Potrzebna Fotka DOLNYCH rozpórek.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
jestem własnie w trakcie obniżania mojego cabrio, a co za tym idzie w trakcie jego usztywniania, obecnie kończe "produkcje" górnych rozpórek i chce sie zabrac za DOLNE PRZEDNIE stad moje pytanie czy ktos z klubowiczów nie ma ich fotki, czegokolwiek na podstawie czego mozna by było "urzezbic" sobie ta konstrukcje ?


[ wiadomość edytowana przez: El_Jefe dnia 2006-03-29 21:20:32 ]
  
 
Dolna rozpórka? Ciekawe... zawsze mi się zdawało, że rozpórka służy do usztywnienia nadwozia, a nie ramy pomocniczej, która z natury stanowi usztywnienie...
  
 
Takie określenie przytacza wielu ludzi, nie wiem jak powinien wyglądać ten element i w których punktach konstrukcyjnych powinien być zamontowany, być może stwierdzenie dolne rozpórki kielichów nie jest trafione do końca, dlatego proszę o male wsparcie techniczne..
  
 
zawadzisz tym gdzies przy 60km/h to Ci bude tak sciagnie jakbys w dobre drzewo przylozyl
  
 
a gdyby przykryc to jakas osłona od spodu? tak naprawde niewiem jak te rozpórki maja byc mocowane, moze jakies inne rozwiązania jak wzmocnic przód bo zamontowane w cabrio seryjne rozpórki górnych kielichów mnie nieprzekonuja, a niema zabardzo mozliwosci ich przerobienia poniewarz sa one wyprofilowane

[ wiadomość edytowana przez: El_Jefe dnia 2006-03-29 23:30:51 ]
  
 
jak to konczysz produkcje rozporek? przeciez na przodzie masz seryjnie rozporke, a z tylu pod wneka gdzie dach cisie chowa, w bagazniku masz miedzy kielichami specjalne wzmocnienie... nie wiem po co chcesz usztywniac to nadwozie, bo ono jest naprawde juz bardzo sztywne. kiedy mialem jeszcze mk3/4 cabrio, trudno bylo nie zauwazyc ruchu elementow karoserii, bez porownania juz z kolejnym modelem
  
 
mam dostep do maszyn, i przez przypadek wpadła mi w rece tylna rozpórka z astry jest troche dłuzsza, wiec postanowiłem ze ja wykorzystam i przerobie, to moje pierwsze cabrio wiec po przeczytaniu kilkunastu postów w których niewiem czy bezpodstawnie zaleca sie przy zmianie zawieszenia zabudowanie rozpórek pomyslalem o wykonaniu tego, a dlatego pytam o dolne bo praktycznie niema na forum zadnej informacji w postaci np. fotki tego elementu, to fakt jest przednia rozpórka a przez mysl mi tylko przeszło czy moze by jej niezmodyfikowac po przez srube rzymska.. samochod dobrze sie trzyma jak na swoj wiek ale moze by go wspomuc bo to jego pierwszy sezon na polskich dziurach i niewiem czy nizsze zawieszenie bez dodatkowego usztywnienia mu niezaszkodzi
  
 
Przecież liked ci pisze, że escort ma zabudowane fabrycznie rozpórki które w wystarczającym stopniu usztywniają konstrukcję. Każde domowe ingerencje mogą się źle skończyć.
  
 
Występuje cos takiego jak dolna rozórka, chłopaki czasem wrzucają to do rajdówek, spina się wachacze, np. Renault Clio 1,8 16V z chętnie wypadającą półosią....
  
 
Tutaj co nieco do poczytania o rozpórkach.

Rozpórki (stabilizatory przechyłu) nieodzowne dla kierowców z zacięciem sportowym oraz dla zawodowych rajdowców. Proponujemy pojedyncze rozpórki jak i całe zestawy dedykowane. Najprostsza rozpórka przednia mocowana kielich-kielich bez lub ze śrubą rzymską. Bardziej rozbudowane stabilizatory obejmują rozpórki dolne mocowane do łap oraz rozpórki tylne, również mocowane kielich-kielich. Info z Tej strony


[ wiadomość edytowana przez: kornat dnia 2006-03-30 19:20:21 ]

[ wiadomość edytowana przez: kornat dnia 2006-03-30 19:20:57 ]
  
 
Dzieki, nooooo spore wyzwanie...
wrx to nie escort..
fotka tam zamieszczona prezentuje dwie wersje, ta pierwsza ma tylko dwa punkty mocowania - do czego - czy mogło by to byc w escorcie w miejscu gdzie do wahacza mocowany jest sworzen wahacza który jest połączony z nim dwiema srubami ?
druga cztery - jedno do wahaczy i .... ramy pomocniczej "sanek", czy moze inaczej?
jakies sugestie ?
tak mysle ze jezeli by te rozpórki dobrze wyprofilowac to niebyły by one najniższym punktem zawieszenia?

[ wiadomość edytowana przez: El_Jefe dnia 2006-03-30 22:51:09 ]

[ wiadomość edytowana przez: El_Jefe dnia 2006-03-30 23:47:57 ]