Słabe basy po zmianie radia!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam! Jestem nowy w tej dziedzinie wiec prosze nie "szczelać"

Mam taki problem. Ostatnio zanabyłem sobie radyjko sony GT-200.

http://www.allegro.pl/item94416307_wiosenna_promocja_sony_gt200_200s_201c_gw_24mce.html

radio to nie ma (jak sie pozniej niestety dowiedzialem) funkcji podbicia basów. wczesniej miałem oryginalne radio grundiga z funckja loud.

Nic nie kombinowałem z głośnikami, jeno podpiąłem do kostki i nagle basy zrobiły się baaardzo słabe (w equalizerze mam ustawione na +10dB czyli max).

Jak myslicie, co można zrobić, żeby to naprawić. Słyszałem co nieco o tej przeciwfazie, ale skoro nie kombinowałem nic z głośnikami to chyba jest ok?

Jeśli rozwiązaniem jest wymiana głośników to jakie polecacie (volkswagen polo - teraz mam 2 gwizdki na górze i 2 głośniki w drzwiach).

Pozdrawiam i z góry dzięki za podpowiedzi

  
 
Nie chcę mi się wierzyć aby to radio nie miało żadnego podbicia Poszukaj dobrze w instrukcji... Choć pewnie już ją przeczytałeś całą wnikliwie. Jeśli nie ma nic takiego to dla mnie bardzo dziwne
  
 
no niestety, jest to podane nawet w oficjalnych charakterystykach.

co prawda na pudełku widziałem napis cos w rodzaju presub czy cosik takiego ale nie ma zadnego włacznika.

  
 
no tak ale jak wypiałes kostke iso nie podłaczyłes jej od nowa "jak Pan Bóg przykazał" moze sie okazac ze to radio akurat ma kanały odwrotnie
  
 
ooo widzisz? a jaki jest najprostszy sposób żeby nawet taki "lajkonik" jak ja mógł to sprawdzić ???
  
 
zamien + z - i posluchaj czy jest roznica.

Kolega dostal fabryznie radio w fabii i ze standardowych glosnikow niemogl zadnego basu wycisnac - moze to wina glosnikow, a mkoze to radyjka sony sa do bani ??
  
 
yyyy, no dobra tylko sie nie śmiejce

zamienić + z - w kostce iso od strony radia - tak? czy przy głośniku? (chociaż to już bedzie trudniej bo mam tam jakies cud-kostki - chyba oryginalnie volkswagenowe.