Znowu problem. Nagrzewnica

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Znowu mam problem z moim autkiem Jezeli przekrece pokretlo od orzewania na maksa to od strony pasazera zaczyna gdzies kapac i z wylotow wydostaje sie para lub dymek i mocno czuc plynem chlodniczym. Moglby ktos cos poradzic?
  
 
Problem udalo mi sie rozwiazac, przynajmniej czesciowo po calym dniu rozbierania polowy samochodu. Okazalo sie ze w nagrzewnicy jakims cudem zrobila sie dziurka. Co prawda mikroskopijna ale i tak leci. Jest mozliwosc zeby taka dziure uszczelnic?
  
 
mozna zakleić Poxiliną, będzie trzymać. w poprzednim aucie zakleiłem tak dziurę w zbiorniku paliwa i było ok
  
 
Fakt poxilina jest dobra ale nie do nagrzewnicy bo nie ma jej jak wcisnac pomiedzy blaszki
  
 
jeśli dziura jest niewielka, to można od biedy poświęcić niewielką powierzchnię blaszek na przyklejenie poxiliny (z tego co wiem to blaszki są cieniutkie i łatwo je można poodginać), albo pozostaje poszukać "nowej" nagrzewnicy na szrocie
  
 
To nie jest dobry pomysl by kleic nagrzewnice. Jesli w jednym miejsu przezarlo, to natychmiast moze tez wyskoczyc dziurka w innym. Moim zdaniem lepiej wymienic na nowa i miec swiety spokoj.
  
 
Tez tak chyba zrobie. Bo nigdy nie ma pewnosci czy czasem nie zacznie znowu gdzies leciec, a mi sie nie chcialoby znowu rozbierac calego przedniego panelu bo caly dzien sie ma z glowy zwlaszcza jezeli robi sie to pierwszy raz
  
 
Swoja droga zabawna rzecz. Okazuje sie ze w MK7 nagrzewnica wytrzymuje okolo 9-11 lat. Jak zreszta wiele innych elementow w tym aucie. Jak sie zaczynaja sypac rzeczy to masowo. Mam u siebie wymieniona chlodnice, nagrzewnice. A ciagle nagrzewnica po odpaleniu auta bulgocze przez chwile, gdzies znika plyn. Nieduzo, bo nieduzo, ale jednak. Do wymiany zostaje pompa wodna, bo objawow ciekniecia spod uszczelki zadnych.
  
 
Słyszałem, że aby dostać się do nagrzewnicy to trzeba cały kokpit zdemontować ........to mnie trochę przeraża bo plecki po takich "gimnastykach" to późnie się czuje .
Da się sprawdzić bez rozbiórki czy nie ma gdzieś wycieku z nagrzewnicy ?
Ponoć gdzieś w jakiejś misce pod nagrzewnicą może gromadzić się płyn i może to być powodem zaparowywania szyb....mi właśnie parują szyby, nawet teraz kiedy jest ciepło to przednia czesto rano bądź wieczorkiem przyparowuje mimo nadmuchu na górę .......
  
 
Tak plyn moze sie gromadzic w obudowie nagrzewnicy ale zeby to sprawdzic to trzeba caly kokpit rozebrac odkrecic obudowe nagrzewnicy wyciagnac nagrzewnice i dopiero wtedy zobaczyc. U mnie byl ok 1litr plynu. Gimnastyka jest na pewno . Ja po calym dniu mailem dosyc. W sume rozwiazanie jest do bani bo trzeba wszystko rozebrac tylko po to zeby dwie rurki nagrzewnicy cofnac do kabiny o 2cm No ale coz przynajmniej zobaczylem essinke od srodka