Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2006-04-04 01:08:49 Jednak to prawdopodobnie ten uszczelniacz. Podczas pracy sa naprezenia i wtedy sie pewnie saczy, tak mysle. |
![]() Senna escort Gliwice | 2006-04-04 08:29:49 czyli innej opcji nie ma jak przez ten uszczelniacz? |
![]() DL778 MB W126 380 SE Warszawa | 2006-04-04 09:00:44 Podtrzymuje, to musi być uszczelniacz!! Spod głowicy byłoby widać smugę, a tu zapewne zbiera się dużo niżej. Niestety to dość charakterystyczny przypadek. Najprawdopodobniej koło pasowe jest już mocno zeszlifowane i simering już stracił szczelność na tym kole. ja tak miałem i cóż, koło pasowe i simering mam nowe i lżej w portfelu... ![]() |
![]() Senna escort Gliwice | 2006-04-04 16:51:37 DL778, o jakim kole pasowym mówisz? czy nie chodzi ci może o wał korobowy na który nasuwany jest uszczelniacz? |
![]() DL778 MB W126 380 SE Warszawa | 2006-04-06 10:55:30 tak, miałem na myśli te koło na wale korbowym.
prawda to że z paskiem rozrządu nie ma żartów, jest bardzo prawdopodobne że nie jest olejoodporny, bo i po co?! a dodam tylko że gdy taki pęknie w czasie jazdy, gdy jest bardziej obciążony... no to silnik do kapitalnego rremontu albo na złom, bo tak się dzieje gdy zawory mijają się z tłokami... widziałem skutki na własne oczy (auto służbowe) |
![]() art13 MK VI, combi 1.6 16V Tychy | 2006-04-06 21:45:18 Może sie mylę ale simering jest nakładany na końcówke wału korbowego i uszczelnia wał a nie koło pasowe.
Ja bym wymienił simering, uszczelke pod klawiaturą -dodatkowo usczelniłbym ją jeszcze cienka warstwą specjalnego silikonu i na końcu zalał wszystko tzn. silnik olejem valvoline maxlife 10w40 który częsciowo regeneruje stare uszczelki. To własnie po 20 stym chce zrobic u siebie, tylko ze dodatkowo bede jeszcze wymieniał pompe wodna. ![]() |