Obroty-czym cieplejszy tym wyższe ?? O co może chodzić ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Obroty-czym cieplejszy tym wyższe - tak to właśnie wygląda.
Na zimnym silniku jałowy, książkowo - 800 obr/min
ciepły - 1000 obr/min
rozpalony - 1100 obr/min
Obroty nie falują i są bardzo równomierne !! ale w miarę rozgrzania powinny spadać a nie rosnąć !!

Co to może być ??
  
 
u mnie jest tak jak pisze ale ja ma Diesla, chodzi u mnie o kąt wtrysku który podczas podnoszenia sie temp. silnika zmniejsza sie aż do prawidłowego. U ciebie może to chodzi z elektronicznym ssaniem?
  
 
mam to samo... czym cieplejszy silnik tym obroty wyzsze,czasami nawet dochodzą do 2000 obr. co to moze byc ??? termostat ?
  
 
Silnik krokowy - najbardziej podejrzana rzecz. U siebie mam ten sam problem.
  
 
Silnik krokowy lub potencjometr przepustnicy...
  
 
a czy obroty realnie wzrastają, czy tulko obrotomierz zaczyna zawyżać?
  
 
Sprawdz czujnik temperatury silnika, jest on umiejscowiony w Zetecu (o ile dobrze pamietam) niedaleko cewki zaplonowej, podaje informacje o temperaturze do kompa.
  
 
Cytat:
2006-04-06 18:48:15, Kleszczak pisze:
u mnie jest tak jak pisze ale ja ma Diesla, chodzi u mnie o kąt wtrysku który podczas podnoszenia sie temp. silnika zmniejsza sie aż do prawidłowego. U ciebie może to chodzi z elektronicznym ssaniem?



Hmmm, ja mam 1,4 na monowtrysku, ale badanie parametrów na złączu komputerka wykazało, że coś jest z wtryskiem. Czy to może powodować wzrost obrotów (do 1200) w miarę rozgrzewania sielnika?