| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
daz BMW Master (Moderator) BMW E36 Coupe Lublin | 2006-04-12 22:10:52 Na osiągi auta wpływa wiele czynników, nie tylko moc. Trzeba brać pod uwagę moment obrotowy, przełożenia w skrzyni, rozmiar opon,sposób jazdy itd. Może to miało wpływ na różnice w osiągach. |
mibhell BMW Head Moderator E36 320iT www.silesiaparts.pl | 2006-04-12 22:13:44 A jezeli ta instalka jest słabo zrobiona to mozesz miec np 100KM a nie 129KM.. zresztą jak by nie była to itak strata bedzie.. na paliwie tez ale faktycznie przyczyn moze byc kilka..
pzdr |
Jeztom (S) BMW Master (Moderator) E32 735iA and BMW 32 ... Żory | 2006-04-15 09:50:32
To wystarczy. |
![]() maras440 BMW 320 wołów | 2006-04-17 12:32:24 http://www.godula.pl/gaz/bmw/strony/gaz.htm |
zdunekm BMW Friend było e-36 jest e-39 z daleka | 2006-04-17 14:27:26
Dlatego ja mowie PRECZ Z LPG W BMW, LPG dobry ale do TICO. |
SlawekLca BMW E30 Legnica | 2006-04-17 17:54:05 a ja mam pytanko czy e30 ma szanse z e36is? ktos moze probowal? |
mibhell BMW Head Moderator E36 320iT www.silesiaparts.pl | 2006-04-18 00:00:08
Bardzo nieprecyzyjnie a w takim razie 2.5 da rade |
Zielu1972 warszawa | 2006-04-18 23:32:55 Witam po Świętach.....
No i stało się!!!!Jechałem z moim bratem (E-32) z Soliny przez Katowice i jadąc za nim ok205km/h coś zaczeło stukać w silniku,niebiesko z tyłu brak mocy i po czasie zgasł bez możliwości odpalenia!hol i 350 km na holu za 7-mką mojego brata .Jutro powoli rozbieram silnik po kawałku i zobaczymy co tam się porobiło,nie wiem czego się spodziewać?Właściwie nie moge mieć pretęsji o przegraną z e-36 jeśli wynikło coś takiego!Dziwne tylko że ciśnienie było super na tydzień przed tym wszystkim .Apropo numeru na moście to (nie na blaszce) ale jest napisane:AE7GGG40 co to znaczy?Dodam że po tej awarii jak kręcę to jest to szybciej zjakby mniejszym oporem i nawet wydawało sie że już załapie no i ten dym z wydechu?Jakieś pomysły?rozbierać motor czy szukać nowego?
Dziękuje z góry za pomocne odpowiedzi! |
biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2006-04-19 10:04:34
Ponoć teoretycznie ISa w E30 powinna dać radę IS'ie w E36. W praktyce pewnie jest różnie (rocznik/ stan).
Coś jakby panewki/pierścienie szlag trafił...
Najpierw trzeba rozebrać, żeby zobaczyć co klękło. Jak będzie masakra to szukaj silnika 2.5 12V (przekładka bez problemów a mocy "deczko" więcej). Pozdr. |
Jeztom (S) BMW Master (Moderator) E32 735iA and BMW 32 ... Żory | 2006-04-19 12:39:18
w E30 z 2,5 da rade bez problemu, oprócz tego 323 E30 da rade, 318IS powinno dac rade, a 320-tka powinna jechac podobnie. Przy 318IS i 320i bardziej umiejetności kierowcy wyjda niz moc silnika. Oczywiście modele podane tycza się budy E30 w stosunku do E36 318IS. pzdr |
SlawekLca BMW E30 Legnica | 2006-04-19 14:44:03 ze 2,5 dalo by rade to niemam wątpilowiosci ale wlasnei chodzi mi o 2.0 dziex za odp jak ktos bedzie mial okazje sie z owym sprubowac to dajcie znac jak poszlo |
biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2006-04-19 15:39:27 Myślę, że ISą nie miałbym problemów łyknąć 2.0 12V w E30. Ścigałem się z 2.5 12V i daleko nie mógł mi uciec a gniewny był do bólu |
Jeztom (S) BMW Master (Moderator) E32 735iA and BMW 32 ... Żory | 2006-04-19 17:15:48
róznica w przyspieszeniach jest taka: E30 320 12v 129KM - 10,6 do 100km/h E36 318IS 140KM - 10,2 do 100km/h Wiec mysle, że stan auto przedewszystkim+ umiejetności kierowcy będa mieć kluczowe znaczenie. A kolejna rzecz, to czy oba auta posiadają instalację gazowa, bo jezeli jeden z nich ma to nawet gdy przełaczy na benzyne, to już nie jest miarodajne. A co do E30 2.5 12v 170KM to robi to IS-e jak chce 8,3s/100km/h Chciałbym jeszcze dodać że E30 323 150KM miała katologowo 9,2 do 100km/h pzdr [ wiadomość edytowana przez: Jeztom dnia 2006-04-19 17:26:48 ] |
leczyko E39 520i konin | 2006-04-19 19:12:29
Świeta racja Jeztom. mam gazik II generacji bo kaski na bene brak i na tej całej oszczędności cierpi moje samopoczucie. Pamiętam jak mój brat 3 lata temu miał taką becię jak ja teraz i to 1,8 demonem prędkości nie było ale dawalo radę , ale ja w zagazowanej odczuwam że silnik móglby więcej ale przez tą jeb..ą zwężkę w dolocie nie może. Panowie zakładajcie gaz tylko wtedu kiedy naprawde musicie bo radość z jazdy po tej operacji naprawdę spada, no chyba że macie na sekwencję, ale to juz inna historia. |
biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2006-04-20 13:30:50
No to tamta 2.5 cabrio faktycznia musiała być zagazowana bo widać było, że niby chce jechać a zamulona jakaś. Silnik wył jak zażynany a jechała przeciętnie (ale zawsze przede mną ). Tym bardziej, że teraz już o E30 2.5 w igła stanie ciężko. |
Jeztom (S) BMW Master (Moderator) E32 735iA and BMW 32 ... Żory | 2006-04-20 16:09:13
cięzko, prawda, piszesz że to cabrio, to też jest bardzo wazne, bo Cabrio E30 jest cięższe od Twojego auta, Cabrio w E30 waży około 1280kg bez kierowcy, dla przykładu podam, że coupe E30 wazy "zaledwie" (dane przyblizone) 1090kg. Więc różnica w osiagach E30 Coupe i cabrio z tymi silnikami też jest znaczna. W dodatku mogła mieć gaz i dlatego wyglądało to tak jak wygladało... pzdr. PS: A własnie Biem, E30 318IS ma 9,9s do 100km/h czyli 0,3 lepiej od E36 318IS |