| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kacza Escort MKVII 1.3 Łódź | 2006-04-13 17:35:02 Sprobuj nasmarowac caly mechanizm zamykajacy w zamku bo moze gdzies sie przycina albo stawia za duzy opor.
U mnie przesmarowanie wszystkich bebechow zamka i linki do klamki na odbijanie pomoglo (ja mam centralny uniwersalny). |
lukas_s Sympatyk FEFK był MKVI/była Viki/j ... KRAKÓW Nowa Huta / Niepołomice | 2006-04-21 11:22:21 tzn jesli dobrze zrozumialem to 5 miesiecy temu zakladales alarm i teraz na jednym z silownikow nie masz 12 V i silownik byl zakladany u nich czy jest to orginal forda? |
marg1961 Escort MK7 Strzelin | 2006-04-21 13:33:11 Z tego co napisałes wynika, że jest niedrążny (brak przewodzenia) jeden z przewodów siłownika od strony pasażera. Może być zaśniedziały któryś styk na złączach w drzwiach lub przy siłowniku lub w samym siłowniku.
Po przyciśnięciu pilota lub kluczykiem - klamką od strony kierowcy zmieniasz stan i dlatego te sprawne reagują, ale ten niesprawny nie i dlatego po chwili się otwierają bo ten niesprawny wysyła informację o przeciwnym stanie. Jeżeli próbujesz kluczykiem - klamką w drzwiach pasażera to on się zamknie ale nie wysyła informacji o tym stanie i dlatego nie zmienia się stan pozostałych. Po chwili to one powodują jego otwarcie tym drugim sprawnym przewodem. Pozdrawiam |
przemn Ford Escort Kombi Sosnowiec | 2006-04-21 13:43:56
Ja mam już takie niskie napięcie na tym przewodzie zamykającym na przyjściu do kostki w słupku przednich prawych drzwi, więc musi się gdzieś to wcześniej tracić, tylko już nie wiem gdzie są dalsze łączenia. Wiązka idzie wzdłuż drzwi i później w poprzek samochodu pod siedzeniem pasażera - dalej nie ma dojścia bo musiałbym wykładzine zdejmować. |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2006-04-21 13:44:31 Wg mnie:
1.awaria siłownika (blokuje mechanicznie lub elektrycznie pozostałe) 2.awaria zamka i linki do otwierania (blokuje mechanicznie). A dasz radę od środka wcisnąć klamkę w zamku, w którym nie działa Ci siłownik? |
marg1961 Escort MK7 Strzelin | 2006-04-21 14:08:15
Możesz w prosty sposób sprawdzić sam siłownik pasażera. Dochodza do niego 4 przewody: 1) + 12V 2) masa 3) sterowniczy 4) sterowniczy Na sterowniczych pojawia się +12V zamiennie i nie ważne, że jak zmierzysz napięcie między nimi będzie +12V lub -12V. Najpierw trzeba rozpoznać stałe zasilające i wtedy można podać na jeden ze sterujących +12V. Jak nic się nie będzie działo to na drugi i wtedy powinien zadziałać. Żeby zmienić stan przełożyć napiecie na drugi powinien zmienić stan. Jeżeli nie zmienia tzn. że jest niedrożny (brak przewodności wewnątrz). Wcześniej należy sterownicze przewody rozłączyć od sieci i można to zrobić zarówno na złączu w drzwiach jak i przy samym siłowniku. Pozdrawiam |
przemn Ford Escort Kombi Sosnowiec | 2006-04-23 22:14:55 Już działa
Wcześniej miałem wszystko sprawdzone, byłem pewny że siłownik działa i że jest za niskie napięcie na przewodzie zamykającym. Poprowadziłem nowy przewód od strony kierowcy i wlutowałem przed kostką w słupku prawych drzwi i teraz wszystko śmiga. Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za wszelkie rady i uwagi. |