 skater opel krakow | własnie z płynem jest wszystko ok miałem kiedys w innym aucie podobny objaw ale własnie okazało sie ze płynu nie było i jak otwarłem maske parownik był cały oszroniony i odrazu sie skapnołem ze płynu nie ma, po dolewce wszystko było juz dobrze a tu teraz w tym samochodzie niby wszystko jest ok przez pierwsze 20 min jazdy w korkach a po upływie tych 20 min silnikiem zaczyna szarpac i gdy ruszam zaczyna sie objaw mulenia i gasniecia silnika, dodam jeszcze ze po trasie gdy silnik ma stała temp.nic sie znim nie dzieje moge przejechac nawet 200km i jest wszystko ok zawsze po dłuzszym staniu z zapalonym silnikiem zaczyna sia dławienie wymieniłem juz swiece,przewody oraz regulacja była robiona około 3 tyg. temu i nic to nie pomogło oczywiscie fachowcy twierdza ze po regulacji wszystko bedzie juz dobrze a co sie okazuje ze nic to nie pomogło a czasmi nawet zaszkodziło |