Ku przestrodze...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
..wiosna w pełni,więc większość użytkowników zapewne zmieniła juz opony z zimowych na letnie.Tych, którzy z różnych przyczyn nie zrobili tego jeszcze, a cieszą się bestiami wyposażonymi w ksenony mam radę: Patrzcie uważnie na ręce mechanikom! Mówię to jako tzw. mądry Polak po szkodzie...jeden nieostroży ruch podnośnikiem i juz jestem bogatszy o wiedze na temat znaczenia nieznanego dotąd komunikatu na ekranie komputera :LOW BEAM FLD/VISION czyli czujnik samoregulacji wysokości ksenonów (są dwa,umieszczone na wahaczach)...u mnie niewiele z niego zostało....koszt w ASO - 220 zł...oczywiście "mechanik" się wyparł...że to nie on ,i nie obchodzi go że zepsuł mi samochód kasując przy tym 40 PLZ...uważajcie!!!
  
 
A kto podstawia łapy podnośnika pod wachacz???
  
 
jak sa np. plastikowe nakładki na progach to mechaniki podnosza za mocowanie wachacza-widziałem juz to na praktykach w szkole.

pozdrawiam
  
 
Tak tak podnoszą auta za różne elementy trzeba patrzeć co robią
mój kuzyn jest mechanikiem to widziałem wiele opcji podoszenia auta gdy klient nie patrzy. Wszystkie chwyty dozwolone
  
 
U mnie w warsztacie jeszcze niezdażyło się żeby w skutek podnoszenia auta na podnośniku coś się uszkodziło. No chyba że auto jest zgnite to niepodnoszę, mam jeszcze kanał.
  
 
Cytat:
mój kuzyn jest mechanikiem to widziałem wiele opcji podoszenia auta gdy klient nie patrzy. Wszystkie chwyty dozwolone


to podaj dolkadniejsze namiary na kuzyna, bede wiedzial którego warsztatu unikać
  
 
nie będę taki i nie bedę mu robił antyreklamy ale gwarantuje że tam nie trafisz bo warsztat ma na wiosce 20 km od naszego miasta
  
 
no to mnie pocieszyles... od pewnego czasu mam wlasnie Warning "Headlight Range". I zasieg ksenonow do niczego, ale nie laczylem tego z ingerencja mechanikow.

Teraz to i tak za pozno jechac i im nawtykac. A mozesz powiedziec, gdzie ten czujnik dokladnie sie znajduje?
  
 
lewy przedni wahacz + lewy tylni, jeśli odpadła dzwigienka - da sie jeszcze naprawic wkładając na miejsce i montując (wspawując)dodatkowe wzmocnienie - od tej strony gdzie może spaść - UWAGA ramie dżwigienki nie ma mechanicznego połączenia z czujnikiem, wchodzi na wcisk, jeśli tylko spadło wykonac powyższe i jeżdze juz 2 lata
  
 
...czujnik juz mam, co prawda używkę ale działa...nie uwierzycie skąd...od mechanika od kół:o...przespał się z problemem,pogłówkował i voila !. Byłem zaszokowany. Czasami chyba jednak nie warto skreślać od razu człowieka. A z drugiego czujnika została płytka, sprawna na dodatek,jakby ktos był w potrzebie to oddam gratis...