Przekladnia kierownicza...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
al0!!

mam jakies male stuki w przekladni kierowniczej...
na postoju jak oscyluje kierownica slychac gluchy ciszy stuk...
luzy sa ale ledwo wyczuwalne...

i teraz pytanie: jak przyjdzie mi wymienic przekladnie kierownicza
to czy moge wymienic ja na przekladnie bez wspomagania???


cena nizsza, kucy wiecej no i pozbede sie wrazliwosci przy 140!!!
  
 
a nabedziesz bicepsów od krecenia fajera na parkingu Lee, nie rob tego bo sie wykonczysz... Chociaz jak kiedys ojciec mial Fiata Ducato bez wspomagania, to po odrobinie wprawy / i cwiczen fizycznych/ dawało sie krecic 1 reka
  
 
Lee dobra rada - sprawdź najsamprzód czy masz dobrze dokręconą kierownicę ja też swego czasu chciałem pół auta rozebrać a po zdjęciu poduchy sprawa zakończyła się jednym ruchem kluczykiem 23 (o ile pamięć mnie nie myli )
  
 
Lee zapomnij. Znajoma jak jeździła bez wspomagania espero to co zakręt płakała... a w sumie to więcej masz zakrętów niż odcinków drogi gdzie można jechać 140.
  
 
el0!!!

oki... to take swobodne pytanie...
a sportu troszku by sie przydalo... za niedlugo zamkne budzik... ale na wadze!!!
  
 
He,he święta sprzyjają mocnym postanowieniom. U mnie budzik jest już pełen i musiałem kupić wagę ze wskazaniem elektronicznym do 150. Teraz obserwuję jak spokojnie dążę do wypełnienia i tej cyfy. Po świętach zacznę biegać i pływać, pewnie coś zrzucę.
AL
  
 
Po pierwsze to kolumna kierownicy ma łacznik-przegub chyba przy podłodze który też dostaje luzów. Sprawdź to, poza tym stukaja końcówki drażków itd...
Nie wiem dokładnie jak to jest w Espero ale czasem jest śruba do regulacji luzów na listwie kierowniczej - może i tam można sprawdzić...
  
 
Do Andrzeja- systematyczne bieganie -tak, ale o basenie zapomnij. Woda wyciaga i strasznie chce sie jeść. Może dieta.

Co do maglownicy to diagnoza jest trudna do postawienia jeśli w 100% nie zwerywikujesz zawieszenia z właściwym dokręceniem amortyzatorów włącznie.

Co do listwy to takowa regulacja u nas nie istnieje. Jedynie można podkręcić luz podparcia zębatki , co jest prawie niewykonalne bez częćciowego odkręcenia maglownicy od nadwozia. Zrobisz to za mocno to poprostu zablokujesz zebatkę.