MotoNews.pl
  

D4-D Tuning

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Może ktoś dysponuje wiedzą na temat możliwości tuningu silników diesla, boxy raczej odpadają, z zasłyszanych informacji najlepiej zmienić oprogramowanie w ECU, dołożyć intercooler na przodzie auta a nie jak fabrycznie w avensisie za zderzakiem a przed lewym nadkolem.


Osobiście mam rolkę E11 po Fl 90 KM z 2.0 D4-D bez intercoolera i tak mi się trochę za mało wydaje, teraz tyle z 1.4 D4-D wyciągają


Może wystarczy wymienić ECU np z Avensis do Rolki może pasować

  
 
nikt na forum nie dysponuje podkręconym Dieselem


zupełnie nikt



że zupełnie, że nic


nic nie wiadomo w tym temacie
  
 
człowieku spokoje jest środek wszyscy w pracy
wieczorem napewno ci powiedzą

  
 
Ja mam podkręconego diesla - patrz na lewo na opis pod avatarkiem
~100KM z 2.0 to dobry wynik dla diesla jak się chcesz cieszyć długą i bezawaryjną jazdą.
No chyba, ze zajmujesz się produkcją przegubów, sprzęgieł i dwumasowych kół zamachowych(o ile masz u siebie koło dwumasowe)...

Pozdrawiam
  
 
MisiekII jak zwykle masz rację... chciałbym zobaczyć tego nowego 2.2 D-Cat 177km z przebiegiem np 500kkm , albo chociaż 300, skoro sprzęgło w czasie testu długodystansowego wytrzymało 60kkm

Linek: jeśli Ci mało to nie wiem co Ci mogę poradzić... jeżdżę dość często Previą D4-D 116KM i nie powiem żeby to był jakiś muł, a waży dobre pół tony więcej od Twojego...

tak na marginesie : ASO oferuje fabryczne moduły - z D4-D 116km robi 140km, z 90 ->110 ale daje gwarancję tylko na 100kkm - wolę nie myśleć o kosztach później... to, że tunerzy opowiadają bajki że "bez szkody dla silnika", to ich sprawa. skoro panewki i pierścienie są obliczone na 90KM, to znaczy że przy 116, czy 140 szlag trafi je 2 razy szybciej...

kwestia, czy autem masz zamiar pojeździć, czy wymienić za rok, jak się zacznie sypać...

odpuść, jak chcesz potwora - supra Twoim przyjacielem...

pzdr
  
 
podziękował wszystkim za opinię

aż tak źle z przyspieszaniem to nie jest


w każdym razie autem zamiaruje jeździć do ZWYCIĘSTWA czyli końca "mojego lub jej" a więc raczej długodystansowo bo dopiero 67 tyś a więc jestem na początku drogi, tym bardziej że przez 2 lata u mnie to tylko 27 tyś km doszło.




Nasi zachodni Sąsiedzi uwarzają, że jeżeli ktoś robi autem mniej niż 15 tyś km na rok to należy odebrać mu prawo jazdy i auto bo taki dystans to może piechotą pokonać.

Coś w tym jest
  
 
Cytat:
2006-04-27 07:55:11, Linek pisze:
podziękował wszystkim za opinię



Kto podziękował??? Ty podziękował???

A cóż to za Corollę E11 masz z dieslem??? Skąd ściągnięta, bo u nas takich zdaje się nie sprzedawali.

Box jest dobrym rozwiązaniem, możesz go sobie w dowolnej chwili odpiąć i np. pojechać do serwisu, albo sprzedać bez boxa.

********

Nie porównuj nas z Niemcami, tam się inaczej żyje, inaczej zarabia, inne mają ceny (w porównaniu do zarobków), auta inaczej się zużywają na ich drogach, etc.

Jakiś czas temu znajomy kupił w Reichu kilkuletniego Golfa II z przebiegiem ... 79 km. Użytkował go ksiądz na wyspie Sylt (na Morzu Północnym, przy Danii), codziennie jeździł 500 m z parafii do kościoła. Tam specjalnie nie ma gdzie jeździć, wyspa małą, parafianie na miejscu, ksiądz mógł chodzić piechotą, ale wolał autem. Zabrałbyś mu prawo jazdy??



[ wiadomość edytowana przez: Jackal dnia 2006-04-27 11:33:11 ]
  
 
oczywiście że ja podziękował, ostatnio odkrywam wiele naleciałości z CB radia w języku w którym prowadzę codzienne rozmowy

Cytat:
Nasi zachodni Sąsiedzi uwarzają, że jeżeli ktoś robi autem mniej niż 15 tyś km na rok to należy odebrać mu prawo jazdy i auto bo taki dystans to może piechotą pokonać.



zasłyszałem taką obiegową opinię od kolegów którzy żyją od dawna na kontrakcie w niemczech, poza tym sam bym się złapał w te widełki do odebrania auta i prawa jazdy bo prywatnym to za dużo nie śmigam


A co do corolli to jest z niemiec, bo na rynek zachodni wypuszczali od kwietnia 2001 do grudnia jeszcze E11 po fl z silnikiem D4d 90 KM, dziś można kilka sztuk znaleźć




cały wątek rozpoczołem tylko dlatego, że jakieś 3 tygodnie temu wyr...ała mnie jakś szkoda fabia na światłach i od tamtego czasu knuję co gorszego jest w moim aucie , że nmie tak pognębiła

pozdrawiam wszystkich którzy odpowiedzieli na móje zapytanie

  
 
Linek,jak chcesz podkręcić swój motorek zgłoś się do V-techa w Krakowie,dobrzy specjaliści i robią to profesjonalnie,tylko że to kosztuje
  
 
is155
Cena to rzecz względna, dla jednego dużo, dla innego mało


Linek
Z tą E11 w dieslu było tak, że wszyscy czekali już na nowy model E12 (od dawna jeżdżący w Japonii, więc wiadomo było jak wygląda, bijący na głowę E11), wię Toyka musiała jakoś ożywić załamującą się sprzedaż.
  
 
Cytat:
2006-04-28 08:04:31, Linek pisze:
(...)cały wątek rozpoczołem tylko dlatego, że jakieś 3 tygodnie temu wyr...ała mnie jakś szkoda fabia na światłach i od tamtego czasu knuję co gorszego jest w moim aucie , że nmie tak pognębiła


Idąc tym tropem, zawsze znajdzie się ktoś, kto Cie "pognębi"... I nie musi to być super sportowa furka, tylko np. sc z podkręconym 1.2 z punto...
Samochód - przynajmniej dla mnie - służy do bezpiecznego przemieszczania się, a nie do ulicznych wyścigów. Robienie z 90 konnego diesla wyścigówki, jest troche smieszne...
Ale to tylko moje skromne zdanie...

Cytat:
pozdrawiam wszystkich którzy odpowiedzieli na móje zapytanie



A tych, którzy nie odpowiedzieli (bo np. nie znają tematu) już nie pozdrawiasz?

Pozdr. P.

P.S.
Fabia 1.4 MPI 101KM
Fabia 2.0 MPI 115 KM
Fabia 1.9 TDI 101 KM
  
 
Cytat:
Robienie z 90 konnego diesla wyścigówki, jest troche smieszne...
Ale to tylko moje skromne zdanie...




nie mam zamiaru robić z rolki F1 ale 2.0 d4d powinno mieć 110 KM tylko niemcaszki jakimś przepisem podatkowym założyli jej kaganiec na 90 KM, dlatego VW 1.9 tdi ma 90KM lub 110 KM albo 130KM

po prostu jak płacę OC od 2 litrów to chcę coś w zamian a nie moc udrutowaną jakimś przepisem podatkowym

  
 
Cytat:
2006-05-05 09:15:42, Linek pisze:
po prostu jak płacę OC od 2 litrów to chcę coś w zamian a nie moc udrutowaną jakimś przepisem podatkowym



Pociesz sie ze ja też
0-100km/h ~16sek
  
 
Misiek,a jaka wielka ta górka
  
 
Podaje dane fabryczne

Pozdrowionka
  
 
Cytat:
2006-05-05 09:15:42, Linek pisze:
nie mam zamiaru robić z rolki F1 ale 2.0 d4d powinno mieć 110 KM tylko niemcaszki jakimś przepisem podatkowym założyli jej kaganiec na 90 KM, dlatego VW 1.9 tdi ma 90KM lub 110 KM albo 130KM



A co mają do tego niemiaszki??? Toyota (i inni) robią najmniejsze diesle (pojemność, moc) jakie da się sprzedać, a potem zarabiają na tunku (chipy TRD). Kiedy sprzedaż zaczyna spadać, to podnoszą nieco moc i tak w koło Macieju.

Nowa Ave po liftingu 2006 będzie wyposażana w D4D 126 KM, zamiast starego 116 KM. Niby pięknie, ale z 2 litrów konkurencja wyciska dużo więcej, że już nawet nie wspomnę o najlepszym silniku diesla w tej klasie na świecie - BMW 2.0 163 KM.