Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() krakus69 Ford Escort kraków | 2006-04-23 19:11:34 Cienki1980 witaj byku fluidol kupisz wszedzie w jakims sklepie z farbami popytaj to nie jest jakis srodek ktorego szukac z igla jest go pełno co do tego czy jest to złoety płyn hmmmm no nie odzywam sie lepiej jak sie stosuje a sprzedaja w sprayu albo na pedzelek |
Cienki1980 Bella 156 Kutno | 2006-04-23 19:16:29
No witam witam ![]() TO już wiem gdzie kupić ... A jak stosować - tak jak podczas pozbywania się rdzy ?? ( wyszlifować , odtłuścić , zamalować ) A jakie to ma działanie - tylko konserwacja ?? |
![]() krakus69 Ford Escort kraków | 2006-04-23 19:29:25 powiem ci ze jest taki specyfik w kraku oj nie pamietam nazwy jutro ci podam co walisz tym na rdze on sie jakos tam mineralizauje czy cos i z tej rdzy tworzy warstwe ochronna fajna zecz mowie ci! a co do fluidolu polecam oczysci , odtłuscic malnac jakas farbka najlepiej taka bezposrednio na rdze i potem zawalic to fluidolem |
![]() R_O_Y Sympatyk FEFK Mk VII kombi Inowrocław | 2006-04-23 19:40:27 Istotnie sa preparaty które wchodza w reakcje z rdzą, ale potem trzeba to i tak czymś zamalować bo inaczej efekt będzie mizerny. Jeśli chodzi o progi to podpowiadam że są to profile zamknięte i nie ma mozliwości wyszlifowania rdzy w tych miejscach gdzie faktycznie najbardziej byłoby to potrzebne. Uogólniając jeśli ruda wtargnie w profile zamknięte to można ją tylko opóźnić ale pozbyć raczej nie!
Co do fluidolu - to super środek do konserwacji właśnie profili zamkniętych, ale nie jest to środek do walki z rdzą. Jestto środek który tworzy na powierzchni blachy taką warstwę ochronną taką niby tłustą, niby lepką która odcina dopływ wody i tlenu przez co może powstrzymać rudą na jakiś czas. Najlepiej stosować ten środek do jeszcze nie zainfekowanych aut zanim bedzie zapóźno. Nadaje się do wszelkich profili zamkniętych takich jak: progi, podłużnice, drzwi, nadkola i jest łatwy w aplikowaniu szczególnie wersja w sprayu - POLECAM. ![]() |
![]() Hetmann Chrysler Grand Voyager Świdnik | 2006-04-23 19:41:00 a może to Cortanin F - usuwa się tylko to so odpada...a resztki nalotu rdzy środek ten "wiąże" - podobno ![]() |
![]() R_O_Y Sympatyk FEFK Mk VII kombi Inowrocław | 2006-04-23 19:43:21
Zgadza się Cortanin F wchodzi w reakcję z rdzą, ale wymaga później zakonserwowania. |
![]() lukas_s Sympatyk FEFK był MKVI/była Viki/j ... KRAKÓW Nowa Huta / Niepołomice | 2006-04-23 19:44:07
raczej na pewno ![]() |
Cienki1980 Bella 156 Kutno | 2006-04-23 19:52:16
Hmm ciekawe .. jeden próg zaczyna powoli rdzewieć, zrobiła mi się już dziura na jakieś dwa cm .. ale pewnie jak oczyszcze zrobi się większa ... Co polecacie ?? oczyścić , zapsikać Cortaninem F a potem zamalować ?? Czy może jakaś inna droga działania ![]() |
![]() krakus69 Ford Escort kraków | 2006-04-23 20:01:24 ja bym tak zrobił jak napisałes tylko wspawał bym moze jeszcze jakas łatke na ta dziurke ??? czyli reasumujac oczysci podspawac popsikac zamalowac i fluidolem zawalic albo jakims biteksem! |
![]() kaes Astra II 1.7 DTI Edi ... krotoszyn | 2006-04-23 20:14:13 a czy brunox ktory tez wiaze rdze mozna by uzyc na progi? oczywiscie pozniej na to konserwacja. |
Skolmi Sympatyk FEFK Fusion Warszawa | 2006-04-23 20:22:20
A ja APP za 17 PLN/0.5l lub pod w wersji pod UBS za 17PLN/1l Jest bebarwny, nieśmierdzący i ma dłuższą sondę niż Fluidol. Też wczoraj konserwowałem. A jak możesz oceniać skuteczność ![]() ![]() No chyba, że konserwowałeś 10 lat temu, a dopiero teraz piszesz. |
![]() adam_aaa Sympatyk FEFK FORD FOCUS MK1 Warszawa | 2006-05-04 10:52:20 czy dobrze w takim razie zrozumialem:
1. oczyscic z rdzy na tyle, na ile mozna (szczotka, papier scierny) 2. potraktowac odrdzewiaczem np. Brunox 2. zaspawac (lub jak ktos nie ma jak zaspawac, to np. zywica i materialem (reparaturka) naprawic 3. zakonserwowac np.: APP U 200 UBS (masa do ochrony karoserii przed uderzeniami kamieni) 4. Pomalowac (lakier samochodowy lub Hameraid (2 razy) 5. Zabezpieczyc np. masa do zabezpieczania podwozia (APP B 120 lub Bitex) czy parawidlowe jest moje rozumowanie, bo jak na razie to po 2 dniach czyszczenia mam 2 dziurki 2 cm na 1 cm w rancie nadkola tylengo oraz w blotniku tylnym przy polaczeniu ze zderzakiem czekam na opinie fachowcow - eksperymentatorow doswiadczonych |
Skolmi Sympatyk FEFK Fusion Warszawa | 2006-05-04 10:54:09 W Twoim opisie zabrakło zabezpieczenia od wewnątrz. Trzeba
zrzucić osłonę progu w kabinie i przez otwory napuścić środek do profili. |
![]() adam_aaa Sympatyk FEFK FORD FOCUS MK1 Warszawa | 2006-05-04 11:04:36 Dzieki Skolmi!
a jakis konkretny produkt proponujesz??? i gdzie w Wawie nabyc??? czy dobrze w takim razie zrozumialem: 1. oczyscic z rdzy na tyle, na ile mozna (szczotka, papier scierny) 2. potraktowac odrdzewiaczem np. Brunox 2. zaspawac (lub jak ktos nie ma jak zaspawac, to np. zywica i materialem (reparaturka) naprawic 2a. zakonserwowac srodkiem do profili (np. ???????) 3. zakonserwowac np.: APP U 200 UBS (masa do ochrony karoserii przed uderzeniami kamieni) 4. Pomalowac (lakier samochodowy lub Hameraid (2 razy) 5. Zabezpieczyc np. masa do zabezpieczania podwozia (APP B 120 lub Bitex) czy parawidlowe jest moje rozumowanie, bo jak na razie to po 2 dniach czyszczenia mam 2 dziurki 2 cm na 1 cm w rancie nadkola tylengo oraz w blotniku tylnym przy polaczeniu ze zderzakiem czekam na opinie fachowcow - eksperymentatorow doswiadczonych |
Skolmi Sympatyk FEFK Fusion Warszawa | 2006-05-04 11:21:05 Jak już jesteś przy APP, to zostań przy APP. Ja go pompowałem.
Jest chyba w każdej mieszalni lakierów. |