MotoNews.pl
  

Wymiana sworzni w E46

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam Wszystkich
Mam mały dylemat bo nie mogłem nic tu znaleźć czy w E46 można wymienić sworznie w wahaczach? Pytałem znajomego twierdzi ,że trzeba cały wahacz zmienić ,a inny ,że można.Więc jak to jest???Dzięki z góry za odpowiedzi
  
 
z tego co pamietam z ostatniej wizyty w warsztacie to bmw nie przewiduje jako takiej wymiany sworzni i zaleca wymiane calego wahacza ale mozliwa jest wymiana sworznia z uzyciem tego z e36, jakos je wprasowuja czy cos w tym stylu. nie wiem dokladnie , nie jestem mechanikiem. niech sie jeszcze inni wypowiedza
  
 
Dzięki za informację.Pozdrowionka
  
 
Ja też stanąłem ostatnio przed dylematem wymiany wachaczy.
I powiem tak mozna wymianic same swożnie (są zestawy naprawcze) wprasowyje się je w miejsce zużytych koszt ok 80 zeta
i tu trzeba policzyć. Nowy wachacz do e34 górny-dolny kosztuje ok 190 zeta prawdopodnobnie będzie trzeba wymienic jeszcze tuleje na wachaczu znowu koszty a dalej masz "stary' wachacz. Tak że wydaje mi się że nie opłaci się oszczedzać tym bardziej że jest to element zawieszenia wpływający na bezpieczeństwo.
  
 
Wszystko się zgadza tylko ,że wahacz do E46 kosztuje ok.400zł tak więc jest nad czym myśleć. Narazie tylko się rozglądam co i jak na wypadek wymiany. Jeszcze nie zdiagnozowałem przyczyny stukania mam nadzieję ,że to tylko łącznik stabilizatora
  
 
Cytat:
2006-04-27 13:29:51, strazak_gb pisze:
Wszystko się zgadza tylko ,że wahacz do E46 kosztuje ok.400zł tak więc jest nad czym myśleć. Narazie tylko się rozglądam co i jak na wypadek wymiany. Jeszcze nie zdiagnozowałem przyczyny stukania mam nadzieję ,że to tylko łącznik stabilizatora

a ile masz najechane km?a wachacze do e46 widziałem na allegro po 120pln używki i chyba wolałbym takie niż tanie podruby
  
 
Tak oglądałem na allegro ale wiesz stare to jest dobre wino i skrzypce
Muszę dopiero zdiagnozować co to może być bo auto ma przejechane dopiero 25 tyś i dziwi mnie ,że coś mi stuka ale te naszę wspaniałe drogi po zimie wiesz jakie są no imoże być jakaś wada fabryczna podzespołu.Jak znajdę przyczynę to nie omieszkam opisać ten przypadek dla potomnych
  
 
Cytat:
auto ma przejechane dopiero 25 tyś




pozdrawiam
  
 
Cytat:
2006-04-28 22:17:50, strazak_gb pisze:
Tak oglądałem na allegro ale wiesz stare to jest dobre wino i skrzypce Muszę dopiero zdiagnozować co to może być bo auto ma przejechane dopiero 25 tyś i dziwi mnie ,że coś mi stuka ale te naszę wspaniałe drogi po zimie wiesz jakie są no imoże być jakaś wada fabryczna podzespołu.Jak znajdę przyczynę to nie omieszkam opisać ten przypadek dla potomnych

ja mam przejechane 82tyś i w zawieszeniu wymieniłem tuleje metgum na przednich wachaczach bo zaczeły stukać a jeżeli przebieg masz orginalny to niemożliwe aby coś padło bo to nie polonez
  
 
Witam
Samochód kupiłem od 81 letniego dziadka, który jeździł od święta mam książkę serwisową ze wszystkimi wpisami.Jak byłem na szarpakach ,amorki i takie tam w serwisie to wszystko było OK! ale po zimie i tych wspaniałych drogach coś beci zaszkodziło
  
 
Cytat:
2006-05-01 08:51:33, strazak_gb pisze:
Witam Samochód kupiłem od 81 letniego dziadka, który jeździł od święta mam książkę serwisową ze wszystkimi wpisami.Jak byłem na szarpakach ,amorki i takie tam w serwisie to wszystko było OK! ale po zimie i tych wspaniałych drogach coś beci zaszkodziło



mnie osobiscie to drazni juz tekst o zakupie aut w niemczech od emerytow ktozy nimi praktycznie nie jezdzili. to tylko tak ogolnie bo moze w twoim przypadku to prawda, albo tam tak sie sopleczenstwo zestarzalo.

jak kupie ztuningowane bmw m3 od jakiegos dziadka co nim jezdzil tylko do kosciola i to tu napisze to mnie zastrzelcie
  
 
Witam
Widocznie miałem fart.Od 5 lat wyjeżdżam pracować do Niemiec sezonowo i udało się upatrzeć W serwisie jak byłem to też im szczena opadła.No cóż cuda się zdarzają
  
 
Witam fanów BMW
Problem zlokalizowany i wyeliminowany to tylko łącznik stabilizatora