MotoNews.pl

Wymiana sworzni w E46

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam Wszystkich
Mam mały dylemat bo nie mogłem nic tu znaleźć czy w E46 można wymienić sworznie w wahaczach? Pytałem znajomego twierdzi ,że trzeba cały wahacz zmienić ,a inny ,że można.Więc jak to jest???Dzięki z góry za odpowiedzi

z tego co pamietam z ostatniej wizyty w warsztacie to bmw nie przewiduje jako takiej wymiany sworzni i zaleca wymiane calego wahacza ale mozliwa jest wymiana sworznia z uzyciem tego z e36, jakos je wprasowuja czy cos w tym stylu. nie wiem dokladnie , nie jestem mechanikiem. niech sie jeszcze inni wypowiedza

Dzięki za informację.Pozdrowionka

Ja też stanąłem ostatnio przed dylematem wymiany wachaczy.
I powiem tak mozna wymianic same swożnie (są zestawy naprawcze) wprasowyje się je w miejsce zużytych koszt ok 80 zeta
i tu trzeba policzyć. Nowy wachacz do e34 górny-dolny kosztuje ok 190 zeta prawdopodnobnie będzie trzeba wymienic jeszcze tuleje na wachaczu znowu koszty a dalej masz "stary' wachacz. Tak że wydaje mi się że nie opłaci się oszczedzać tym bardziej że jest to element zawieszenia wpływający na bezpieczeństwo.

Wszystko się zgadza tylko ,że wahacz do E46 kosztuje ok.400zł tak więc jest nad czym myśleć. Narazie tylko się rozglądam co i jak na wypadek wymiany. Jeszcze nie zdiagnozowałem przyczyny stukania mam nadzieję ,że to tylko łącznik stabilizatora

Cytat:
2006-04-27 13:29:51, strazak_gb pisze:
Wszystko się zgadza tylko ,że wahacz do E46 kosztuje ok.400zł tak więc jest nad czym myśleć. Narazie tylko się rozglądam co i jak na wypadek wymiany. Jeszcze nie zdiagnozowałem przyczyny stukania mam nadzieję ,że to tylko łącznik stabilizatora

a ile masz najechane km?a wachacze do e46 widziałem na allegro po 120pln używki i chyba wolałbym takie niż tanie podruby

Tak oglądałem na allegro ale wiesz stare to jest dobre wino i skrzypce