LAMBDA (poraz kolejny)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
siema powiedzcie mi cz y mozna sanemu sprawdzic sonde i za pomoca jakich narzedzi czy tez trzeba sie wybrac do jakiegos "wyspecjalizowanego zakładau" z góry dzieki
  
 
Siemka. Podobno można tak: miernik włączyć na pomiar Voltów, rozpoąć lambdę ze styku (tam koło pokrywy zaworów) wcisnąć tam 1 przewód, drugi do masy auta i odpalić na chwilę. Wskazania optymalne to 0.9 - 1,1 V. Później odepnij ujemną klemę na ok 30 sek. żeby kompa zresetować. Ja kupiłem lambdę tydzień temu i znowu padła:// Jak się mylę to niech ktoś poprawi, ale u siebie tak sprawdzałem...Powodzenia.
  
 
Cytat:
2006-04-25 19:50:25, emde21 pisze:
Siemka. Podobno można tak: miernik włączyć na pomiar Voltów, rozpoąć lambdę ze styku (tam koło pokrywy zaworów) wcisnąć tam 1 przewód, drugi do masy auta i odpalić na chwilę. Wskazania optymalne to 0.9 - 1,1 V. Później odepnij ujemną klemę na ok 30 sek. żeby kompa zresetować. Ja kupiłem lambdę tydzień temu i znowu padła:// Jak się mylę to niech ktoś poprawi, ale u siebie tak sprawdzałem...Powodzenia.


Kolego, nie wiem jak Twoje autko, ale jak moja lambda wskazywała 1.08v, natychmiast poszła do wymiany.


[ wiadomość edytowana przez: gadiemus dnia 2006-04-25 20:00:45 ]
  
 
dzieki za info przyda sie jutro lece sprawdzic i przetestoweac to co napisaliscie i zadam kolejne pytanie jakiej firmy lambde najlepiej jak co jezeli bedzie do wymiany z gory dzieki i jeszcze raz dzieki

pozdro dla urzytkownikow zacnej marki
  
 
Ja swego czasu to przerabiałem. Nie wiem jaki silniczek masz u siebie. Jeśli 1.6 16v tak jak ja, to z zamienników zostaje bosch. Z ngk nie do dostania. Są lambdy uniwersalne, ale mnie taka padła po ok. miesiącu - dwóch.
  
 
gadiemuas u mnie jest 1.5 moze mi cos polecisz o ile wiesz co mozna zastosowac

dziki z goóry
  
 
Witam! Jeśli masz silnik G4DJ (1,5) to możesz spasować sondę GM (stosowaną w oplach) - u mnie mechanik założył 1,5 roku temu i wszystko ok. Problemem może być natomiast wykręcenie starej sondy, jak się porządnie zapiekła to może wyjść razem z gwintem kolektora.
P.S. Mówię o sondzie 1-przewodowej (taka jak w Scoupe i Ponym MPI)
  
 
to by sie zgadzało jest jeden przewod i nie ruszana sonda. interesuje mnie jeszcze jakie ople masz na mysli od jakich silnikow
doqtorku
  
 
Akurat tego Ci nie powiem (nie żebym nie chciał ), po prostu robił to mechanik i on powiedział że się nadaje, ze względu na czułość. Spróbuję zlokalizować nr telefonu do tego mechanika (jest z Sosnowca). Cena tej sondy była ok. 180-200 PLN, już dokładnie nie pamiętam...
  
 
Akurat tego Ci nie powiem (nie żebym nie chciał ), po prostu robił to mechanik i on powiedział że się nadaje, ze względu na czułość. Spróbuję zlokalizować nr telefonu do tego mechanika (jest z Sosnowca). Cena tej sondy była ok. 180-200 PLN, już dokładnie nie pamiętam...
  
 
witam klubowe ziomy
jestem szczesliwym posiadaczem sondy od silnika 1.8 16VGT
jezeli pojedzie to mozemy sie potargowac
  
 
JA kupiłem do G4DJ sondę Walkera za 140zł(po zniżkach 110zł) i działa dobrze.
  
 
Witam! Zagazowałem mojego Scoupe i okazało sie ,że sonda jest uwalona. Jak ja wykręcić ,bo jest tak zapieczona, że kostki pozdzierałem i nawet nie drgnęła.Może macie sposób?.
  
 
Cytat:
2006-06-16 13:00:59, zubrzyk1 pisze:
. Jak ja wykręcić ,bo jest tak zapieczona, że kostki pozdzierałem i nawet nie drgnęła.Może macie sposób?.


Penetrator z odrdzewiaczem Wurth MoS2 < bardzo dobra sprawa po kilku godzinach namaczania odkręcisz wszystko.
Dobrze by było umyć pożniej jego resztki z kolektora benzyną ekstrakcyjną .