Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2006-04-25 09:23:29 a jaki w tym sens?
to lepiej do dohc gaznik z kanta/poldka wsadzic ![]() |
![]() Peyo125 F&F Sympatyk Smok Wawelski © & Janosik | 2006-04-25 10:04:07
Piotrek , ale on chce zrobić odwrotnie ![]() ![]() ![]() BTW Tommy , może to Ci się przyda ?? ![]() ![]() Albo to : ![]() Pozdro . Piotrek. [ wiadomość edytowana przez: Peyyoo125 dnia 2006-04-25 10:27:40 ] |
![]() kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2006-04-25 11:23:56 Ja wiem ale jaki sens zakladac gaznik ktory w mocniejszych wozach sie wymienia na polonezowski gaznik ? |
![]() -TOMMY- Balice | 2006-04-25 12:24:51 Ale kto wam powiedzial ze ja chce go do DOHC zapodac? Ja mam zamiar nim stare 116c076 zasilic. A z tego powodu ze bardziej jakos ufam Weberowi niz FOSowi Łodź i ze DMSa w dobrym stanie mam w garazu a DCMP bez luzow na osiach przepustnic trudno dostac. A 34S2C nie chce bo ma ZHS ktory zawsze daje w dupe choc by go regulowac codziennie a poza tym kazdy gaznik inny choc "taki sam" |
![]() kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2006-04-25 12:34:07 to ze ma lozyskowanie slizgowe nie jest dla mnie problemem
![]() gazniki orginalnie montowane w 132 i 131 |
![]() -TOMMY- Balice | 2006-04-25 13:02:57 Czyli uwazasz ze nie ma sie co w DMS'a bawic tylko DCMP'a zapodac? W sumie na rzie mialem DCHD (chodzil jak stara...) 34S2C juz lepiej a DMS'a jeszcze nie testowalem wiec w sumie co mi szkodzi. A z tych ktore moge w tej chwili zapodac wydaje mi sie najbardziej godny zaufania. |
![]() kosa131 (S) Furious Moderator 3x Fiat 131 (kombi, ... Szczecin | 2006-04-26 00:51:36 wieksze mozliwosci strojenia czy wieksze umiejetnosci mechanikow, bo przez cale swoje zawodowe zycie dlubali te nieszczesne produkty fabryki osprzetu samochodwego w lodzi? Lozyskowanie slizgowe? przeciez tam zawsze sa takie luzy ze ssie lewe powietrze przy oskach. A to ze na bazie gaznika z DFa czy poldka mozna zbudowac gaznik prawie do kazdego auta (bo wszytko jest wymienne) to nieco inna sprawa - do solexa stosowanego w 131 tez mozesz dorobic inne gardziele, a osie przepustnic po ponad cwierczwieczu pracy nie maja luzow.
Co do DMSa- jesli masz taki gaznik to sprobuj go zalozyc i wyregulowac- do 116C (czyli 1300) pewnie trzeba bedzie mu dac mniejsze dysze glowne paliwa i nieco zmienic nastawy, ale efekt moze byc ciekawy. |
![]() -TOMMY- Balice | 2006-04-26 07:31:38 I tak wlasnie zamierzam zrobic. Musze tylko oblookac czy dysze z gaźnikow FOS tam pasuja i bede robil doswiadczenia ![]() ![]() |