Wyciek oleju

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wiec dzisiaj wzialem Alfe kolegi na hol bo cos mu nie chciala palic,przeciagnalem moze ze 400 metrow stanalem ,odczepilem line, pogadalem z nim chwile, nachylilem sie zeby cos podniesc i zauwazylem mala kaluze oleju po zajrzeniu pod maske nie bardzo moglem stwierdzic skad cieknie.nalecialo na pasek i rozchlapalo po calym silniku najwiecej oleju jest przy czjniku,filtrze oleju i pompa wodna cala.
mysle ze powodem jest ten hol ale czy to jakas typowa usterka spowodowana holowaniem to nie wiem.teraz tylko lekko kapie ale chcialbym sobie z tym poradzic i prosze o pomoc
pozdrawiam
  
 
ja nie wiem jak to jest z tym uszczelnieniem silnika w samarce, ostatnio wymienilem uszczelke pod glowica, to przy okazji wymienilem prawie wszystkie uszczelki procz uszcz pompy paliwa. Pojezdzilem moze z 1000km i widze ze nowa uszczelka pod pokrywa zaworow juz sie poci, a jest dokrecona mocno, czemu tak sie dzieje?
  
 
No i winny byl czujnik cisnienia oleju 9 zeta i po zprawie.ale pod maska wszystko zachlapane olejem bede musial umyc
  
 
wracajac do tematu powiedzcie mi jak to mozliwe ze po wymianie wiekszosci uszczelek silnik zas zaczyna mi sie pocic?
  
 
-powierzchnia przylegajacych elementów może być krzywa albo mieć zadziory
-niedokręcone lub za słabo dokręcone elementy
-uszkodzona uszczelka

Rozbierz, napierdziel silikonu, złóż.
Albo rozbierz, wyrównaj powierzchnie na lustro i złóż - to lepsze znacznie
  
 
wszystko rowne i czyste a i tak cieknie dokrecone na maxa
  
 
Jak krzywe to i tak tego nie zobaczysz. Wyjmij daną cześć i jedziesz na papierze ściernym wpierw grubym a jak już zobaczysz ze zdarłeś nim całą powierzchnie to drobniejszym zeby wypolerowac.
  
 
Cytat:
2006-04-25 20:37:36, Weider pisze:
ja nie wiem jak to jest z tym uszczelnieniem silnika w samarce, ostatnio wymienilem uszczelke pod glowica, to przy okazji wymienilem prawie wszystkie uszczelki procz uszcz pompy paliwa. Pojezdzilem moze z 1000km i widze ze nowa uszczelka pod pokrywa zaworow juz sie poci, a jest dokrecona mocno, czemu tak sie dzieje?




Dlatego sie tak dzieje kolego , poniewaz masz ŁADE
  
 
a moze poprostu przesadzacie z tym dokrecaniem??
jak sie przeciagnie uszczelke to mozna ja spieprzyc.
  
 
Z papierową nic się nie stanie hmm z innymi chyba też nie
  
 
papierowa?? to o ktorej tu uszczelce mowa bo sie pogubilem
papierowych to sie raczej nie przeciagnie ale pod pokrywa zaworow juz mozna. i czasem warto sie zaopatrzyc w hermetyk, czesto lepsze od silikonu. trzyma tez pieronsko. wszystko zalezy gdzie co stosowac
  
 
Własciwie to nikt nie wspomniał o których uszczelkach mowa.
  
 
chodzi mi o uszczelke pod pokrywa zaworow(taka gumowa) i uszczelnienie aparatu zaplonowego (wymienione 2 razy i zas zaczyna cieknac)
  
 
jesli chodzi o pokrywe zaworow to tak jak bylo pisane, doprowadzic do lustra, i musi trzymac, ewentualnie silikon. i nie ma co przesadzac z dokrecaniem bo moze pokrywa peknac. moze masz wlasnie pekniecie?? tego nie widac na pierwszy rzut oka.
a pod aparatem to nie wiem co moze byc ze Ci sie ciagle leje :/
moze zmien miejsce zaopatrywania sie w uszczelki
  
 
u mnie z pod pokrywy nie cieknie....ale za to leje sie z pod zapłonu
uszczelnianie bylo robione juz wszystki łacznie z silikonem hermetycznym....starcza na 1-2 miesiac i leje sie znowu