MotoNews.pl
  

Dizel i zamykanie watku...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Sorry Zoltar ale to co zrobiles wywolalo we mnie niezwykly niesmak, czego efektem jest ten temat.

Chodzi oczywiscie o watek dizlowski.

Tak naprawde mysle ze na forum malo kogo interesuje Twoja osobista ocena metorycznosci danych wypowiedzi. Wszystko bylo w temacie, zadnych OTow, a Ty sobie zamykasz bo Ci sie nie podobaja argumenty?

Co to jest, jakas szkola wojskowa? Domowe przedszkole jeszcze leci w tv, czy jak, bo ja nie bardzo rozumiem. Nikt tam nikogo nie obrazal, nie besztal, ot, chetnie poslucham co tam bylo nie tak oprocz Twojego szanownego "widzimisię".

Bo jak ktoś czerpie z moderacji tylko przyjemnosc z zamykania wątków...
  
 
Powiem szczerze też jestem zaskoczony blokiem wątku !!


[ wiadomość edytowana przez: Krzysiek-Diackon dnia 2006-04-27 14:15:27 ]
  
 
Nie ma żadnego moda aktualnie. Robimy rewolucję, albo lepiej zamach stanu!


[ wiadomość edytowana przez: piotr_ek dnia 2006-04-27 14:14:41 ]
  
 
kij tam z rewolucja, nikogo ze stanowiska obalac nie zamierzam, jeno zwracam uwage jak cos jest nie tak... szanuje sobie Zoltiego za to ze tyle czasu poswieca na moderacje forum, co wiecej wiem ile tego czasu to bierze bo zajmowalem sie tym kiedys... wiem tez jak latwo jest taka moderacje zaniedbac, zepsuc, podjac zla decyzje czy cokolwiek w tym stylu. Stad po prostu moja uwaga, co by obylo sie bez powtarzalnych bledow...


[ wiadomość edytowana przez: Cwikus dnia 2006-04-27 14:56:31 ]
  
 
Zamknięcie = Rozpoczęcie dyskusji bez sensownych argumentów.


Chyba, że lubicie takie gadki...


Bo jak diesel musi być och ach przy każdych obrotach i wysoki moment nie gra tu roli... Bo jest drogi

Czyli Espero, to gówno, bo jest tanie... Ale jak coś takiego ktoś napisze, to poruszenie...

To można wysnuć taki sam GŁUPI wniosek, że np.

Daewoo potrzebuje dobrego oleju, a Audi jeździć będzie bez...






Szkoda serwera motonews... Jest bezpłatny... Więc niech tak pozostanie !!!
  
 
Sorki Zoltar, ale moim zdaniem również przesadziłeś z zamykaniem wątku. Wątek wcale na to nie zasłużył. Jako Mod powinienieś mieć żelazne nerwy i nie dawać się tak łatwo ponosić emocjom.

Bardzo mnie ta dyskusja zainteresowała. Jeśli sytuacje które opisali autorzy artykułu są rzeczywiście prawdziwe i można je bezstronnie fachowo potwierdzić to wg. mnie producentów czekają wielomilionowe odszkodowania (np. w USA). To, że taka sytuacja może się zdarzyć, a z drugiej strony w łatwy sposób można byłoby ją wyeliminować to jest poprostu skandal I wogóle mnie nie obchodzi to z jakimi obrotami jeźdzę, bo auta z takim silnikiem może używać np. moja narzeczona czy mama, a obydwie poprostu z założenia nie piłują silników co nieznaczy, że w pewnym momencie może im się przytrafić taka sytuacja. NAtomiast jeśli te silniki są faktycznie tak skonstruowane to powinno być w jasny sposób to opisane (tylko wtedy nikt by tych aut nie kupił - wiadomo marketing).

Opisana sytuacja właśnie przytrafiła się przyjaciółce mojej mamy jechała meredesem C (był kilka mies. po gwarancji) i w pewnym momencie podczas wyprzedzania poprostu jej zablokowało koła, a silnik zgasł. Podobno właśnie pękł korbowód, a w cześniej w ramach gwarancji wymieniana była chyba sprężarka. Jako, że był to któryś z kolei samochód tej marki kupiony przez nią - wymienili silnik bez gadania (po gwarancji) - jednak dopiero teraz mogę się domyślać co było przyczyną tej awarii (silnik oczywiście comon rail).


PS mam nadzieję, że tego wątku nie zamkniesz...



[ wiadomość edytowana przez: elChopin dnia 2006-04-27 19:58:22 ]
  
 
Cytat:
2006-04-27 19:56:42, elChopin pisze:
Sorki Zoltar, ale moim zdaniem również przesadziłeś z zamykaniem wątku. Wątek wcale na to nie zasłużył. Jako Mod powinienieś mieć żelazne nerwy i nie dawać się tak łatwo ponosić emocjom. Bardzo mnie ta dyskusja zainteresowała. Jeśli sytuacje które opisali autorzy artykułu są rzeczywiście prawdziwe i można je bezstronnie fachowo potwierdzić to wg. mnie producentów czekają wielomilionowe odszkodowania (np. w USA). To, że taka sytuacja może się zdarzyć, a z drugiej strony w łatwy sposób można byłoby ją wyeliminować to jest poprostu skandal I wogóle mnie nie obchodzi to z jakimi obrotami jeźdzę, bo auta z takim silnikiem może używać np. moja narzeczona czy mama, a obydwie poprostu z założenia nie piłują silników co nieznaczy, że w pewnym momencie może im się przytrafić taka sytuacja. NAtomiast jeśli te silniki są faktycznie tak skonstruowane to powinno być w jasny sposób to opisane (tylko wtedy nikt by tych aut nie kupił - wiadomo marketing). Opisana sytuacja właśnie przytrafiła się przyjaciółce mojej mamy jechała meredesem C (był kilka mies. po gwarancji) i w pewnym momencie podczas wyprzedzania poprostu jej zablokowało koła, a silnik zgasł. Podobno właśnie pękł korbowód, a w cześniej w ramach gwarancji wymieniana była chyba sprężarka. Jako, że był to któryś z kolei samochód tej marki kupiony przez nią - wymienili silnik bez gadania (po gwarancji) - jednak dopiero teraz mogę się domyślać co było przyczyną tej awarii (silnik oczywiście comon rail). PS mam nadzieję, że tego wątku nie zamkniesz... [ wiadomość edytowana przez: elChopin dnia 2006-04-27 19:58:22 ]

w USa akurat nie ma osobowych diesli wiec ten problem ich nie dotyczy

anyway..cwikus ma racje..nie widze powodu zeby od razu zmieniac zoltara bo kazdy moze miec slabszy dzien..szczegolnie kiedy np podpisuje sie koalicje z lepperem ale faktem jest ze decyzja w tym wypadku jest dyskusyjna..

mysle ze nie ma co robic przesadnej afery natomiast nasz szanowny mod winien wyciagnac wnioski na przyszlosc
  
 
eee zwykły przedwczesny wytrysk, zdarza sie najlepszym

a tak na poważnie, to faktycznie nie było powodów do zamykania tego wątku, jednak mamy między sobą (Zolti, Cezar i ja) niepisaną umowę o nie podważaniu decyzji innych modów.

Jeśli ktos chce się dalej wypowiedzieć w tym temacie, niech da w tym wątku upust wiedzy na temat diesli.
  
 
Najwięcej napisali Ci, którzy obok diesla stali na światłach

No to beka



Najlepsze są teksty o wywaleniu, o czerpaniu radości z zamykania tematów... Czytam, czytam to i dochodzę do wniosku, że muszę dostawać za tę funkcję grubą kasę... Tak ze 4000 netto...



Mam ważniejsze problemy na głowie...

A usunąć się mogę... Nawet i z tego świata..
  
 
Cytat:
2006-04-28 01:25:03, Zoltar pisze:
Czytam, czytam to i dochodzę do wniosku, że muszę dostawać za tę funkcję grubą kasę... Tak ze 4000 netto... Mam ważniejsze problemy na głowie...



Weź przestań, bo się popłaczę nad Twoim losem. Biedactwo Ty moje!
  
 
Zolti, nie przesadzaj, nikt cie niechce zdegradować... jest tylko wniosek o nie zamykanie wątków.
Ja np. nie lubie wątkow o polityce i co mam kazac je zamykac jak ludzie chcą ponarzekac , dać upust emocją...
Ja jak chcę dać taki upust to biorę warkę, tyskie , leszka i idziemy pogadac...

Pozdro chłopcy i nie obrażac się dorośli jesteśmy ( w większości )
  
 
Musi być nieco tarcia między nami, dzięki temu forum żyje (choć gro spraw odnośnie espero juz została co najmniej 2 razy obgadana) i daje nam to szanse poznania się, czy szaqnsę oceny naszej wiedzy (np o dieslach ).

Właśnie dlatego że jeden wie mniej, drugi więcej a trzeci najwięcej ale gada ale źle to w rozmowie łatwo wyłapać te informacje które są rzetelne i czegoś się dowiedzieć (także o dyskutantach).

Nie ma specjalnego powodu wyjątkowo traktować dyskusje w jakiś sposób bliskie naszemu sercu, lepiej dyskutować i udowadniać swoje racje.
  
 
Cytat:
2006-04-28 07:41:24, piotr_ek pisze:
Weź przestań, bo się popłaczę nad Twoim losem. Biedactwo Ty moje!



z klawiatury mi to wrecz wyszkubales. no ale coz, czasami trza sie pouzalac nad soba...
  
 
ja mam prawo pierniczyć głupoty o dieslach a Ty masz prawo mnie za to zjebać (tak w dużym skrócie) Nie lubimy cenzury ...