Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() PUNIU Sympatyk FEFK stary rupiec-odjecha ... 97-200 | 2006-04-28 08:11:26 przedewszystkim nie mozesz czuc stukania jak ruszasz calymi drazkami w jedna i druga strone |
rafal_lodz Ford RFN Escort Łódź | 2006-04-28 08:21:40 no dobra.
punkt pierwszy: Nie można czuć stuków podczas ruszania drążkami (przesówania całej zębatki?). Jest coś jeszcze? ![]() |
![]() marcin_op MKV, 1,8D - 1991 - s ... Opole | 2006-04-28 08:31:55 ja niedawno kupowalem używaną maglownice...
1. jak ją trzymasz w ręce i jej ramiona dasz na prosto to nie powinny latać luźno, najlepiej jak zostaną w takiej pozycji że nie spadaja same. jak bardzo lekko chodzą i sa luźne to raczej takiej nie bierz. 2. sprawdź czy nie ma luzów poziomych, czyli chwyć ręką za drązek i ciagnij we wszystkie strony - nie możesz nigdziej czuć luzu. 3. ręką chwyć za drążek który idzie do kierownucy i przejedź cały zakres maglownicy.... jak będzie coś nie tak to napewno wyczujesz... powinno isć na całej dlugosci tak samo lekko. 4. jak już kupisz maglownice to polecam ściagniecie tych plastikowych osłon i porządne nasmarowanie zębów i sprawdzenie czy nie ma tam wody. Ja kupilem ze szrotu gdzie maglownica leżała na dworze i pod osłonami plastikowymi nagromadziła się woda... |
rafal_lodz Ford RFN Escort Łódź | 2006-04-28 08:45:23 wielkie dzięki, ale mam jedno "ale" ![]() Ktoś mi mówił, że nie można tego smarować, bo ni wiemy jaki tam jest smar i można wszystko zepsuć. |
![]() marcin_op MKV, 1,8D - 1991 - s ... Opole | 2006-04-28 08:49:46
no masz racje - musialbyś kupić smar do takich przekładni. Ja wpakowałem tam smar bardzo wysokiej jakosci który używa się w kombajnach górniczych (czarny) ![]() |
![]() misiolino Opel Signum prawie f ... Miasto Soli Wieliczka | 2006-04-28 14:30:15
czarny czyli z molibdenem o ile się nie mylę ![]() ![]() |
![]() R_O_Y Sympatyk FEFK Mk VII kombi Inowrocław | 2006-04-28 17:17:32 Oki większość wskazówek dotyczyła nie samej maglownicy tylko drążków kierowniczych. Jeśli kręcąc zębnikiem możesz robić to ręką bez użycia siły to źle. Naturalnie żadnych luzów na zębatce nie może być (naturalnie poprzecznych). Reszta to oględziny czyli ewentualne wycieki itp. Ostatecznie i tak okaże się jak zamontujesz ją w aucie. Ważne tylko żebyś kupił taką samą bo różnią się chyba tylko szczegółami (gniazda od przewodów olejowych, podejściem do przegubu krzyżakowego). Ja też kupowałem uzywkę i sie nie zawiodłem.
Powodzenia. |
![]() marcin_op MKV, 1,8D - 1991 - s ... Opole | 2006-04-28 20:00:57
nie wiem, możliwe, ja go też uzywam w ciężarówkach na smarowanie siodeł... |