MotoNews.pl

Krokowy a odpalanie? ITP:)

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Od pewnego czasu zacząłem mieć problem z obrotami. Dziś dostałem się się do krokowego odpiąłem kostke i.... samochód pali tak samo (zapala tylko jak mu dodam troszkę gazu - na zimnym silniku) czy kostka od silniczka jest podpięta czy nie. Czytałem, że samochód po odpięciu krokowego raczej cięzko zapalić (kostkę odpinałem i zapalałem auto na zimnym silniku).
Rozumiem, że krokowy nie żyje? Jestem motoryzacyjnym laikiem i szukam potwierdzenia mojej diagnozy.
Mój Essi to MkVII 1,3CFI (monowtrysk), czy nie orientujecie się jaki jest koszt zakupu nowego silniczka, jeśli czyszczenie nie pomoże?
Serdeczne dzięki za wszelką pomoc!

ja Ci napisze tak: jeźdze juz od zimy na odpiętym krokowym ale w MK5 ale to nierobi różnicy, powiem Ci że nieodczułem żadnej różnicy, a zauważyłem że jeśli założe krokowy to rano auto nieodpala, gdy odłącze to idzie cycuś glancuś czyli idealnie, obroty dobre, wszytsko w jak najlepszym porzadku

a nowy do mk7 kosztuje 390 zł coś takiego bo niedawno wujek kupował do mk7 i tyle zapłacił aha i dodam jeszcze że na nowym zaraz działo się to samo...wiec sam jakby go naprawił i działa do teraz IDEALNIE, powiem tylko że w ASO powiedzieli że to normalne bo mamy zanieczyszczone powietrze i one się zamazują, a dokładnie chodzi o tą taką szmateczke jakby która działa jak filtr w tym właśnie silniczku, wiem że to dziwne ale wystarczy pomyśleć dobrze i samemu idzie go naprawić

Witam!