Straszny muł

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie czy tylko moje omega czy wszystkie 2.0 16V sa tak strasznie mułowate? ostatnio miałem przyjemność przejechac sie autem kolegi Ford galaxyteż chyba 2.0 tylko diesel bez turbo, myslałem ze to dopiero bedzie muł ale jest duuuuużo bardziej zrywny niż moja omega, u mnie czy na gazie czy na benie muli go strasznie tak gdzies do 2000 obrotów, potem już jest lepiej ale i tak lipa.A tak wogóle to ile te auta mają czas do 100km? moze sprawdze i porównam, pozdro
  
 
Kazdy benzyniak bez turbo muli do 4 tys obr.
Na stronie LOB jest przeciez porownanie.
  
 
jaki każdy?jeździłem kiedys peugeotem 405 potem 406 i nie muliły,
  
 
Cytat:
jaki każdy?jeździłem kiedys peugeotem 405 potem 406 i nie muliły,



Może dlatego, źe tam miałeś silnik 8V. U ciebie w omie jest 16V-silnik wysokoobrotowy, więc trzeba go cisnać żeby jakoś tą MOC pokazać.

Porób se testy przyspieszen i porównaj z innymi autami.

i jeszcze...
w samochodach z przednim napędem bardziej jest odczuwalne przyspieszenie. Ja np. bardziej odczuwam moc w CC 1100 niz w omie 2.0, choć nie można wogole porównywac osiągów tych aut

pozdrawiam



[ wiadomość edytowana przez: omegafan dnia 2006-05-02 13:11:15 ]
  
 
Cytat:
2006-05-02 07:54:04, marco11 pisze:
...gazie...



  
 
Cytat:
2006-05-02 07:54:04, marco11 pisze:
u mnie czy na gazie czy na benie muli go strasznie tak gdzies do 2000 obrotów, potem już jest lepiej ale i tak lipa.



A może mikserek kolega ma z zamała średnicą
a to zmniejsza średnice dolotu i efekt jest tak że na
hamownia może wykazaż moze z 70 % mocy deklarowanej ??
  
 
A czy tzw. klapa przeciwwybuchowa może mieć podobny wpływ jak za mały mikser? U mnie jest taka zamontowana zaraz za przepływomierzem, z tym, że średnica otworu przy otwartej klapie jest przynajmniej o 1/3 mniejsza, aniżeli pełna średnica układu dolotowego.
  
 
Cytat:
A czy tzw. klapa przeciwwybuchowa może mieć podobny wpływ jak za mały mikser? U mnie jest taka zamontowana zaraz za przepływomierzem, z tym, że średnica otworu przy otwartej klapie jest przynajmniej o 1/3 mniejsza, aniżeli pełna średnica układu dolotowego.



no pewnie ma jakiś wpływ, więc po co zakładac np. blos, jak i tak dalej ta zwęzka będzie

pozdrawiam
  
 
Sądząc z Twej wypowiedzi byłoby dobrze z niej zrezygnować, ale co wtedy z zabezpieczeniem przeciwwybuchowym?? Ja jeszcze nie miałem strzału, ale co by było gdyby się trafił...
Czy są np. takie klapy, które mają średnicę pełną - tak jak dolot?
  
 
u mnie byl strzal i pomimo klapki przepływomierz poszedł sie..... a jak zdjalem ta cala klapke to nie chce teraz ani na benzynie ani na gazie chodzic chyba sie poustawial jakos inaczej moze, nie wiemale jak dodaje gazu to wtedy lekko obroty spadaja i dopiero po chwili zaczyna wchodzic na obroty.czasami w ten sposob potrafi zgasnac