Problem z obrotomierzem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich klubowiczów jestem nowy będe się często pojawiał
mam pytanie mam lade 2107 problem polega na tym że zawiesza się jakby obrotomież jak popukam w szybke licznika to czasami się odblokuje jak go naprawici


pozdrawiam
  
 
skoro pomaga pukniecie w kokpit, to przyczyna pewnie lezy w okolicach licznika. Albo cos nie kontaktuje, albo wskazowka gdzies napotyka na opor...
Naprawic? Ano wyjac wskazniki, rozebrac i wyczyscic. Zlozyc.
Ale latwo nie bedzie, bo liczniki dosc ciezko wybebeszyc. gDzies na forum jest wayek o wyjmowani licznikow.
  
 
Bez wyjęcie zegarów się nie obejdzie. Zobacz czy wszystko jest dobrze zmasowane na tylnej ściance liczników (kluczowe są takie małe nakrętki). Plus sprawdż wszystkie konrektorki - w 20 letnim aucie rzeczy się luzuja.

A jak wyciagnąć liczniki - poszukaj na forum, było opisywane kilka razy. Ja ostatnio przed zlotem w Poraju jeszcze wieczorem przed wyjazdem wyciągałem
  
 
A co zrobic jezeli obrotomierz dział z rana jak postoi na w miare wilgotnym powietrzu a po krótkiej 5 minutowej jezdzie przestaje działac???i dopuki znowu wilgoci nie na łapie to nie działa
  
 
Dzięki za rade biore się za wyciąganie licznika mam jeszcze jedną 2107 troche nowszą może przełoże licznik od niej

jeżeli ktoś potrzebuje części służe
  
 
Cytat:
2006-05-05 23:07:11, krzychuk pisze:
A co zrobic jezeli obrotomierz dział z rana jak postoi na w miare wilgotnym powietrzu a po krótkiej 5 minutowej jezdzie przestaje działac???i dopuki znowu wilgoci nie na łapie to nie działa


hehe, to nie kontaktuje... woda jest dobrym przewodnikiem


[ wiadomość edytowana przez: sheriffnt dnia 2006-05-06 21:52:06 ]
[ powód edycji: bład w tytule ]
  
 
Witam
Polecam wymontować zestawa wskaźników, sprawdzić połczenia te wsuwane i skrecane, poczyścić, potraktować kontaktem i będzie działać następne 15 lat
  
 
Jędrek - już znalazłem jak to sie rozbiera
W piątek lub w e wtorek działamy pod moim garażem

Cytat:
Płaskim wkrętakiem zdejmujemy plastykowy znaczek obok dźwigienek do regulacji temperatiry i newiewu. To jest ten znaczek po prawej stronie, trzeba go podważyć. Odkręcamy górną śróbe, zdejmujemy plastykowe nakładki na dźwigienki od regulacji nawiewem, delikatnie wyjmujemu górne nawiewy zimnego powietrza, włącznik dmuchawy i delikatnie ciągniemy do siebie konsole. Faktem jest, że aby ułatwić sobie to zadanie dobrze jest zdjąć kierownice ale nie jest to konieczne. Następnie jak już mamy możliwość wsadzenia ręki za zegary, trzeba odkręcić linke licznika, później odłączyć kostki w kolejności od prawej do lewej. I to jest cała filozofia wyjęcia deski, a jak by ktoś chciał to na zlocie moge chętnym wyjąć i włożyć taką deske cały zabieg nie będzie trwać dłużej niż 10 do 15 min.




pozdrawiam
  
 
Zaxiu - jak bedziecie mieli jakies problemy to dzwoń. Ja to mam opanowane
  
 
Cytat:
2006-05-09 22:05:33, Leszek_Gdynia pisze:
Zaxiu - jak bedziecie mieli jakies problemy to dzwoń. Ja to mam opanowane



ok Ja kiedyś wymieniałem ale już nie pamiętałem za bardzo jak sie wyjmuje te wskaźniki
  
 
mysile że sobie poradzimy bez problemu co dwuch ładziaży to nie jeden
  
 
No i dzisiaj powalczyliśmy z Jędrkiem z tą tablicą. Rozebraliśmy wszystko-wyczyściliśmy styki i ponownie skręcilismy. Robota łatwa, prosta i przyjemna. Trzeba przyznac ze we dwójke idzie lepiej, raźniej i sprawniej.



  
 
teraz obrotomież chodzi jak powinien nawet wskazinik prędkosici chodzi lepjej no i działa kontrolka siwiateł przeciwmgielnych
mysile że jeszcze jakiesi dwa tygodnie i będzie wszyska działaci