[S] silnik 20seh (130KM)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
sprzedam silnik 2.0l pochodzi z vectry z 94r.
stan idealny no i 130KM z 8v ...
c.999zł
  
 
ciekawe jak dluga jest lista elementow dzielacych ten silnik od naszego 2.0..albo mowiac wprost co oprocz silnika trzeba by wymienic robiac przekladke bo biorac pod uwage ze wizualnie sa bardzo podobne i ze posiadacze nowych dowodow rejestracyjnych zdajsie nie maja nru silnika w dowodzie to nie wiem co po za technikaliami staloby na przeszkodzie zeby taki myk zrobic a zakladajac ze taka przekladka kosztowalaby nawet drugie tyle co silnik..to +25KM za 2tys to dosc tania forma tjuningu
  
 
Zeby poszlo latwo gladki i przyjemnie trzeba wziasc jeszcze wiazke i ECU z SEH'a bo tam byl motronic (popatrz na aparat zaplonowy) a u nas jest Delco. tam byla przeplywka u nas jest map sensor, inny silniczek krokowy.
Oczywiscie daloby sie to zrobic na Delco i osprzecie z Espero ale to inna historia.. (np. walek od opla ma inna koncowke i nie pasuje ona do naszego aparatu zaplonowego. Da sie to przerobic)
Ogolnie lepiej wsadzic c20xe

Pozdr
Jadzwin

  
 
Cytat:
+25KM za 2tys to dosc tania forma tjuningu


tak pomarzyc se moge u mnie to by było 40koni wiecej
  
 
Ciekawe czy do 1.5 dałoby się włożyć właśnie c20xe. To byłoby już 60 koni więcej. Na allegro widziałem taki silnik od calibry za 1000. Chociaż gdyby było tak różowo, to uwzględniając nawet koszty dodatkowe na poziomie 1200 zł, już ktoś z klubu jeździby taką rakietą.
  
 
Cytat:
2006-05-15 23:19:53, slayter pisze:
Ciekawe czy do 1.5 dałoby się włożyć właśnie c20xe. To byłoby już 60 koni więcej. Na allegro widziałem taki silnik od calibry za 1000. Chociaż gdyby było tak różowo, to uwzględniając nawet koszty dodatkowe na poziomie 1200 zł, już ktoś z klubu jeździby taką rakietą.


Po cholerę się żeniłem....
Już bym takim jeździł!!!
Pozdr. P.
  
 
Cytat:
2006-05-15 23:19:53, slayter pisze:
Ciekawe czy do 1.5 dałoby się włożyć właśnie c20xe. To byłoby już 60 koni więcej. Na allegro widziałem taki silnik od calibry za 1000. Chociaż gdyby było tak różowo, to uwzględniając nawet koszty dodatkowe na poziomie 1200 zł, już ktoś z klubu jeździby taką rakietą.


Żaden problem, przekładasz silnik razem ze skrzynią i juz. Mocowania są te same. I ktoś juz takim jeździ, a konkretniej Reon ze śląska. Fotka z grudniowego zlotu w Katowicach.
  
 
[quote]
2006-05-07 17:21:27, michał16v pisze:
sprzedam silnik 2.0l pochodzi z vectry z 94r. stan idealny no i 130KM z 8v ... c.999zł

Ciekawe skąd ta moc Ten silnik opla ma fabrycznie 115KM a nie 130KM tak jak to kolega napisał. Chyba, że jest po jakiś przeróbkach chociaż ze zdjęcia nic takiego nie wynika. Jak by nie było jest to "tylko" 10KM więcej niż w zwykłym espero 2.0.
Czy ja wiem czy to taka okazja???
  
 
Cytat:
2006-05-18 21:44:56, Pepton pisze:
[quote] 2006-05-07 17:21:27, michał16v pisze: sprzedam silnik 2.0l pochodzi z vectry z 94r. stan idealny no i 130KM z 8v ... c.999zł Ciekawe skąd ta moc Ten silnik opla ma fabrycznie 115KM a nie 130KM tak jak to kolega napisał. Chyba, że jest po jakiś przeróbkach chociaż ze zdjęcia nic takiego nie wynika. Jak by nie było jest to "tylko" 10KM więcej niż w zwykłym espero 2.0. Czy ja wiem czy to taka okazja???



Coś w tym jest bo teraz koleszka montuje 130konne 2.0 8v od Omegi do Kadetta gsi czy jakiegoś tam innego i miał z tym troche babraniny. Efektu końcowego jeszcze nie widziałem
  
 
Cytat:
2006-05-18 21:44:56, Pepton pisze:
[quote] 2006-05-07 17:21:27, michał16v pisze: sprzedam silnik 2.0l pochodzi z vectry z 94r. stan idealny no i 130KM z 8v ... c.999zł Ciekawe skąd ta moc Ten silnik opla ma fabrycznie 115KM a nie 130KM tak jak to kolega napisał. Chyba, że jest po jakiś przeróbkach chociaż ze zdjęcia nic takiego nie wynika. Jak by nie było jest to "tylko" 10KM więcej niż w zwykłym espero 2.0. Czy ja wiem czy to taka okazja???


Jesteś w błędzie. Silnik o oznaczeniu C20SEH ma dokładnie moc 129 KM i 180 Nm momentu obrotowego. A Ty zapewne myslisz o silniku C20NE, ten ma 115KM i 170Nm. Zresztą zajżyj tutaj.
  
 
szkoda że słyszę tylko że fajnie by bylo...

a nie musze go mieć
  
 
Cytat:
szkoda że słyszę tylko że fajnie by bylo...

a nie musze go mieć


A ja bymn bardzo chciał ale niestetyu $$$ brak
  
 
Cytat:
2006-05-18 23:04:26, Kula69 pisze:
Coś w tym jest bo teraz koleszka montuje 130konne 2.0 8v od Omegi do Kadetta gsi czy jakiegoś tam innego i miał z tym troche babraniny. Efektu końcowego jeszcze nie widziałem



Sorry pomyliłem się mój kolega zamontował 130 konne 2,4l od omegi
Przynajmiej takie uzyskałem info , wrazenia z jazdy - więcej do kadetta nie wsiądę
  
 
nie ma możliwości 2,4l załozyć do przednio-napędówki bo blok tego motoru konstrukcyjnie pochodzi z lat 60-tych i nie ma do niego skrzyni biegów a adaptacja niewchodzi w gre bo za mało miejsca jest pod maską kadeta
jeśli 4cyl. to max. 2,0 i 122KM bo taki w omedze A był 2,0 najmocniejszy