Dwa problemy z 2107 (głośniki i ona mnie kopie)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cze,
Chciałbym otrzymać od Was rady na dwa tematy:

1) Z tyłu na podszybiu mam półke 120W (gra dobrze), ale nie wiem co wykombinować do przodu; W oryginalnych miejscach na głośniki (pod nawiewami szyb bocznych) jest strasznie mało miejsca A chciałbym do przodu wsadzic jakieś Sony uniwersalne (mam na oku Sony 13cm, XS-F1311, XS-F1322, XS-F1323, XS-F1331) i nie wiem czy to jest wykonalne??? Da rady wmontować w drzwi? Pomóżcie !!!

2) Ostatnio moja Lada zaczęła mnie kopać. Nie wiem co jest grane? Jestem co prawda elektrykiem ale nie samochodowym. Myslałem, że to ja sie naelektryzowałem, ale kopła już pare osób Podrzućcie jakiś pomyśł jak to wyeliminować.



[ wiadomość edytowana przez: Howser dnia 2003-04-21 23:31:17 ]

[ wiadomość edytowana przez: Howser dnia 2003-04-21 23:32:14 ]
  
 
Jesłi kopie Cie auto(ale jeśli kopie tak naprawdę mocno) to yślę,ze masz gdzieś przebicie na wysokim napieciu(sprawdź kable, cewkę)
A jesłi chodzi o głosniki to na 100% się da.Pewnie własciciele siódemek maja takie patenty
JA w samarze tez wsadziłem w drzwi choc nie ma tam na nie specjanie miejsca.
 
 
Co do głośników w drzwi śmiało możesz włożyć, tylko dobrze je umocuj i musisz z przewodami pokąbinować.
A kopie bo może uziemienia chce? Spróbuj założyć taki pasek co się po ziemi ciągnie za autkiem, u mnie też kopie, ale tak zostawiam. Podobno polepsza krążenie hehehe
  
 
w oryginalne miejsca na glosniki mozesz dac gwizdki wysokotonowe. Dobrze jest wyciac te kratki i albo niech gwizdek z nich wystaje nieco podgiety w gore, albo daj jakas elegancka siatke.
tam wiecej niz 10 zm nie wlezie.
a w drzwi to spoko, ale chyba musisz wzmocnic dykte boczka....
a kable pusc w tym tunelu, co idzie ten od lampki w drzwiach...
adasco
 
 
Ja mam w tamtym miejscu 10-cm Tonsile dwudrozne, graja nawet porzadnie, mam tez identyczne Fennery, ale nie zamienialem ich bo Tonsile graja lepiej.