MotoNews.pl
  

Ile wazy ruska felga?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
interesuje mnie waga oryginalnej magnezowej ruskiej felgi. zna ktos?
  
 
Klasiki już sie znudziły czy robisz auto na B1?
BTW - ile waży zwykły alus, np. taki ATS Classic?


[ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2006-05-15 19:53:07 ]
  
 
ats 6 calowy to ~5,5kg

[ wiadomość edytowana przez: Krzyh00 dnia 2006-05-15 19:55:14 ]
  
 
ruska waży trochę mniej od ats'ki 6*...
zaraz zważę ruską, ale tylko na zwykłej wadze więc to będzie pomiar "pi razy drzwi"...

edit...
ok 5kg

[ wiadomość edytowana przez: Dar00 dnia 2006-05-15 20:00:26 ]
  
 
ats classik w rozmiarze 8x13 wazy 6,2 kilo
  
 
Cytat:
2006-05-15 19:55:22, Dar00 pisze:
ruska waży trochę mniej od ats'ki 6*... zaraz zważę ruską, ale tylko na zwykłej wadze więc to będzie pomiar "pi razy drzwi"... edit... ok 5kg [ wiadomość edytowana przez: Dar00 dnia 2006-05-15 20:00:26 ]



waga by wskazywala na aluminiowa podróbke a nie oryginał...
  
 
To są jakieś podróbki . Znaczyć sie wygląda identyko jeno inny materiał czy jest tylko (bardzo) podobna?


Cytat:
2006-05-15 19:55:22, Dar00 pisze:
ruska waży trochę mniej od ats'ki 6*... (...)


Cale się chyba oznacza w ten sposób " np. 6". Gwiazdka sie lepiej nadaje na stopnie, np. 90*C .
  
 
Cytat:
2006-05-15 20:27:53, Krzyh00 pisze:
waga by wskazywala na aluminiowa podróbke a nie oryginał...



krzych00 mysli ze istnieją rzeczy piękne i trwałe i trwałe i lekkie
  
 
ty widze uparty jak osioł mialem pare razy tytan w reku, wiem ile to wazy, a raczej NIE wazy i ile jest w stanie wytrzymac. wieszalem sie i skakalem na kawalku tytanowego plaskownika i nie szlo go zlamac ani nawet odksztalcic mimo sporej dzwigni i wagi, a wazyla mniej niz podobny aluminiowy. to samo tyczy sie magnezu a felga magnezowa wazy kolo 30% mniej niz odpowiednik aluminiowy i do tego jest o wiele wytrzymalsza!
mialem w lapskach chociazby fiatowskie (cromodory chyba) magnezowe wloskie fele i autentycznie jak nie wiesz co podnosisz mozna sie wyje*ac na plecy z wrazenia, felga ta wazyla okolo 3kg.

wiec nie gadaj ze nie ma rzeczy lekkich i wytrzymalych bo sa, tylko ze nie w biedronce ani tesco na wyprzedazy :]


[ wiadomość edytowana przez: Krzyh00 dnia 2006-05-15 21:34:28 ]
  
 
Cytat:
2006-05-15 21:32:55, Krzyh00 pisze:
ty widze uparty jak osioł mialem pare razy tytan w reku, wiem ile to wazy, a raczej NIE wazy i ile jest w stanie wytrzymac. wieszalem sie i skakalem na kawalku tytanowego plaskownika i nie szlo go zlamac ani nawet odksztalcic mimo sporej dzwigni i wagi, a wazyl tak na oko polowe mniej niz podobny aluminiowy. to samo tyczy sie magnezu a felga magnezowa wazy kolo 30% mniej niz odpowiednik aluminiowy i do tego jest o wiele wytrzymalsza! mialem w lapskach chociazby fiatowskie (cromodory chyba) magnezowe wloskie fele i autentycznie jak nie wiesz co podnosic mozna sie wyje*ac na plecy z wrazenia, felga ta wazyla okolo 3kg. wiec nie gadaj ze nie ma rzeczy lekkich i wytrzymalych bo sa, tylko ze nie w biedronce ani tesco na wyprzedazy :]



ależ oszywiźcie chodzi mi o to ze po prostu wszyscy maj a podróbki rusków, a orydzinalne tytanowo magnezowa sa zapiete do łady putina która kazdego niedzielnego wieczoru jeździ na dziwki
  
 
no jedno jest pewne, aluminiowe to one nie sa bo nie ma aluminiowej 5kilowej pancernej felgi jaka jest wlasnie ta ruska. tylko teraz kwestia czy faktycznie tam jest 5 kilo magnezu, bo jesli tak to w kazdym badz razie takiej felgi nie idzie skrzywic a o krzywych ruskach juz slyszalem m.in. od widyna co by jednak sugerowalo ze jakies alu odlewy krążą po swiecie
  
 
Wczoraj jeden rusek sie skrzywił na KJSie w sc


[ wiadomość edytowana przez: Meehow_K dnia 2006-05-15 22:03:29 ]
  
 
nie przesadzaj krzych z tymi super wlasciwosciami felg magnezowych{a dokladnie aluminiowych z domieszkami magnezu} lekkie sa, fakt, wytrzymalsze od typowych alu napewno, ale takie pancerne felgi makja to do siebie ze zamiast sie krzywic i odksztalcac jak zwykla alu magnezowka poprostu peka, kruszy sie, odpada kawalek i dupa zbita... alusa ci wszedzie pospawaja i wyprostuja a magneza uszkodonego stawiasz na regal dla ozdoby bo nikt palcem nie tyka z regoly... bo technologia naprawy jest albo bardzo skomplikowana albo niewykonalna...
  
 
a czy ja mowie ze sa niezniszczalne? nie bez powodu sie mowi ze nie ma krzywych magnezowek, bo sa albo proste albo połamane!

technologia naprawy i inne duperele mnie nie obchodza bo wiem ze takiej felgi sie juz raczej nie naprawi, interesuje mnie tylko waga ruskiej oryginałki!
  
 
Cytat:
2006-05-15 22:31:03, Krzyh00 pisze:
a czy ja mowie ze sa niezniszczalne? nie bez powodu sie mowi ze nie ma krzywych magnezowek, bo sa albo proste albo połamane! technologia naprawy i inne duperele mnie nie obchodza bo wiem ze takiej felgi sie juz raczej nie naprawi, interesuje mnie tylko waga ruskiej oryginałki!


poproś konia/szłepsa może jeszcze mają/zważą je...
  
 
Ja myślę, że będą ciężkie ... nie licytuj więcej
  
 
Cytat:
2006-05-15 20:27:53, Krzyh00 pisze:
waga by wskazywala na aluminiowa podróbke a nie oryginał...



w takim razie ja miałem doczynienia z milionem podróbek ruskich felg bo za każdym razem ważyły tyle samo
wątpie aby były robione podróbki...
  
 
Cytat:
2006-05-16 07:28:25, Max_psg pisze:
Ja myślę, że będą ciężkie ... nie licytuj więcej



Chodzi o te Felgi??
Prawie jak ruska.
  
 
prawie robi wielka roznice

5 kilo magnezu... dziwne to ale jezeli to prawda to faktycznie felgi musza byc niezajebywalne
  
 
Cytat:
2006-05-16 12:03:31, 5Turbo pisze:
Chodzi o te Felgi?? Prawie jak ruska.



Rzeczywiscie podobne do ruskow