Licznik cc sporting w cc 900 spi

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam mam taki problem ,ukrecila mis ie ostatio linka predkosciomierza jako ze posiadam CC z kiera po prawej stronie linka zakupiona w polsce jest o jakis metr za krotka ,a w anglii jest chyba wogole nie dostepna nawet w ASO mam stary licznik z linka nakrecana nie wtyklana jak w elegantach teraz pytanie chce wsadzic licznik z cc sporting pytanie czy bedzie wskazywal dobrze predkosc ?? i jak podpiac obrotek czy wystaczy sygnal z czujnika bo w oryginale jest podpiety do komputera ,pozdrawiam
  
 
o licznikach z sportinga sporo bylo. poszukaj, na stronce zurawia nawet bylo jak to przerobic na 2 cyl. podlacz tam gdzie masz impulsy z cewek
  
 
Cytat:
2006-05-17 11:38:26, cypherius pisze:
o licznikach z sportinga sporo bylo. poszukaj, na stronce zurawia nawet bylo jak to przerobic na 2 cyl. podlacz tam gdzie masz impulsy z cewek



A po co przerabiac na 2 cylindry jak ma to isc do 900sety?

Parnel, sygnal obrotomierza jest bodajrze w styku 87 w jednym z 2 przekaznikow do kompa, mozesz tez ewentualnie podlaczyc pod + z jednej cewki, ale wtedy musisz przerobic go na 2 cylindry.

Poszukaj tez na forum centomanii

[ wiadomość edytowana przez: bart322 dnia 2006-05-17 11:48:58 ]
  
 
900ta ma dwie cewki ? jesli nie to poje$alem, chodzilo mi wlasnie o podlaczanie pod jedna z cewek. moznaby w sumie zczytac sygnal z dwoch cewek w jedno na diodach.
  
 
Tak, spi ma 2 cewki.
  
 
Jeśli dobrze zrozumiałem , to chcesz do tej dziewięćsety włożyć budziki od CCS , tak ?? To jeśli nie znajdziesz linki w Euro-Moto-Fanie ( 012 681-13-30 lub 012 423-56-65 ) to ratuje Cię linkarz na Zakopiance 147 , który dorabia wszelkiego rodzaju linki do wszystkiego ( 012 266-10-45 )
P.S. Nie mogłeś sobie przywieźć odrazu Sportinga ??
Pozdro. Piotrek.
  
 
A mnie sie zdaje, ze licznik z ccs ktory ma to ma razem z linka.
A dwa to nie wiem czy parnel sboie ta fure przywiozl, czy sie nia tam wozi
  
 
wlasnie wrocilem ze scrap yardu (zlom) mam licznik CC sporyting i linke zaraz sprawdze za pomoca wiertarki czy wskazuja ta sama predkosc obrotomierzw oryginale jest podpiety do pinu 23 urzadzenia sterujacego ale sprobuje z sygnal;em z czujnika GMP pobawie sie troszke PS a kogo spotkalem na zlomie ???4 warszawiakow w dostawczych sprinterach wykupujacych caly zlom :/ ehhh jak polska ,a cc mam tylko tu jako dupowoz rajdowka czeka na mnie w garazu chyba ze juz ja rudy wpierd...l przez zime w garazu
  
 
wracaj... naród polski Cie potrzebuje !!
kiedy swapujemy 1,2 do tego padła z kierą po złej stronie ?
  
 
wloz 1,2 uturb i zapisz sie do Top Gear
  
 
Cytat:
2006-05-17 22:29:54, KrauzeR pisze:
wracaj... naród polski Cie potrzebuje !! kiedy swapujemy 1,2 do tego padła z kierą po złej stronie ?

marze o tym :/
  
 
Witam ,wszytsko dziala ok ale obrotek nie wskazuje ,podlaczony jest oczywiscie wg wskazan pod przekznik pompy paliwa zlaczxe nr 85 tj pin 23 sterownika ,efekt jest taki ze po dodaniu gazu do odciecia wskazowka dopiro zaczyna sie podnosic co zrobic ??? wykluczam mozliwosc niesprawnbego licznika poniewaz sprawdzalem dwa i oba nie dzialaja dziekuje za pomoc !! pozatym nie rozumiem w jakis posob obrotomierz sciaga impulsy z pompy paliwa ,rozumiem jezeli bylby podalczony do czyjnika GMP itp pytalem juz na centomani,niestety bezzskutecznie czekam na odpowiedz
  
 
ja miałem orginalne nie przerabiane zegary z sportinga podłaczone pod jedna cewke i działało dobrze tez tak zrob i bedzie działac na 100% nic nie przerabiaj zegarow! tez napoczatku podłanczalem te zegary pod przekaznik i nie było zadnej reakcji jedynie podłaczenie pod jedna cewke dało rezultat.
  
 
pod + czy - ,nie chcial bym testowac bo nie hcce zepsuc wskaznika ????