MotoNews.pl
  

(k) opony 135/50 r13

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w temacie , potrzebuje 2 sztuki pilnie. dzieki
  
 
To se troche poszukasz na tym profilu


[ wiadomość edytowana przez: _Szary dnia 2006-05-17 19:51:21 ]
  
 
takie mam teraz tylko sie juz ze tak powiem skonczyly
  
 
a nie przypadkiem 135 70 ? o 135 50 to nie slyszalem nigdy
  
 
takie niskie profile występują tylko w wózkach dla dzieci albo w taczkach
  
 
znam dobry sklep rowerowy z czesciami do kolarek
  
 
no dobra przesadzilem ale 70 na bank nie, 60 albo 65
  
 
KLIK
niżej niż 70 to raczej nie dostaniesz
  
 
jak chcesz waska i niska to polecam opony 145/65 albo 145/60 bo takie sa firmowe pirelli i bridgestone
  
 
Taquito , masz 4x 5.5 cala czy przod 5? bo ja musze miec niski profil bo mam 4x 5.5
  
 
Cytat:
2006-05-18 16:31:04, Vojtaz pisze:
Taquito , masz 4x 5.5 cala czy przod 5? bo ja musze miec niski profil bo mam 4x 5.5



To na 5,5' taką wąską opone
  
 
no trochę to nie poważne, chcesz fajne opony na 5.5 cala to albo 165/55 albo 175/50 bo 135 to będziesz rantami jeździł po ziemi a w najgorszym wypadku po prostu ta opona Ci spadnie
  
 
sranie w banie, ja na 5,5cala mam 135/70 r13 i nic nie spadło- za to jak fajnie oponka trzyma na zakretach
zero ugiecia bocznego, za to z tyłu mam oponki 155/65 r13-i szerokoscia dorownuja feldze
  
 
to fakt nic sie nie dzieje i super wyglada mam 135/70/13 na 5,5 felgi z rekina na tyl opony dalem 145/70/13 bo jakos nie moge dostac 135 vivo po suchym idzie jak marzenie wiec ci co mowia ze lipa to znaczy ze nie smigali ale jak by ktos chcial to mam 4sztuki Pirelli P700 165/55/13 ok 4 mm bieznika tylko odbior osobisty
  
 
a jeszcze taka zajawka mnie dopadla bo jest grono ludzi co zakladaja 175/50/13 maja podkrecone silniki tylko teraz mysle po co przeciez to opory jak nieweim o wiele prosciej jest obrocic cienszym kolem niz takim papuciem ale kazdy wsada co chce robi sobie auto pod siebie wiec co kto ma to jego brocha pozdrawiam
  
 
Cytat:
2006-05-18 19:41:37, grinmalar pisze:
a jeszcze taka zajawka mnie dopadla bo jest grono ludzi co zakladaja 175/50/13 maja podkrecone silniki tylko teraz mysle po co przeciez to opory jak nieweim o wiele prosciej jest obrocic cienszym kolem niz takim papuciem ale kazdy wsada co chce robi sobie auto pod siebie wiec co kto ma to jego brocha pozdrawiam



chwile wczesniej pisales ze jak ktos mowi ze 135/70 na 5,5 jest do dupy to znaczy ze nie jezdzil i teraz ja moge to samo powiedziec o twoje wypowiedzi bo nijak sie ma do rzeczywistosci. liczy sie wysokosc opony a nie szerokosc przy rozpedzaniu...
  
 
moze sie znasz lepiej i wiecej masz doswiadczenia jednak bede przy opini tej co napisalem bo jak smigalem na 165 to przyspieszenie bylo slabiutkie a jak zmienilem na wezsze to sie poprawilo wiec taka jest moja opinia
  
 
no i ja tu mam problem bo na przednich nie pisze profilu i byc moze bedzie nawet 70 bo sa naciagniete dosyc. jest tylko 135 r13 ale zakladalem inne na przeglad i byly wyzsze ale nie zwrocilem uwagi na rozmiar i tarly i to bardzo. wiec nie wiem
  
 
z regoly jesli nie jest podany profil po szerokosci bieznika to jest to opona z "pelnym" profilem 80,
  
 
na bank nie jest to 80