MotoNews.pl
  

Wymiana maglownicy - parę pytań

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Mam Mk7 1,6 16v z 96 roku i ku*** cieknie mi maglownica... na początku dało się dolewać oleju i jeździć ale teraz to jak z kranu. Mam parę pytań. Oczywiście mój ford jest ze wspomaganiem.

1. Czy maglownica od mk7 kombi z 95 roku z takim samym silnikiem będzie pasowała bez problemu? Słyszałem że są rozbieralne, nie rozbieralne i z przewodami wtykanymi lub wkręcanymi ale co do tych przewodów nie jestem pewien a sam nie wiem jaką mam i chciałbym wiedzieć czy każda bez problemu pasuje.
2. Czy 350zł za taką maglownice używaną to dobra cena? W sumie moja essinka jest z 96 roku i sie leje a tamta z 95 ale jeździła po niemieckich drogach...
3. Ile mniej więcej kosztuje wymiana jeśli się orientujecie i czy trzeba po tym zabiegu ustawiaćz zbieżność?

Z góry dzięki i czekam na odpowiedzi Aha tylko nie piszczie żebym szukał na forum bo przeczytałem już każdy post na ten temat chyba.
  
 
Ad.2 Cena dobra o ile stan maglownicy jest bez zastrzeżeń.

Ad.3 Robocizna ok. 100 zł więcej bym nie dał. A co do zbieżności to trzeba koniecznie.


[ wiadomość edytowana przez: jerico dnia 2006-05-18 22:07:58 ]
  
 
Cena za maglownicę dobra. Ale to, że nie cieknie to pół biedy. Może mieć za to luzy, które spowodują, że auto będzie pływało na koleinach i na dziurach, ale nie w czasie przyspieszania ( wtedy byłaby siadnięta zbieżność). Więc sprawdż pod względem luzów maglownicę. Powodzenia.
  
 
Cytat:
2006-05-18 22:07:29, jerico pisze:
Ad.3 Robocizna ok. 100 zł więcej bym nie dał. A co do zbieżności to trzeba koniecznie.



roboty przy wymianie maglownicy jest od cholery i ciut ciut... wiec nie wiem czy sie zmiescisz w 100 jak nie bedziesz robil u znajomego mechanika...
  
 
Z wymianą to będzie już inna bajka... mam paru znajomych mechaników. Przy okazji będe musiał wymienić końcówkę drążka. Czyli że jeżeli jest ten sam silnik (1,6 16v) i obydwa fordy to mk7 to ta przekładnia wejdzie bez problemów? Jedyna różnica w tym że tamten Escort to kombi a mój hatchback. Jak odpowiecie że wejdzie to kupuje.
  
 
... a gdzie Ci cieknie ......
  
 
Z prawego koła... na początku były wymienione uszczelki ale to nic nie dało i się leje dalej teraz tak że jak wleje oleju tylko trochę żeby pompa nie wyła to po przejechaniu z 50km tego oleju już nie ma... wylewa się do tych gum (manżet czy jak to się nazywa) a potem powoli wycieka sobie na ulice jak samochód stoi w miejscu... Chyba trzeba szlifować w niej listwe itp a taka operacja wyniosła by mnie drożej niż kupno maglownicy...
  
 
Z wymianą to będzie już inna bajka... mam paru znajomych mechaników. Przy okazji będe musiał wymienić końcówkę drążka. Czyli że jeżeli jest ten sam silnik (1,6 16v) i obydwa fordy to mk7 to ta przekładnia wejdzie bez problemów? Jedyna różnica w tym że tamten Escort to kombi a mój hatchback. Jak odpowiecie że wejdzie to kupuje.
  
 
... niop to raczej tylko wymiana ..... polecam P.H.U. PARTNER w Łodzi .... 042 678 87 47 .... 502 123 933 ..... 692 439 778 ..... u nich kupiłem swoja przekladnie ..... daa 6 miesięczną gwarancje na szczelność .....
  
 
macie moze jakis schemat maglownicy zeby tu wkleic?? Moze i glupia prosba ale w necie nigdzie nie znalazlem
  
 
SwIeTyY a ile dałeś za tą maglownice u nich? Znajomy ma mi zmienić i ustawić zbieżność - całkowity koszt 100zł
  
 
.. to było troche czasu temu ... wtedy dałem za nią 700 zł ... teraz pewnie beda tańsze bo i dawcy potanieli ... ....
  
 
Mnie niestety nie stać na taką maglownice... Wyliczyłem że jak kupie tą o której pisałem wcześniej to całkowity koszt naprawy wyniesie niecałe 500zł a dla mnie to i tak cios w plecy...