Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() PiotrS LOB WETERAN LO016 Gdańsk | 2006-05-19 19:47:03 |
![]() marekcaramba (S) LOB MODER Jeep XJ, 2xAudi A8Q Warcz, 20 km od Gdańska na S | 2006-05-19 20:17:32 Nizła podstawa do zwiększenia mocy silnika...
Trzeba przyznać, że fajny taki kit. Cena 250 E, ciekawe do ilu dociągnie (kosztował ponąć 6500E)??? Z R6 robi małego potworka, a z potworka R6 robi dużego potwora... ![]() |
![]() PiotrS LOB WETERAN LO016 Gdańsk | 2006-05-19 20:25:05 Kurcze teraz dopiero zobaczyłem że po angielsku też jest ![]() Ma ktoś jakieś doświdczenie? W sumie tanie pomysł na zwiększenie mocy i momentu. [ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2006-05-19 20:28:50 ] |
![]() Piterek_VU Omega B MV6 kombi Czę100chowa | 2006-05-22 21:23:57 kiedys szukalem na e-bayu do C20NE, kolesie wkladali kompresory od VW golfa, ale do 3.o na 100% bedzie mial za mala wydajnosc ![]() |
![]() Elektryk20 Opel Omeba B Recaro ... Bolesławiec | 2010-08-06 15:26:10 Witam wszystkich właścicieli bestjątek, bestii i potworów ![]() Ostatnio podczas ganiania się autkami po mieście razem z kolegami, rozczarowany swoimi 136konikami z X20XEV przyszedł mi do głowy pomysł zaaplikowania kompresora dla wzmocnienia. zastanawiałem się nad kompresorem z merca...takim jak szukał niegdyś Ilku TAKI...poszukałem w necie kontaktów i zadzwoniłem do pana Przemka z Supercharger.pl który powiedział mi, że z tego silnika bez ingerencji z podzespoły można "wydmuchać" 180-190KM koszt takiej zabawy u niego wyniesie między 5000-6000pln. Kwota porównywalna z połową wartości mojej Bestii, więc DUŻO jak na ten samochód. Ale własnymi siłami z zaprzyjaźnionymi mechanikami + (gdzieś) zestrojenie silnika myślę, że w 2500-3000pln dałoby się zamknąć. Kto miał styczność z takimi modyfikacjami proszę o opinię jak to widzi, czy mocno się mylę...w ogóle czy ma to prawo bytu. Dodam, że wystarczy mi 160-170KM Pozdro i czekam na odpowiedzi... [ wiadomość edytowana przez: Elektryk20 dnia 2010-08-06 15:28:31 ] |
![]() fatboy82 LOB WETERAN A 3.0 24V R6 Warszawa | 2010-08-06 15:39:44 kup od 7gsi 3.0 211KM+ ![]() |
![]() ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2010-08-06 16:50:57
I pewnie myślisz, że 2,0 kompresor będzie palił 6/100 ![]() Popytaj właścicieli mercedesów kompressor ile to pali ![]() (mała wskazówka, skąd kompresor bierze napęd??) MV6 w gazie wyjdzie taniej przy normalnej jeździe. JaK dla mnie sprawa prosta: Chcesz tanio - jeździj tym co masz. Chcesz mocy - wrzuć V6. 2,0 kompresor nie będzie ani tanie ani mocne. |
![]() Elektryk20 Opel Omeba B Recaro ... Bolesławiec | 2010-08-06 23:00:26 przy mojej jeździe cykl mieszany po 50% trasa i miasto komputer i dystrybutor wyświetla 11-13l/100km na PB95....za 2miechy LPG. (konieczność).
7gsi....jaki Ty masz motor, że 250KM ? |
homer171 LOB SYMPATYK Esesman Wrocław | 2010-08-06 23:10:20 A jaki moze miec motor - V6
Tyle co napisałes to moja V tyle samo pali w cyklu mieszanym 14-15 gazu. Paliwa tyle samo co twoja tylko ze u mnie automat a u 7 manual i temu spalanie troche mniejsze. Chyba masz jasne co lepiej zrobic. [ wiadomość edytowana przez: homer171 dnia 2010-08-06 23:14:08 ] |
7gsi LOB MEMBER wieś | 2010-08-07 00:19:28
mój motor miał 520ccm i 64-66KM, na kutym tłoku i korbie, z natryśniętym nicasilem + mało restrykcyjny filtr gąbkowy i wydech. Ale już go nie mam, sprzedany ![]() co do silnika z omegi ![]() ![]() |
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2010-08-10 23:21:38 to ten merc 2.0 kompresor strasznym gruzem być musi, albo punto ma osiągi z przedziału:
0-100 km/h - 9 sek 0-200 km/h - 35 sek. CLK 3.0 TD nie znam, ale fakt CLK 320 CDI jeździ prędko, ale nie robi wiatraka ani ze złomegi, ani z komresora |
![]() GrzesiekK LOB MEMBER Opel Sintra 3.0 24v Kraków | 2010-08-11 08:54:34
Jeśli jest to Punto GT, to osiągi są nawet lepsze! ![]() |
![]() Wiktorzi LOB WETERAN LANCER Szczecin | 2010-08-11 15:02:16 O widzisz elektryk, daj sobie spokój, też tłukłem ten temat na prawie identycznym silniku X20SED i jednak tłumaczenie kolegi Ilku pomogło.
czyt. "łopatą po łbie " ![]() A na poważnie do tej pojemności lepiej wsadzić turbo - taniej i efektywniej A jak jeździsz na gazie bo taniej to nie bierz się za tuning. |
homer171 LOB SYMPATYK Esesman Wrocław | 2010-08-11 21:24:30
Nie zgodze sie z tym bo kazde auto mozna dobrze zagazowac nawet o wiekszej mocy i wtedy bedzie tylko tansze jezdzenie. Tylko jak sie zaoszczedzi na instalacji to sie pozniej biora takie teorie ze na gazie zawsze gorzej jezdzi niz na benzynie. Tutaj jest jeden kolega ktory po zglebieniu co trzeba zalozyc zeby było dobrze zrobił tak i jak do tej pory nie narzeka. |
![]() ericsson LOB MEMBER Opel Omega 3000 24v Sopot | 2010-08-12 00:05:00 |
![]() Wiktorzi LOB WETERAN LANCER Szczecin | 2010-08-12 06:51:25 Homer, ja się przecież zgadzam z tobą. Nie ma złych instalacji tylko gazownicy.
Tylko jeżeli kolega się zabiera od oszczędności to niech nie pakuje się w koszty tuningu. Poza tym najpierw powinien sobie uturbić/ukompresować auto a dopiero później zakładać gaz. Eryk, przy dużej pojemności to nalejesz do baku i podniesiesz koło. Ale nie przy dwóch litrach. |
![]() Elektryk20 Opel Omeba B Recaro ... Bolesławiec | 2010-08-13 17:46:34 No i panowie macie rację....po przemyśleniu, poszukaniu rozmowach z wieloma osobami doszedłem do wniosku, że jeden samochód do zmodowania (bo najpierw zadmuchać, a wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenia) i do cywilnej jazdy codziennie 40km do pracy to trochę za mało...zostanę przy swoich 136kucach....a na przyszły rok może uda się cosik kasy odłożyć i pomyślimy nad omegą A C30SE do zabawy....
wielkie dzięki za wszystkie opinie. Jeszcze pytanie ciekawostka.....LPG chyba lepiej kompresor znosi niż turbina....czy się mylę? |