Maglownica - objawy końca ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.Dotychczas nie miałem problemów z maglownicą ale ostatnio zaczęło się źle dziać.
Otórz...przy lekkim skręcie w prawo i lewo wyrażnie czuć lekkie przeskoki mechanizmu wcześniej myślałem że to opony ale po załżeniu letnich objaw nie zniknął. Do tego ściąga mi lekko auto i zaczyna cieknąć z góry maglownicy.

Nie znalazłem na forum adresu sprawdzonego punktu regeneracji przekładni we Wrocławiu. A moze przy takich objawach to juz agonia i trzeba szukać używki do regeneracji ?
Ile kasy muszę wydać na całą operację ESCORT rocznik 2000 ze wspomaganiem ?

Pozdrawiam
CODI
  
 
Ja proponuje kupno jakiejś uzywanej na giełdzie i bedzie po sprawie o ile dobrze pamietam to w Escorcie 2000r jest aluminiowa przekładnia, ale to tylko moje skromne zdanie... moża też zregenerować Zapytaj lepiej JaknaRS może on ma coś takiego do sprzedania...
  
 
Ja miałem ostatnio to samo, a w Borsku ją dokończyłem i poszła do wymiany. Mi znajomy znalazł używkę za 350pln. Narazie jest wszystki OK po wymianie.
  
 
Cytat:
przy lekkim skręcie w prawo i lewo wyrażnie czuć lekkie przeskoki mechanizmu

pytanie czy to aby napewno magiel a nie np. łącznik między kolumną kierowniczą a przekładnią ... wyciek z góry można zregenerować ale o tym pisałem już parę postów
  
 
Cytat:
2006-05-22 11:29:01, CODI pisze:
Nie znalazłem na forum adresu sprawdzonego punktu regeneracji przekładni we Wrocławiu...



Hej,

Ja przerabiałem problemy z maglem rok temu. Miałem trochę luzu w moim MKV '91 i zastanawiałem się co z nim zrobić. W końcu kupiłem od któregoś z forumowiczów używkę z MKVI i zamontowałem. Przez rok było dobrze... a teraz cieknie i znowu jakiś luz się pojawił... i chyba wrócę do starej przekładni, albo zawiozę starą do regeneracji i zamontuję.

A co do zakładów we Wrocku, to też szukałem i ostatnio w Carosie polecili mi jakiś zakładzik na ul. Wysockiego 39 (tel. (71) 372 98 98, 606 82 42 82). Podobno koleś działa w jakiejś "altance", ale ma maszyny i robi dobrze. Jeszcze u niego nie byłem, ale wybieram się.

Jakbyś dotarł tam wcześniej, to napisz na forum, jakie wrażenia, co robiłeś i za ile.

Pozdrawiam,

Kozak_WRC
  
 
Przycinanie sie skokowo kierownicy jest bardzo czesto objawem zuzytych krzyzakow na kolumnie kierownicy.
  
 
Cytat:
2006-05-22 12:11:46, tjmdm pisze:
pytanie czy to aby napewno magiel a nie np. łącznik między kolumną kierowniczą a przekładnią ... wyciek z góry można zregenerować ale o tym pisałem już parę postów



witam,

mam podobne objawy jak autor postu. Zdiagnozowałem że odgłosy dochodzą z miejsca zaznaczonego na zdjęciu.

Stąd moje pytanie ile może kosztować naprawa, i czy nie lepiej kupić zregenerowanej przekładni.

pzdr.
Czester

P.s. Luzów nie mam, koła reagują na minimalne ruchy kierownicą, nic nie ściąga, tylko ten okropny stuk jest denerwujący.

  
 
A ja moją przekładnię regenerowałem tutaj :
Link
Dają 6 miesięcy gwarancji.

Od czasu naprawy trochę już minęło i opukać na razie jest OK.

  
 
Skorzystałem z rady Kiura.
Pojechałem na regenerację maglownicy do Mirkowa do firmy Automania.
Efekt jak na razie wydaje się że w porządku.
Koszty:
- 500 zł regeneracja maglownicy (uszczelniacze, likwidacja luzów)
- montaż-demontaż 200 zł,
- ustawienie zbieżności 60 zł,
- nowy olej we wspomaganiu 25 zł,
- wymiana gum w stabilizatorze 20 zł.
W czasie rozmowy zrozumiałem ze olej we wspomaganiu jest nowy ale ... po 100 km robiłem kontrolę wszystkich płynów i olej wydaje się mocno zabrudzony i są objawy przepracowania, więc prawdopodobnie całego nie wymienili a jedynie dolali ubytki. Ale może to i lepiej dla pompy.

Na całą naprawę mam pół roku pisemnej gwarnacji.

A dla porównania w renomowanym serwisie nieautoryzowanym ale we wrocku (nazwy nie podam), koszty regeneracji to 650 zł i 250 zł montaż/demontaż + olej i ustawienia.

Pozdrawiam
CODI
  
 
Dalej tam takie wesołe chłopaki urzędują ?