Niby czujnik wałka.........

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie napiszcie proszę czy ktoś miał takie coś.
A mianowicie, wywala mi kod 92 wymieniłem czujnik a tu klops cały czas to samo kontrolka świeci choć już żadziejco robic? Nadmienie że to 2.0 16V.
Może ktoś pomuc bo jak znam życie to elektryk będzie chciał wymienić mi wszystko co wyda mu się uszkodzone i będe musiał za to wszystko zapłacić.
Serdeczne dzięki
  
 
a co Ci teraz wyswietla?
  
 
Cały czas 92 i dla tego jest to takie flustrujace
  
 
a wykasowales bledy? moze tez byc ze czujnik jest uszkodzony albo przerwany gdzies kabel, popatrz, ja mialem cos podobnego na zlocie, zmienilem czujnik na nowy i byl uszkodzony, a zalozylem stary i sprzedalem go na starym bo sie sam naprawil
  
 
Błędów nie wykasowałem, poniewaz nie wiem jak to zrobić, a tak na marginesie czy mógłbyś mi powiedzieć jak to zrobić?
samo wykasowanie błedów i tak raczej nic nieda poniewaz kontrolka z silniczkiem cały czas mi sie świeci, ale zamienię z powrotem jutro te czujniki i sprawdze. Gosć w sklepie u którego kupowałem czujnik też własnie mówił że częstą awaria jest nie tyle czujnik co własnie te przewody, nawet je miał na stanie ale razem z czujnikiem, niestety cena za czujnik z kabelkiem ponad 300zł
  
 
Właśnie dokładnie to samo przerabiam
Wymiana czujnika nie pomogła. Inne sztuczki też.
Wstępna diagnoza: komp silnika ześwirował.

Ja myślę, że to amerykance jakąś nową broń testują.
Już któryś raz z kolei te same problemy w tym samym czasie w kilku takich samych samochodach. Hmmmm zastanawiające...
A może to telepatia?
  
 
Czy oprócz świecącej kontrolki silnika są jeszcze inne dolegliwości, np. silnik pracuje w trybie awaryjnym, czy może ciężko jest odpalić motor ?
Błędy można wykasować przy pomocy TECHa.
  
 
jak jest uszkodzony czujnik to silnik pracuje w trybie awaryjnym czyli do 4500obr/min (jak dobrze pamietam)
  
 
dodatkowo jest słaby jak gówno
miałem raz czy dwa taki błąd, ale poruszałem kabelkiem, podociskałem wtyczki i przeszło mam nadzieję, że na zawsze
  
 
Cytat:
2006-05-24 12:41:52, bosky pisze:
dodatkowo jest słaby jak gówno...


Hmmmm... możesz rozwinąć definicję?


  
 
Silnik pracuje w trybie awaryjnym i jest bardzo słaby żadnych innych zmian nie widać
  
 
Wszystko wskazuje na czujnik.

Cytat:
2006-05-24 12:41:52, bosky pisze:
poruszałem kabelkiem, podociskałem wtyczki i przeszło mam nadzieję, że na zawsze


Warto sprawdzić kabelki czujnika, bo jeżeli to ich wina, to nie stracisz więcej kasy.
Mnie ostatnio padły kolejno czujnik wału i czujnik wałka rozrządu, po wymianie jest ok.
  
 
Cytat:
2006-05-24 14:25:56, Zbynio pisze:
Hmmmm... możesz rozwinąć definicję?


zbyniu , przeciez kolega pisze wyrażnie
a może powinien naisać jak sraczka po bigosie
  
 
  
 
Cytat:
2006-05-25 00:19:41, fomin pisze:
zbyniu , przeciez kolega pisze wyrażnie a może powinien naisać jak sraczka po bigosie



Raczej po kiszonych ogórkach zapitych zsiadłym mlekiem.
To bym zrozumiał...
  
 
mam latarkie to se ide przewodoof poszukac!! moze poruszam postukam, ladnie poprosz, a w razie potrzeby tupne i krzykne i sie naprawi!!