Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2006-05-23 17:02:24 Nawet się nie zastanawiaj, tylko kup gaźnik oryginalny. Silnik 2.0 nie będzie dobrze chodził na gażniku od 1.5 czy 1.6, a poza tym gaźnik fordowski to jednak jest zupełnie co innego - zarówno pod względem konstrukcji jak i jakości wykonania. ![]() |
![]() kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2006-05-23 18:31:57 a) ciekawi mnie sposob montazu gaznika fiata na kolektorze forda
b) Koot, pozwole sobie polemizowac, gaznik DF/PN ma praktycznie wszystkie wazne elementy wymienne, pozostaje odpowiednia jego "konfiguracja" i jak najbardziej do 2.0 sie nada, zwlaszcza ze zasila bardzo wiele fiatowskich DOHC, dla ludzi "normalnych" jak najbardziej jednak powrot do gaznika oryginalnego ![]() c) tlumik koncowy fiata jest przelotowy - idealny tlumik "tuningowy".Jesli przeszkadza ci fiatowskie brzmienie (o niebo piekniejsze niz nijakosc sierry) to zaloz sobie wydech od PN Caro - bedzie rownie nijako jak w Fordzie. |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2006-05-23 18:57:04 Gaźnik w Taunusie '73 już był zdecydowanie bardziej skomplikowany, precyzyjniej wykonany i z lepszych materiałów niż w 125p. Biorąc pod uwagę rozwój techniczny, to Fordowski powinien zapewniać spooooro lepsze warunki pracy silnikowi. Stąd moja wypowiedź. |
krzysztof325 BMW 328i Szczytno | 2006-05-23 20:25:39 Dzięki za odpowiedzi.
A może wiecie, kto ma taki gaźnik do sprzednia? |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2006-05-23 21:08:05 Spróbuj tutaj popytać. - chłopaki od Fordów będą mieli więcej informacji. |
PAGAN Wwa | 2006-05-23 22:41:17 wiec kupiliscie auto do zarzniecia, ale wam nie chce jezdzic? |
krzysztof325 BMW 328i Szczytno | 2006-05-23 22:47:27 Dlaczego do zarznięcia, kupiliśmy do pośmigania.
Chodzi dobrze, stawia bokiem, ale wiem, że to nie są całe możliwości tego silnika. |
Makaveli Miłośnik FSO Opel Omega B 2.0 8v Warszawa | 2006-05-24 19:35:06
A to czemu niby kosmiczne? Bzdury... |
![]() Manstein Miłośnik FSO Polonez 1.6 DOHC Bolesławiec Leśny | 2006-05-24 19:52:13 Ja do swego borka zalozylem gaznik od forda tunusa 2.0. Dzialal ladnie na pierwszym tylko przelocie osiagal 120km/h, a po podlonczeniu drugiego na luzie zamykal sie obrotomierz. Gaznik zdiolem bo niemoglem dojsc ze ssaniem automatycznym i tym jak ruszyc w czasie jazdy druga przepustnice bo ona jest na podcisnienie.
Zmiany jakie przeprowadzilem do zamotowania tego gaznika to przesuniecie 2 szpilek blizej srodka kolektora. Spróbuj zalozyc gaznik od poldka. |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2006-05-24 20:57:08 Bo z takim gaźnikiem to się jeździ do warszatu a nie samemu dłubie. A ssanie automatyczne w Taunusie reguluje się jedną śrubką. Miałem do czynienia z takim autem przez wiele lat. |
![]() Wujek-Kajtek Miłośnik FSO FSO KRAKÓW | 2006-05-24 21:27:47 Polecam założyć mechaniczny gaźnior sprzed 87 roku (kiedy to wprowadzono zaostrzone przepisy dotyczące emisji spalin).
Oczywiście polonezowski ![]() |
![]() Manstein Miłośnik FSO Polonez 1.6 DOHC Bolesławiec Leśny | 2006-05-24 21:58:12 Teraz to ja jusz wiem jak to sie reguluje. Ale napoczątku to wiedziałem tyle że ten gaźnik działa, a byłem z kumplem napalony aby go załozyć i zobaczyć jak borek będzie na nim smigał. W wakacjie go założe ponownie bo jusz opracowałem jak uruchomic ssanie i jak ruszyć przpustnice 2 przelotu, i jak dorobic obudowe filtra. Jest tylko jedno ale jak długo wytrzyma silnik. |
Cyneq Miłośnik FSO Wrocław | 2006-05-30 11:34:58
"Jutro " było tydzień temu ![]() |