MotoNews.pl

Od czego gaźnik do silnika Forda OHC

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Zkupiliśmy z kolegą fiacika do pośmigania po szutrze, ma założony silnik forda 2.0 OHC, ale gaźnik jest fiatoski 1.5 i tak musimy zmienić, ponieważ coś nie tak jest z tym gaźnikiem, jakaś ośka czy coś jest do wymiany, nie znam się szczerze powiem i mamy drugi gaźnik od poloneza 1.6, ale zastanawiamy się czy nie założyć od forda oryginalany, co wy nato, szczerze powiem nie znam się na gaźnikach i nie wiem na którym będzie lepiej chodził.
Jeszcze jedno, od czego założyć końcowy tłumik, teraz jest oryginał fiatoski i chodzi jak fiat, pomimo, że silnik jest forda.

Dzięki za wszelkie info.
Pozdrawiam.

Nawet się nie zastanawiaj, tylko kup gaźnik oryginalny. Silnik 2.0 nie będzie dobrze chodził na gażniku od 1.5 czy 1.6, a poza tym gaźnik fordowski to jednak jest zupełnie co innego - zarówno pod względem konstrukcji jak i jakości wykonania.

a) ciekawi mnie sposob montazu gaznika fiata na kolektorze forda
b) Koot, pozwole sobie polemizowac, gaznik DF/PN ma praktycznie wszystkie wazne elementy wymienne, pozostaje odpowiednia jego "konfiguracja" i jak najbardziej do 2.0 sie nada, zwlaszcza ze zasila bardzo wiele fiatowskich DOHC, dla ludzi "normalnych" jak najbardziej jednak powrot do gaznika oryginalnego
c) tlumik koncowy fiata jest przelotowy - idealny tlumik "tuningowy".Jesli przeszkadza ci fiatowskie brzmienie (o niebo piekniejsze niz nijakosc sierry) to zaloz sobie wydech od PN Caro - bedzie rownie nijako jak w Fordzie.

Gaźnik w Taunusie '73 już był zdecydowanie bardziej skomplikowany, precyzyjniej wykonany i z lepszych materiałów niż w 125p. Biorąc pod uwagę rozwój techniczny, to Fordowski powinien zapewniać spooooro lepsze warunki pracy silnikowi. Stąd moja wypowiedź.

Dzięki za odpowiedzi.
A może wiecie, kto ma taki gaźnik do sprzednia?

Spróbuj tutaj popytać. - chłopaki od Fordów będą mieli więcej informacji.

wiec kupiliscie auto do zarzniecia, ale wam nie chce jezdzic?