Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
accord97 Honda Accord Kraków | 2006-05-24 12:02:09 Jestem kompletnym laikiem w sprawach instalacji LPG.
Chciałbym nauczyć się samemu regulować instalację gazową w moim aucie, ale nie chcę eksperymentować. Dlatego zwracam się do fachowców i ludzi obeznanych z tematem o pomoc. Mam Hondę Accord 1,8i z 97 roku. Instalacja LPG nie ma jeszcze roku. Raz już regulowałem tą instalację, ale w serwisie, który zakładał ją jeszcze poprzedniemu właścicielowi. Chłopaki nie podłączali komputera - tylko pokręcili coś przy reduktorze i przez jakiś czas było OK. Teraz mam trochę za niskie obroty jałowe a na wysokich obrotach wydaje mi się, że było wcześniej bardziej dynamiczne. Mam zamontowany reduktor Lovtec - a wygląda to dokładnie (lub prawie dokładnie) tak jak ten pierwszy od góry. |
Kamil_H 2107 1.3 Poznań | 2006-05-24 12:32:58 |
accord97 Honda Accord Kraków | 2006-05-24 12:45:09 Dzięki za "konkrety" ![]() Znalazłem już kilka instrukcji, ale co z tego, jak nie wiem które pokrętło do czego służy w moim reduktorze. |
![]() skuter-77 Scorpio 2.9lLpg+Blos Bielawa | 2006-05-24 16:06:49 najlepsze wyjscie to pojedz sobie na analizator i bedziesz miał ustawione jak trzeba ,bo takie krecenie sobie samemu na dobre nie wyjdzie.koszt takiego ustawienia 20-30zł |
![]() Tomasz1023 Getz1.3/i 30 1.4/ Będzin/Clonmel | 2006-05-24 16:24:13 A jesli ktos nie ma KATA?? tak jak ja to czy analizator odpada??? bo tez chce sam cos pokombinowac bo zaden gazownik nie jest mi w stanie ustawic odpowiednio instalacji ![]() |
fend18 gorzow | 2006-05-25 08:22:20
sam kilkanascie razy kombinowalem z regulacja instalki I generacja, ale w koncu pojechalem na analizator po analizatorze z 21 zszedlem na 11,5 (benzyny katalogowo pali 12-13 taka ciekawostka) wiec lepiej odmowic sobie kilka piw i jechac na analizator niz pozniej narzekac na CPNie |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2006-05-25 08:59:30 Sorry, jakoś mi umknęła ta informacja o reduktorze, ale akurat na temat śrubek to postów było co najmniej kilka. Na górze (w okolicach elktrozaworu) mała mosiężna śruba "na śrubokręt" to bypas, z boku po prawej śruba "czułości", na dole spuszczanie syfu.
Reszta tu I tutaj Jeszcze tu I wiele innych wątków ![]() [ wiadomość edytowana przez: Danek dnia 2006-05-25 09:00:46 ] |
accord97 Honda Accord Kraków | 2006-05-25 13:21:45 Dzięki Danek - to już jest coś, tylko, że mój reduktor wygląda trochę inaczej niż ten:
![]() Mój wygląda tak: ![]() Czy mam rozumieć przez analogię, że to czarne pokrętło po przeciwnej stronie od elektrozaworu jest od czułości, nieco powyżej, mała mośiężna śrubka pod śrubokręt jest od wolnych obrotów, a to czarne pokrętło na samym dole jest od syfu? |
Kamil_H 2107 1.3 Poznań | 2006-05-25 13:59:14 To czarne - napewno syf
bypass i czułość - musisz pokręcić - wyczujesz, a jak nie wyczujesz, to zamieść tutaj dokładniejsze fotki tego reduktora, to coś wymyślimy ![]() |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2006-05-25 14:03:31 Tak. Ta duża czarna/szara śruba którą widać na tle niebieskiej obudowy cewki po prawej stronie to czułość, na samym dole, "skośna" - "syf", mała "na śrubokręt" od "wolnych obrotów", a właściwie od bypasu. Jeśli przeczytałeś dokładnie wszystkie linki to już wiesz czemu napisałem "właściwie".
I jak widzisz wszystko już było na forum. |
accord97 Honda Accord Kraków | 2006-05-25 14:23:53 Dzięki.
Przez weekend popróbuję. |