MotoNews.pl

Jak wyregulować LPG bez kompa?

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jestem kompletnym laikiem w sprawach instalacji LPG.
Chciałbym nauczyć się samemu regulować instalację gazową w moim aucie, ale nie chcę eksperymentować. Dlatego zwracam się do fachowców i ludzi obeznanych z tematem o pomoc.
Mam Hondę Accord 1,8i z 97 roku. Instalacja LPG nie ma jeszcze roku. Raz już regulowałem tą instalację, ale w serwisie, który zakładał ją jeszcze poprzedniemu właścicielowi. Chłopaki nie podłączali komputera - tylko pokręcili coś przy reduktorze i przez jakiś czas było OK. Teraz mam trochę za niskie obroty jałowe a na wysokich obrotach wydaje mi się, że było wcześniej bardziej dynamiczne.
Mam zamontowany reduktor Lovtec - a wygląda to dokładnie (lub prawie dokładnie) tak jak ten pierwszy od góry.

Tutaj

Dzięki za "konkrety"
Znalazłem już kilka instrukcji, ale co z tego, jak nie wiem które pokrętło do czego służy w moim reduktorze.

najlepsze wyjscie to pojedz sobie na analizator i bedziesz miał ustawione jak trzeba ,bo takie krecenie sobie samemu na dobre nie wyjdzie.koszt takiego ustawienia 20-30zł

A jesli ktos nie ma KATA?? tak jak ja to czy analizator odpada??? bo tez chce sam cos pokombinowac bo zaden gazownik nie jest mi w stanie ustawic odpowiednio instalacji

Accord97, konkrety Masz na forum i to nie mało, trochę cirpliwości i własnego czasu. Wszystko już było napisane co najmniej kilka razy. No i wróżkami nie jesteśmy i nie wiemy jaką Masz tą instalkę (reduktor), a tym to już się nie "chciałeś" pochwalić . Więc też nie wiemy które pokrętło do czego ani ile ich Masz i gdzie .

Tomasz1023 brak kata nie eliminuje użycia analizatora spalin. Wogóle każda regulacja powinna być prowadzona z pomocą analizatora spalin. Każdy gazownik musi mieć analizator (wymagają tego przepisy), tyle, że nie każdy chce go podpinać bo sonda analizatora się zużywa, a trochę kosztuje .

[ wiadomość edytowana przez: Danek dnia 2006-05-24 21:41:49 ]

Cytat: