Cewka czy aparat zapłonowy?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Mam pytanie dootyczące Forda Escorta ze stycznia 1992 roku. Jest to Escort 1.4 CLX.

Czy taki silnik ma aparat zapłonowy czy cewkę

Z góry dzięki za pomoc
  
 
ma cewkę
  
 
Cytat:
2006-05-25 09:43:31, agniechac pisze:
Witam Mam pytanie dootyczące Forda Escorta ze stycznia 1992 roku. Jest to Escort 1.4 CLX. Czy taki silnik ma aparat zapłonowy czy cewkę Z góry dzięki za pomoc


Albo nie rozumiem pytania, albo źle je zadałeś.
moim zdaniem i aparat i cewkę
  
 
Po prostu Jeden facet mnie o to zapytał ja nie bardzo znam sie na samochodach, wiec zapytałam dokładnie jak on. Chodzi mi o to jaki mam zapłon w moim samochodzie

[ wiadomość edytowana przez: agniechac dnia 2006-05-25 12:36:15 ]
  
 
Podłącze się do wątku z pytankiem, w końcu kto pyta ten jeździ
Jak moge wyregulować pracę mojego silnika aby odpalała na "dotyk", abym za każdym razem nie musiał go kręcić 3sek. Kolejny problem to gdy jadę na 1 i kolejnych biegach nie wciskając gazu autko wyczuwalnie kangurzy, według mnie to aparat zapłoniowy lub coś z rozrządem, czy mógły mi ktoś doradzić. Wiem że u mnie nie reguluje się ręcznie kąta wyprzedzenia zapłonu. Co mam zrobić aby usunąć ten nie fajny efekt.
  
 
A od kiedy to masz aparat zaplonowy, silnikiem steruje komputer i sprawdz może błędy i pozniej bedziesz wiedział dlaczego autko kangurzy
  
 
U mnie problem wygląda w ten sposób. 2 x dziada diagnozowałem. Za każdym razem coś innego ale jeden czynnik był wspólny - czujnik temperatury cieczy chłodzącej raz wykazywał dobrze raz źle. I teraz pytanko ile kosztuje takie cacko i czy to się często psuje ?
U mnie to ustrojstwo było już wymieniane w 1996 roku