| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
borys KOMBIca Konin | 2006-05-25 18:29:29 Problem jest taki:
jest sobie cewka przy silniku zetec do niej podlaczona jest zloczka z 3 przewodami........ ktory to impulsowy? I czy impuls jest masy (-) ? Znalazlem gdzies schemat ze przewod srodkowy we wtyczce to +12V wiec dwa pozostale to impulsy? bo wiem za pewno ze iskra w 1 i 4 cylindrze idzie razem tak jak i 2 z 3. Czyzby tak byla wyzwalana isra? podaniem masy w odpowiednim przewodze? a zasilanie na stale? Niech mnie ktos wysmieje albo utwierdzi w tym co napisalem
[ wiadomość edytowana przez: borys dnia 2006-05-26 00:21:48 ] |
zeberko Sympatyk FEFK Vectra C caravan Częstochowa | 2006-05-25 18:35:52 srodek wtyczki to zasilanie 12V+ z CEB a skrajne piny lacza sie z edisem |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2006-05-25 19:32:14 Srodek to staly prad a skrajne to impulsy ,ale czy masa jest to sterowane to nie wiem. |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2006-05-25 19:57:45 + to zasilanie - srodkowy, minusem wyzwalany jest impuls. |
borys KOMBIca Konin | 2006-05-25 23:00:48 OK dzieki -czyli tak jak myslalem -juz przetestowane i dziala
Teraz jest inny problem ......... z sonda :/ Wykres jej dzialania wydaje mi sie za prosty..... nie skacze -jutro analizator spalin i bedzie wszystko jasne |
borys KOMBIca Konin | 2006-05-26 00:25:21 Teraz jeszcze pytanie...... jakie macie napiecie czujnika TPS (czujnik otwarcia przepustnicy) na srodkowym przewodzie wtyczki (silnik zetec)? Mierzone bez wciskania pedalu gazu a jakie z maksymalnie wcisnietym gazem??
Chodzi mi glownie o minimalna wartosc bo czujnik jest 0-5V i teoretycznie daje 0,4-5V ale u mnie te wartosci sie nie zgadzaja -zaczyna od 0,8V w gore [ wiadomość edytowana przez: borys dnia 2006-05-26 00:29:39 ] |
holland2 opel vectra B Dębica | 2006-05-26 01:16:28 weź pod uwagę jeszcze to czy silnik jest zimny czy ciepły -mogą być różne wskazania dolnego napiecia czyli przy przepustnicy zamknietej |