Podlaczenie komputera LPG...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Problem jest taki:
jest sobie cewka przy silniku zetec do niej podlaczona jest zloczka z 3 przewodami........ ktory to impulsowy? I czy impuls jest masy (-) ?
Znalazlem gdzies schemat ze przewod srodkowy we wtyczce to +12V wiec dwa pozostale to impulsy? bo wiem za pewno ze iskra w 1 i 4 cylindrze idzie razem tak jak i 2 z 3.

Czyzby tak byla wyzwalana isra? podaniem masy w odpowiednim przewodze? a zasilanie na stale?
Niech mnie ktos wysmieje albo utwierdzi w tym co napisalem


[ wiadomość edytowana przez: borys dnia 2006-05-26 00:21:48 ]
  
 
srodek wtyczki to zasilanie 12V+ z CEB a skrajne piny lacza sie z edisem
  
 
Srodek to staly prad a skrajne to impulsy ,ale czy masa jest to sterowane to nie wiem.
  
 
+ to zasilanie - srodkowy, minusem wyzwalany jest impuls.
  
 
OK dzieki -czyli tak jak myslalem -juz przetestowane i dziala
Teraz jest inny problem ......... z sonda :/ Wykres jej dzialania wydaje mi sie za prosty..... nie skacze -jutro analizator spalin i bedzie wszystko jasne
  
 
Teraz jeszcze pytanie...... jakie macie napiecie czujnika TPS (czujnik otwarcia przepustnicy) na srodkowym przewodzie wtyczki (silnik zetec)? Mierzone bez wciskania pedalu gazu a jakie z maksymalnie wcisnietym gazem??
Chodzi mi glownie o minimalna wartosc bo czujnik jest 0-5V i teoretycznie daje 0,4-5V ale u mnie te wartosci sie nie zgadzaja -zaczyna od 0,8V w gore

[ wiadomość edytowana przez: borys dnia 2006-05-26 00:29:39 ]
  
 
weź pod uwagę jeszcze to czy silnik jest zimny czy ciepły -mogą być różne wskazania dolnego napiecia czyli przy przepustnicy zamknietej