Dużo pali gazu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam instalację gazową przystosowaną do gażnika. Powinienem przejechać na pełnej butli 420km, a robię 350km. Jest duża śruba na przewodzie od reduktora do mieszalnika, którą zmniejsza się lub odwrotnie- podnosi apetyt samochodu na zużycie gazu. W którą stronę muszę kręcić i ile żeby zmiejszyć dawkę gazu. Z góry dziękuję każdemu za odpowiedż. Pozdrawiam Jari.
  
 
Jaki to samochód? Jaka jest pojemność butli? ile on spalał benzyny? Jaka jest instalacja - tzn jaka firma? Ile teraz wychodzi Ci spalanie na 100 km? Napisz wiecej danych prosze.Co do sruby na węzu sprawa jest prosta technicznie - prawo zmniejszasz przelot w lewo odkręcach poszerzasz przelot - ale juz co do ustawień nie radze sie bawić bez podstawowej wiedzy bo mozesz nabawić sie poważnych kosztów jesli np zubozysz mieszankę zbytnio.Na ustawienie dobrze tej sruby bez analizatora nie ma co liczyć - mozna jednak wykorzystujac proste zależności zblizyć się do optimum - ale odpowiedz na pytania z poczatku postu.
  
 
a ja dodam jeszce może już trochę oklepane wieści ale wciąż nie każdy otym pamięta: należy dbac o sprawność ukł. zapłonowego czyli przewody , świece z małą odległością elektrod - 0,6mm, palec kopułka itp.ponadto filtr powietrza musi być sprawny oraz układ dolotowy powietrza do silnika musi być szczelny.uszcz. pod gaźnikiem, wąż do serwa oraz połączenie miksera z gaźnikiem . po prostu silnik ma brac powietrze tylko z wlotu a nie z nieszczelnych połączeń gdzieś po drodze.pozdrawiam