Brak ciśnienia na czwartym cylindrze

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
mam takie pytanie strasznie klepały mi popychacze nawet na ciepło dziś mierzyłemkompreche na cylindrach i okazało sie ze na na pierwszim jest 12,5 , na drugim 12 na trzecim 12 a na czwartym 6
co to może być popychacze, zawory , czy pierścienie ?
prosze o szybką odpowiedz
Pozdrawiam
  
 
mozliwe ze pierścienie - ale to się okaze jak silnik rozmontujesz dopiero
  
 
moze byc to ze wytarte masz krzywki na walku i cylinder nie napelnia sie odpowiednia iloscią mieszanki Co tez moze byc przyczyna stukania.
a dokladnie bedzie wiadomo jak rozbierzesz silnik
pierscionki postawil bym jednak na ostatniej pozycji chyba ze po pekaly.
  
 
a powiedzcie jak to sie ma do silnika diesla bo moja essi strasznie trzesie i na zimnym i na cieopłym. czy mogą to być lejące wtryski bo ustawiałem 3 miechy temu zawory i wtedy przestał się trząść wiec teraz mam podejzenie o wtryski lub o pierscienie.

czy lejące wtryski mogą dawac takie objawy??????

  
 
ciężka sprawa - coś się wysypało....
Zrób sobie próbe olejową jeżeli nie pomoże to będą zawory(generalnie główka do zciągnięcia)
jeżeli pomoże to pierścienie - i główka też do wyjęcia...
Miałem przypadek w kwietniu z "0" cisnieniem a u mnie wypaliło zawór wydechowy i na pocieszenie dodam że też darłem "główkę" oczywiście silnika........
  
 
a co to jest próba olejowa???????? niesłyszałem o czymś takim?????
prosze o tłumaczenie
  
 
Witam
Próba olejowa polega na tym że do cylindra wlewasz olej mniej więcej 20 ml i mierzysz ciśnienie. Jeżeli wzrośnie tzn że puszczają pierścionki jeżeli nie wzrośnie znaczy że masz nieszczelną głowice
  
 
Cytat:
2006-05-27 18:30:43, ESSIlux pisze: (...) czy lejące wtryski mogą dawac takie objawy??????


Mogą, choć jeżeli to wtyski, to oprócz tego powinno Ci auto bardziej dymić na czarno oraz zużycie ON powinno wzrosnąć. W nieco dłuższym okresie czasu lejące wtryski niezbyt korzystnie wpływają na poziom oleju tudzież na denko tłoka


[ wiadomość edytowana przez: mariobros dnia 2006-05-27 23:10:03 ]
  
 
ze spalanie ma wieksze to zauwazylem ale myslalem ze mam poprostu zbyt ciezka noge. a taka prosta odpowiedz czy trzesący sie silnik to mogą byc wtryski czy raczej nie????????
  
 
Jezeli stukały ci popychacze to wielceprawdopodobne ze podtarło ci wałek lub popychacz i co zatym idzie nie otwierało ci dobrze zaworu co mogło spowodowac jego wypalenie ! Tak czy inaczej musisz sciągnąc głowice i zrob jej prube szczelnosci zaworow ( w specjalnym zakladzie co robią szlify itp ) dopiero potem bierz sie za pierscienie !
  
 
a jakby po pękały pierścionki to silnik nie chodził by jakoś głośniej a ta próba olejowa daje 100% odpowiedz ?
  
 
Bardzo zadko sie zdarza zeby popękały wszystkie pierscienie i nie bedzie tego slychac ! Proba olejowa dobrze przeprowadzona daje 80% pewnosci !
  
 
bo u mnie nic nie słychać zeby były walniete pierścienie tylko popychacze stukały
a tak mi sie stało jak rzyjechałem do domu to było dobrze ale wymieniałem rożrząd i przy ustawianiu wałków próbowałem go przekrecić o cały obrót to mi sie zablokował sie krzywką o popychacz na tym cylindrze na którym zgineło ciśnienie i kreciłem go na siłę i może cos z popychaczem albo zaworem
  
 
robiłem próbę o;ejową i jest takie samo ciśnienie czyli wychodzi że to coś z głowicą