MotoNews.pl

Mitsubishi sigma v6 jaka instalacja lpg?

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Moje auto Mitsubishi Sigma 3.0 12v, Poniewaz auto robi kilometry zdecydowalem sie na instalacje LPG.

Bylem przeciwnikiem (widzialem glowice z sigmy po gazie koszmar ), aspekty finansowe zmuszaja mnie do tej zbrodni.

1. Ktorej generacji instalacja i jakiej firmy , jaki koszt (w przyblizeniu) w gre wchodzi raczej tylko wtrysk gazu chodzi o to zeby bylo tanio i dobrze
2. aktualnie auto w trasie pali 9l ( 120-130km/h), miasto 11 boje sie ze po zalozeniu instalacji duzo wzrosnie czesto czytam o 15-17l dla mnie szok. Jak sadzicie ile wiecej spali.
3. Glowica, japonczyk cieniutkie glowice, robilem bo jedna mi pekla (przegrzanie), horror, ciezko dostac dobra, wkoncu kupilem silnik caly, ile km wytrzyma (gaz wieksza temp.)
4. olej czy lepiej lac specjalne do gazu?
5. Lubin, legnica polecacie jakies zaklad montujacy lpg??

Pytania moze laika ale jestem zielony w temacie.

pozdrawiam

Witam ! Na Instalacji wtryskowej, spalanie gazu nie bedzie sporo wieksze od benzyny - ok 15 do 20% wieksze. To te proste instalacje I,II generacji - na mikserze sa paliwozerne. Napisales ze ma byc "tanio i dobrze" zdecyduj sie bo, dobrze to jest teraz, gdy jezdzisz na benzynie. Gdy zalozysz gaz i zaczniesz "poprawiac fabryke" na pewno bedzie tanio, pytanie tylko jak tanio, kiedy instalacja Ci sie zwroci - musisz przekalkulowac, bo dobra instalacja do V6 to koszt ok. 4,5 - 5 tys PLN i wiecej. ( Czasami taniej wyjdzie zmienic samochod na Diesla lub tzw. " pod gaz ") Co do olejow; nie ma oleju do gazu, to chwyt marketingowy. Lej taki olej jaki zaleca producent silnika. Co do monterow instalacji to Ci nie pomoge, bo sam mam z tym problem. Tylko nie daj sie namowic na zadna nowosc, promocje itp., bo najczesciej z nawiazka, pozniej sie te zaoszczedzone pieniadze w zebach przynosi na poprawianie instalacji - na kims gazownicy musza sie przeciez uczyc - przewaznie na frajerach Zycze powodzenia !