| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
artur23 MONDEO MK4 2.5 T Krosno | 2006-05-28 22:45:59 Mam pytanko czy zastanawiał sie ktos kiedys , moze ktos prubował ? Chce zapodac do swojej essinki turbinke i jestem siekawy czy kolektor z rst 1.6 podpasował by do 1.8 16v ? |
kainek Sympatyk FEFK Dwa koła NL | 2006-05-28 22:47:50 http://www.zetec-turbo.co.uk/
http://www.zetecturbo.com/main.htm http://www.zetecinside.com/xr2/zetectune.htm chyba wszystko o uturbianiu zeteckow |
rex Sympatyk FEFK Ford Escort RST Cabrio Warszawa | 2006-05-28 23:02:14 to jest raczej proste i w sumie sie dziwie czemu nikt nie chce tego tu zrobic...
Mamy 1.8 16v,najlepiej xr3i 130 kucykow.Rozbieramy,zanosimy tloki do pana od obrobki silnikow i prowimy zeby sfrezowal ok 2mm co da nam juz sprezanie calkiem zblizone do rs turbo.Glowice z kolektorem zanosimy do pana co wie jak dziala wiertarka i kazemy mu nawiercic dziury pod kolektor z rst.Przy okazji mozna obrobic glowice tzn powiekszyc kanaly dolotowe i wydechowe i ew.sfrezowac gniazda tak zeby jeszcze ciut odprezyc.W bloku wiercimy dziure w ktora wkrecamy krociec odpiedzialny za splyw oleju z turbo.Do tego mozna kupic podkladke pod filtr oleju z wyjsciem tak zeby zrobic smarowanie turbinki.Skladamy.Nastepnie wydech czyli koszt ok1000pln,IC od iveco +/- 350zl,orurowanie to jakies 200pln gora.Do tego smt6,regulator cisnienia paliwa i mozna te 0.5 dmuchac co da 190-200 koni.To jest sposb sprawdzony przez wielu angoli.Nie ukrywam ze jakby ktos mial rst i takie cos chcial zdzialac to sprawa wydaje sie sporo tansza ![]() |