DZIAŁ ---- ZAFIRA

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witajcie !!! potrzebuje porady, che kupic takei fele http://www.allegro.pl/item96735470_opel_felgi_16_plus_nowe_opony.html ale nie wiem czy wsadze do swoejje ZAFIRKI gdzie standartowo ET to 43!!!!
opony 225/45/16 fele ET 15 !!!! pozd i czekam an odp

[ wiadomość edytowana przez: frendli dnia 2006-04-06 14:11:12 ]
  
 
hmm, w asconie standardowe felgi to 5J x 13 lub 5,5J x 14 ET49. W tym momencie mam założone 7J x 15 ET25 (fotki w profilu) i bywa że tylne ranty (przy obciążonym tyle) przytrą mi oponę. Także jeśli Ty chcesz zamiast ET43 wstawić ET15 plus do tego cholernie szeroka felga (opona 225 a jest "rozciągnięta" - szerzej przy feldze niż przy asfalcie), pewnie około 9" lub 9,5" no to może być problem. To są takie tylko moje dywagacje, może ktoś to testował albo lepiej ode mnie się zna i coś doradzi jeszcze. Jak dla mnie to nie bardzo.

ps. ładny parapet w tych aluskach

pzdr
  
 
oki !!! no ładny ten parapet ale czy to bedzie git - tez mam obawy !! thx za odp !! pozd
  
 
A czy alufelgi od omegi B, będą pasować do zafiry. ile tam jest śrub przy silniku 1.8 16V.
  
 
Być może ktoś miał podobny problem i wie jak się z nim uporać.
(OPEL Zafira 1.6 16V 2003, instalacja LANDI sekwencja)
Kontrolka włącza się w momencie gdy silnik jest ciepły, uruchamiam samochód ponownie (na benzynie) i po prostu dodaję gazu - samochód dławi się, nie chce przespieszać, muszę zdjąć nogę z gazu i dodawać go bardzo powoli - wtedy kontrolka się nie zapali. Jeśli wcisnę gaz mocniej samochód szarpie i zapala się kontrolka silnika (czasem nawet słychać jakby strzał z silnika). Check engine gaśnie po około 1, 2 dniach - po czym znów się zapala w sytuacji takiej jak opisałem powyżej.
Podłączałem autko pod komputer i wykazany został błąd nr 170. W jednym serwisie powiedzieli mi że oznacza to złe funkcjonowanie odcięcia paliwa ( zespół 1 ). W innym poradzili wymianę przepływomierza...
Hubka
  
 
Kiedyś zatankowałem na lipne paliwo, jakiś syf musiał w nim być i też mi się zapalała ta kontrolka.

Nawaliła sonda-lambda, po wymianie problem zniknął.

ZOBACZ TEŻ TU: http://asterka.2max.pl/aldl.html

[ wiadomość edytowana przez: tomazzi1980 dnia 2006-05-29 16:29:03 ]
  
 
Cytat:
2002-09-03 22:31:00, Anonymous pisze:
Przede wszystkim przy uszkodzonej sondzie zwiększa się spalanie, może nastapić spadek mocy i świecenie kontrolki silnika na desce, przy uszkodzonej sondzie powinno pokazać z tego co pamietam kod 44 lub 45 nie jestem pewien.



ze starego POSTu, znalazłem
  
 
Moje pierwsze podejrzenie też padło na sondę lambda, ale:
- kontrolka nie pali cię ciągle
- włącza się tylko w przypadku jaki opisałem poniżej i gaśnie po 1-nym, 2-ch dniach
- wydaje mi się, żę zapala się w momencie, gdy silnik jest jeszcze na benzynie (ale musze to sprawdzić)
Hubka
  
 
u mnie też gasła
  
 
Załóżmy, że wymienię sondę ale czy to rozwiąże też problem "duszenia" się silnika??
  
 
odpowiem bardzo przewrotnie:

jeśli wina leży po stronie sondy to tak, jeśli nie to raczej nie. Wiele wskazuje na to, że to jednak sonda. Jeśli się boisz niepotrzebnego wydatku to może spróbuj podmienić sonde od kolegi i sprawdź co się dzieje.

pzdr
  
 
Jeśli to sonda, to gazownicy powinni, to stwierdzić, bo po podłączeniu kompa wyświetla im się napięcie jakie podaje sonda. Jeśli jest walnięta, to nie bedzie wskazywać włąściwej wartości, oraz zmieniając obroty silnika nie będą pokazywane zmiany napięcia. Tak jest przy instalacjach II generacji. Wtrysk dopiero chcę załaożyć, stąd nie znam różnic w tym względzie. Ponadto wydaje mi się, iż lampka silnika świeciła by się ciągle, a nie kasował się błąd po kilku uruchomieniach silnika bez błędu.
Pozdrawiam.
  
 
Dziś sprawdziłem zafirze też są na 5 śrub, więc chyba będą pasować.
  
 
Czy ktoś spotkał się z zacinaniem wycieraczek w zafirze podczas pracy na włączaniu czasowym czy tam jak kto woli programowanym. Jak to usunąć?? czy wystarczy wymienić przekażnik czy cos więcej??.
  
 
Pozostaje zatem wizyta u gazownika...
Mam tylko nadzieję, że to pomoże.
Nie wiem czy to ma znaczenie ale niedawno byłem w stacji diagnostycznej i autko podłaczane było do analizatora spalin. Zarówno na benzynie jak i na gazie wyniki były idealne (jeśli się nie mylę to sonda lambda steruje składem mieszanki tak?? - jeśli nie wyprowadźcie mnie proszę z błędu)
  
 
A czy ktoś z szanownych kolegów miałby do udostępnienia instrukcję obsługi od zafirki.
  
 
witam wczoraj przestała się świecić ta część gdzie są pokrętła jak się do tego dobrać tak ażeby nic nie połamać
  
 
Wyjmując radio mozna mieć dostęp od tyłu, ale jak zdjąć przód, to jeszcze niewiem.
  
 
Cytat:
2006-05-31 22:08:36, paweldm pisze:
A czy ktoś z szanownych kolegów miałby do udostępnienia instrukcję obsługi od zafirki.



Właśnie, właśnie - też szukam...
Pomóżcie
  
 
ja poprosze o instrukcje ibsługi !! jak wyjac zegary