| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Max_psg K-shel suchy i mokry ... Mysłowice | 2006-05-29 22:19:39 A co z oblachowaniem ? Termostat masz czy wyciąłeś ? Bo to zawodne kurestwo i w moim odczuciu dobre tylko na zime przy dłubanym silniku |
mitrok F&F Wolny Słuchacz :) nestor, cadillac, mo ... Warszawa | 2006-05-29 22:23:37 po pierwsze wymień olej tak jak podpowiadają na cos z zakresu 10W60. 10W40 przy 130 stopniach to troche za słabo. Jak nie pomoze to wlewasz "gluta" z STP albo innego i cisnienie wraca ![]() |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2006-05-29 23:06:02 chcesz tera zpo mineralu pol syntetyka wlac bez rozbiorki? |
profil-usunięty | 2006-05-29 23:08:43 nie, na odwrot ![]() |
mustava PF 126p EL bj. 94 Płd. wlkp | 2006-05-29 23:15:59 A może zaślepka na wale się "uchyliła" ![]() |
mmost F&F Wolny Słuchacz :) malec Gdynia | 2006-05-29 23:41:05 w mojej 800 mialem podobny objaw przy podobnych parametrach, po wymianie pokrywy rozrzadu, kol pompy, pokrywy pompy i zaworu redukcyjnego wiecej jaj nie mam. ale faktem jest ze mam chlodnice oleju i zalalem go castrolem rs i nie udalo mi sie go zagrzac wiecej jak 105*C. zrob probe: jak bedzie chlodniej (wieczorem) zakrec rozruchem tak dlugo az zgasnie kontrolka cisnienia (nie odpalaj motoru - zdejmij kable WN albo cus), jak sie zapali zrob tak znowu az zgasnie. jak zgasnie to przestan krecic i zacznij liczyc czas do czasu az sie zapali. Jesli osiagniesz ok 5-10 sek to znaczy ze wiekszych nieszczelnosci nie ma w motorze (wazna jest temperatura otoczenia im wyzsza tym krocej sie swieci). Jesli tak to znaczy ze ZMIEN OLEJ, jesli lampka bedzie miala klopot ze zgasnieciem to ROZBIERAJ MOTOR U mnie po wymianie wyzej wymienionych czesci w temp 0*C trzymal cisnienie przez 45 sekund. A z zaslepka to kazdy zawsze niesmialo na nia stawia a nigdy nie slyszalem zeby sie komus zwazyla (choc pewnie sie zwazyla). Wazny jest stan sprezyny zaworu regulacji cisnienia w pompie, u mnie stara w porownaniu z nowa w stanie spoczynku byla nizsza o dobre 5 mm.
ps: ma sie rozumiec probe nalezy przeprowadzac na zimnym silniku, zeby nie bylo [ wiadomość edytowana przez: mmost dnia 2006-05-29 23:44:45 ] |
profil-usunięty | 2006-05-30 00:19:02 kurde i metlik w glowie a ten 15w50 to co to jest? bo teoretycznie mineral, a w guglach mowia ze syntetyk |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2006-05-30 01:28:24 comar ja niedawno zaczalem jezdzic na oleju Petro-Canada Supreme 10w40 - polecił mi go Peyyoo. Na poczatku niedowierzalem ze to jest cos dobrego, ale postanowilem sprobowac...i nie zaluje...w będzinie po całej próbie ciskanej na maxa silnik grzal sie do max 115 stopni, a nie mam alu miski ani zadnych cudow chlodzacych. |
profil-usunięty | 2006-05-30 07:17:22 na takim bedzinie to ja tez nie dogrzeje silnika do takich temperatur, to wszystko jest na dojazdach, a jak sie jedzie 50 km to juz silnik ma prawo sie zgrzac. na sztywny narazie brak mozliwosci. |
![]() rallyman F&F Sympatyk GC8 SD | 2006-05-30 09:31:57
To je polsyntetyk pane Hawranke |
bart322 F&F Sympatyk Jeep i passeratti Kobielice | 2006-05-30 09:41:02
Akurat w przypadku Castrola to bym sie mogl klocic
bo przeciez to mineralny jest, tylko Castrol go nazywa syntetycznym, zreszta "zgodnie z prawem", bo wygral proces o prawo do nazywania tego czegos syntetykiem |
nds F&F Sympatyk Suzuki Płock | 2006-05-30 09:42:50 a otwór w bloku pod wałek to masz dobry? |
cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2006-05-30 09:50:20 wał czysciles w srodku ? moze olej syf wyplukal ? kanaly olejowe byly czyszczone w bloku ? |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2006-05-30 12:16:51 valvoline 10w60 albo motul 300v le mans i jedziesz. do tego motorlife i bez pompy oleju mozna jezdzic
jak slysze ze ktos do dlubanego motoru wlewa jakis mazut z beczki to sie drobne w kieszeni nie zgadzaja |
profil-usunięty | 2006-05-30 18:45:27 olej mam za friko z beczki dlatego taki byl. juz wiem ze to blad.
wiec tak, sa 2 opcje. polecaja mi motula lub castrola trs (jakos tak) + puszka tego motorlifa czy cos takiego. ale to sa koszta i to duze. ogolne zalorzenie mam takie ze silnik ma wytrzymac ten rok i bedzie mial pogrzeb. chce i tak kupic drugi motor i poskladac na bum cyk na przyszly rok na 40+ kuni. wiec mysle ze teraz zaleje mineral zeby pojezdzic troche i miec spokoj. 15w50 czy 15w60?? a moze jakies 20w50???? |