| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Witold_Rybarz 126p Brzeszcze | 2006-05-30 20:37:51 które rozwiązanie z tematu jest lżejsze?
to pytanie tak gwoli manii tarczówek z przodu (sam się zastanawiam nad cc-wymi) [ wiadomość edytowana przez: Witold_Rybarz dnia 2006-05-30 20:39:01 ] |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2006-05-30 21:23:07 |
pterock F&F MEMBER czarny horhe 126p i ... Kraków | 2006-05-30 21:26:12 ja ostatnio zmienilem hamulce na tarczowki i powiem ci ze roznica jest niewielka, fakt faktem ze jeszcze sie nie ulozyly do konca.
ja u siebie zmienialem z kilku powodow: 1. bebny umarly smiercia naturalna 2. trafily mi sie tarcze w dobrej cenie 3. dla lansu |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2006-05-30 21:30:25
To chyba główny pkt.dlaczego każdy woli tarcze A niech widza,ze w malcu montowali tarcze |
Witold_Rybarz 126p Brzeszcze | 2006-05-30 21:52:08 no a główny wątek czyli masa?
przecież chodzi o masę nieresorowaną czyli prowadzenie i komfort przy duzych prędkościach ![]() |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2006-05-30 21:57:55 zamiast kombinowac,kup lekkie alufelgi.wiecej zyskasz mniejszym kosztem |
mmost F&F Wolny Słuchacz :) malec Gdynia | 2006-05-30 22:23:41
nie zgadzam sie, alu felgi wcale nie sa duzo lzejsze a moze sie zdarzyc za alu 13 bedzie ciezszy od maluchowskiej 12, a co do roznicy w masie hebli to zacisk+jarzmo+tarcza+plyta+mocujaca to calkiem spora masa i mysle ze sa porownywalne, beben to dosyc lekkie rozwiazanie w koncu ma glownie powietrze w srodku |
130TC (S) Furious Moderator 126p Jaworzno | 2006-05-30 23:40:14 Co do masy to faktycznie wyniki mogą być porównywalne. Tarcze ponoć źle się zachowują na śliskich nawierzchniach - podobno od razu się blokują (nie wiem tego z autopsji tylko z opowieści). A bębny moim zdanie wystarczają, a jak się zmieni na nowe pompe, przewody i szczęki (polecam JURIDY - dobre i tanie) to będzie git |
krzysiek-eksil el dżordżo Łódź | 2006-05-30 23:53:26 podobnie u mnie,fabryka bębny+ferodo=spoko opcja.koszt do efektu wypada b. dobrze. |
Max_psg K-shel suchy i mokry ... Mysłowice | 2006-05-31 00:37:43
Zważ na to, że teraz silniki maluchowskie to się pod ok. 50KM robi |
Dar00 126p BIS/ 126p FL/ B ... Głosków | 2006-05-31 08:45:13 ale zazwyczaj na krótkich skrzyniach to i tak się nie rozpędzą ![]() [ wiadomość edytowana przez: Dar00 dnia 2006-05-31 08:45:45 ] |
mmost F&F Wolny Słuchacz :) malec Gdynia | 2006-05-31 09:45:00 O ile w masie roznica jest podekrzewam nie wielka to ciekawe jaka jest roznica w momencie bezwladnosci |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2006-05-31 09:53:59
Eeee, no i jak to wygląda w Maluchu - prawie jak WRC:
A co do samego tematu - to w Maluchu dociążenie przodu jest takie niepożądane . |
profil-usunięty F&F Wolny Słuchacz :) | 2006-05-31 15:19:38
hahahah wypelnij bebny helem to maluch bedzie lzejszy o 10 kg |
goorek F&F MEMBER był/jest Łęki City / Kraków | 2006-05-31 15:33:22 co do masy nieresorowanej - mysle ze niektorzy popadaja w obled. czy ciezar zestawu tarczowego bedzie ciezszy/ lzejszy o 1-3 kilo od bebnowego - mysle ze roznicy nie odzczujesz. |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2006-05-31 21:16:38
mylisz sie kolego,alu felgi wcale nie sa takie ciezkie.mam w garazu 13 ruskie,wcale nie sa takie drobne,zabudowana prawie cala felga,a jak sie je podnosi to sa jak piorko.poza tym 12 cali to nie trzynascie to po pierwsze,po drugie w kwestii jest jeszcze rozklad masy i efekt zyroskopowy, pod tym wzgledem alu jest o wiele lepsze.no i kto jeszcze jezdzi w maluchu na 12? |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2006-05-31 21:44:25 Nie wiem jakie macie tarcze, ja mam zestaw z cc , kupiłem od Zoltara już dotarte klocki do tarcz, na początku było kilka problemów z miekkim pedałem hamulca, itp , ale róznica jest po prostu bardzo duza, u mnie auto po prostu staje dęba, oczywiscie twardy przód bilstein i bez negatywów duzych. Taka smieszna histotria bo ze znajomymi jeździmy sobie próby ustawiac rózne kumpel jechał swoim kaszlem 650 dobrze przygotowanym do kjsów, i na skrzyżowaniu zahamowałem normalnie ale stanowczo, kumpel z tyłu miał mokro w gaciach, hamował wszystkim co sie dało, podpierał sie recznym i prawie mi w dupe nie wjechał, zdziwiłem sie gdy mi to mówił , bo nie hamowałem to zblokowania kół tylko według mnie normalnie. Od tamtego momentu trzyma odległosc. Jak złoze swojego kaszla zrobie test hamowania z 100 u mnie w aucie z tarczami i u znajomego z autem z bebnami i zrobimy filmik. |
pterock F&F MEMBER czarny horhe 126p i ... Kraków | 2006-05-31 21:49:32 no to moze u mnie tez bedzie lepiej
ja narazie z tego co widze to lewe kolo lapie na ok 80% a prawe 75% powierzchni tarczy, uklad jest lekko zapowietrzony. |