Prośba

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Sluchajcie mam prośbę : jak gdzies będizecie jutro jechać swoimi ładami w trasie czy na dłuższej prostej to sprawdźcie jakimś stoperem w zegarku czy telefonie w ile przyspieszacie od 90km/h do 110 na czwartym biegu. Prosze o to bo mam poważne zastrzeżenia do formy swojego silnika. Na turbinie miałem w tym tescie ok 5sek a po zdemontowaniu 15!!! Testowałem an lpg. Dla porównania łada Boba ma 7sek a jego corsa 1.4 - 10sek. Czyli taka zwykła seryjna łada 1.5 powinna mieć 8-9s.
Nasuwaja mi sie pytania czy jakby moje turbo wsadzić do łady która ma zdrowy silnik i seryjną moc to czy osiągi by bardzo rózniły się od moich...

update: tico kumpla ma na gazie 12sek
kurde przetestuje teraz wszystkie samochody znajomych

No to ranking
1. nowa octavia 1.9tdi 146KM? 3sek
2. Yanosika wydłubna 1.6 - 4,5s
3. moja z turbo - 5sek
4. Boba na lpg -7s
5. PANKRACY 2105 1.3 polerka kanałów 9sek
6. corsa 1.4 10s
7. moja na benzynie bez miksera 10s
8. tico na lpg - 12s
9. 2107 1.3lpg sheriffnt - 12-14s
10. moja bez turbo na lpg - 15s
11. punto 1.1 - 15s


[ wiadomość edytowana przez: janisz dnia 2006-06-05 21:02:42 ]

[ wiadomość edytowana przez: janisz dnia 2006-06-10 10:03:07 ]
  
 
no piszcie.. nie bojcie sie ja wiem ze jestem najszybszy ... no ale co tam
Dopisze kolegi punto 1.1 15 s
  
 
ja bym sprawdził chetnie ile ma mój pezot ale licznik mi nie fryga juz ze 3 miesiace a łada po załorzeniu skrzyni V kłamie jak głupia
  
 
Kurcze sposób pomiaru nie jest jasny i powtarzalny. Powinno sie jechac te 90km/h i nagle wdepnac a z turbo to jechalem 80 i lekko naciskalem gaz bo jak deptałem to sie dławil, dopiero od 90 w podlodze. Bez turbo to juz wogole nie mialo znaczenia bo wskazowka tak wolno szla ze szkoda gadac.
  
 
Witam
to i ja się podłączę z wynikami, 1300 lpg, motor raczej niespecjalny.
90-110 12-14s na IV biegu i
90-110 7-8 s na III biegu
i ok 22-23 s na V biegu
  
 
hehe też zmulona no ale nie tak jak moja bo ja na trójce nie osiagne 110km/h
  
 
Cytat:
2006-06-01 23:38:43, sheriffnt pisze:
Witam to i ja się podłączę z wynikami, 1300 lpg, motor raczej niespecjalny. 90-110 12-14s na IV biegu i 90-110 7-8 s na III biegu i ok 22-23 s na V biegu

czy az tak zmulona jak na 1,3 ?? oj nie wiem
  
 
Lepiej mierzyć elastyczność na IV biegu między 60 a 100 km/h. Możesz wtedy znaleźć sporo danych w czasopismach moto , bo tam się chyba najczęściej podaje ten parametr w ten sposób. I 80-120 na V biegu. Mocniejsze auta przeskakują od 90 do 110 w tak krótkim czasie, że łatwo o błąd pomiaru...
  
 
Witam
Ładnie pracujący silnik 1300 jest wyrażnie elastyczniejszy niż 1500, do 80 km/h przyspiesza nawet lepiej niż 1500, wynika to z korzystniejszego stosunku skok/srednica, np. nowoczesne silniki jak Zeteki czy Ecoteki mają skok np. 65 mm a średnicę tłoka rzędu 82-84 mm czyli podobne proporcje jak tzw short rod..
niestety pow 80 km/h silnikowi 1300 zaczyna brakowac mocy (a raczej momentu obr.).
Mój silnik poza doszczelnieniem wymaga z pewnością regulacji, może nawet małego remontu, z pewnoscią LPG zycia mu nie dodaje, lecz przy moich przebiegach (sporych) nie obrażam się i jeżdżę
  
 
No dobra ale 90-110 jest za to bezpieczniejsze do pomiaru właśnie przez czas rozpędzania. Teraz 80-120 robie pewnie w ok 30sek wiec musialbym na jakis dluuugi odcinek wyjechac a 90-110 to można i w mieście No i to taki bardziej życiowy test bo wyprzedzasz zwykle kogoś jadącego 90km/h a nie 60.
PS
testujcie testujcie
  
 
Zdjelem mikser gazowy i zrobiłem test na benzynce - ok 10sek. Lipa. Coś mam skopane. Fuck. Zmienie cewke i zobacze co to da. Pewnie nic ale musze miec pewnosć.