LPG Loveco Pro zapala sie "check engine"

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem z jazda na gazie. Instalacja jest lovato, komputer loveto pro. Pierwsza rzecz ktora mnie drazni to ze przy przelaczaniu na gaz strasznie spadaja oborty a czasem jak sie nie da gazu to potrafi nawet zgasnac. Druga rzecza jest zapalajaca sie kontrolka "check engine" podczas jazdy na gazie, nie dzieje sie tak za kazdym razem i raczej zdarza sie to przy predkosciach ponad 100km/h chyba ze na dworzu jest akurat wilgotno np. po deszczu to potrafi sie zapalic nawet przy malej predkosci. Zrobilem test bledow i wyszlo ze jest to sonda lambda lub system zasilania paliwem. Dodam ze silnik pracuje dobrze bez rzadnych problemow nawet jak sie zapali kontrolka "check".
Z gory wielkie dzieki za kazda odpowiedz

Autko to Honda Accord 2L 94r
  
 
Masz soft i fejs? Jak nie to daruj sobie regulacje. Jedź do dobrego warsztatu, niech wyregulują bo wygląda na to, że jeździsz na ubogiej mieszance. A poza tym może być też problem emulacji. Nie wiem jakie możliwości ustawiania emulacji ma LovEco Pro, ale zwykłe LovEco praktycznie nie ma żadnych.
  
 
mam interfejs i soft. Dodam ze gaz byl instalowany samodzielnie przez mojego braciaka a w gazowni tylko wyregulowali wszystko. Dzialo sie tak od samego poczatku, gazownik tylko kazal przerobic filtr powietrza tak zeby zasysal odpowiednia ilosc (wlot powietrza przerobilem ze wlot ma skierowany do gory)
  
 
No to podepnij se laptopika i się przejedź z nim na kolanach (oczywiście prowadzi kto inny ) i zobacz co się dzieje z mieszanką. Podejrzewam, że ten dolot masz jednak źle zrobiony, bo jeśli jest ustawiony do góry (jak komin) to pęd powietrza też może zakłócać jego przepływ. Ale najpierw sprawdź co z mieszanką podczas jazdy, może wystarczy "podnieść" otwarcie krokowego na wysokich. A przygasanie przy przejściu na LPG to pewnie niezbyt dobrze dobrany czas nakładania faz benzyna/gaz. Jeśli jest możliwość regulacji tego parametru to go zmień (nie pytaj czy w górę czy w dół - musisz do tego dojść eksperymentalnie niestety, bo każde autko i instalacja może mieć inne ustawienia).
  
 
To mam problem bo w laptopie padla mi bateria, na ale trudno zamowie zasilacz samochodowy. A co do dolotu powietrza to jak proponujesz go ustawic?
Dzieki za odpowiedz
  
 
Cytat:
2006-05-31 15:18:35, kooks pisze:
To mam problem bo w laptopie padla mi bateria, na ale trudno zamowie zasilacz samochodowy. A co do dolotu powietrza to jak proponujesz go ustawic? Dzieki za odpowiedz



Jedyna poprawna odpowiedz: Tak zeby jak jedziesz, skrecasz, cofasz nie dmuchało do dolotu. Trzeba kombinowac. Ja mam w bok.