Kody usterek 38 i 52 x20xev

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
zaczynam nowy temat gdyz za żadne skarby nie wiem co dalej .
po odczytaniu błędów za pomocą pensety okazało sie..
38>sonda lambda zbyt niskie napięcie regulacji
52> stopień wyjściowy lampki kontr silnika >zbyt wysokie napięcie
poradzcie co dalej
czy ktoś miał taki zgrzyt?
dzięki WBK
dodam że sonda na benie i gazie reaguje prawidłowo raz uboga raz bogata i tak na okrągło....
  
 
Napisze po niemiecku bo nie umiem przetłumaczyć:

Kurzschlu(s) gegen Batteriespannung oder Unterbrechung im Stromkreis zum Steuegerat Klemme 35

Bedingung muss fur mindestens 4s erfullt sein
  
 
Sprawdź jeszcze raz czy napewno 38, bo może 37? i wtedu by mi pasowało
  
 
Cytat:
2006-06-01 15:56:47, Scooby pisze:
Sprawdź jeszcze raz czy napewno 38, bo może 37? i wtedu by mi pasowało



sprawdziłem
napewno 38 .i 52 grrrr
może to sonda?? gdybać można
  
 
Mam to samo u siebie, kody: 38, 52, 91.
Jest to "niby" sonda, jednak po sprawdzeniu sondy okazało sie że jest sprawna. Auto nie jest ani zamulone, wkręca sie normalnie na obroty, pali normalnie. Dodam że kontrolka pali mi sie tylko na benzynie.
Nic sie nie dzieje to narazie jeszcze jezdze...
  
 
Cytat:
2006-06-01 20:49:56, chudy01 pisze:
Mam to samo u siebie, kody: 38, 52, 91. Jest to "niby" sonda, jednak po sprawdzeniu sondy okazało sie że jest sprawna. Auto nie jest ani zamulone, wkręca sie normalnie na obroty, pali normalnie. Dodam że kontrolka pali mi sie tylko na benzynie. Nic sie nie dzieje to narazie jeszcze jezdze...


chudy mordo moja
nie jestem sam w tych trgicznych czasach juz wiem na czym stoje , dzięki
zapraszam na spocik wrocławski , będzie niebawem czyli sonde u marisa trzeba zamówić
  
 
Cytat:
zapraszam na spocik wrocławski , będzie niebawem


jasne że przyjadę, nie ominie mnie okazja spotu z wariacką SGD
Cytat:
czyli sonde u marisa trzeba zamówić


to ja tez bym sie pisał, moze dostaniemy jakaś zniżke za dwie
  
 
mówisz i masz
jak bedziemy w parczewie a bedzie jedna lużna to ja wezme dla ciebie
  
 
i tu pisze sprostowanie jako ostrzeżenie dla innych użytkowników 2.0 16 v z gazem coby nie dali sie naciągnąc na wymiane wszystkiego włacznie z kołami
podczas montażu lpg 2 gen z elpi plus leonardo wraz z emulatorem te błędy to norma
sonda jest ogłupiana więc komp to odczytuje jako błąd
chudy wszystko gra
już raczej zwalczyłem kosmos z gazem
ponadto jest ok i na benie też jest dobrze
  
 
Fomin, a czy żółty silniczek też ci sie pali. Na benzynie pali mi sie caly czas.
ps. u mnie przypominam jest jeszcze błąd nr 91.
Seba mówi, że to sonda, więc chyba wymienie.
  
 
Cytat:
2006-06-07 18:42:07, chudy01 pisze:
Fomin, a czy żółty silniczek też ci sie pali. Na benzynie pali mi sie caly czas. ps. u mnie przypominam jest jeszcze błąd nr 91. Seba mówi, że to sonda, więc chyba wymienie.


jak odpalam na benie i jade to nie świeci sie wszystko ok
po przełączeniu na gaz też nie świeci, ale jak w czasie jazdy z gazu powróce na benzyne to sie świeci , to norma , to jest właśnie wina oszukiwania sondy i wtrysków przez emulator , tak ma być
żeby zgasło i było ok chcąc jechac dalej na benie niestety trzeba sie zatrzymac i ponownie uruchomć silnik
kontrolka gaśnie i jedziemyyy
ponoć tylko w omach tak jest
  
 
dołącze się do dyskusji w sprawie 38:52 kodów które wystepuja u mnie jeden "głupi" sądzac z waszych wypowiedzi gazownik w czwartek regulując mi gaz stwierdził że padnieta mam sądę ponieważ źle działa w niskim zakresie i stwierdził że można dokonać właściwej regulacji tylko po wymianie sondy . Dokonałem sprawdzenia błędów i mam 38 52 i sadząc z waszych opini nie należy się tym przejmować( a może wymieniać sądę ?) poddaje temat pod dyskusję. Nadmienię że mam założony jakiś przekażnik coby oszukiwać sądę na gazie i podobnie jak u innych zapala sie sąda w czasie jazdy po przełaczeniu z gazu na benzynę. rodzi sie pytanie wymieniać sade a może kasować błędy czy się nie przejmować i jeździć aż padnie i stanie w polu?
I jeszcze jedno mam pytanko czy po wymianie sondy koniecznie trzeba podłaczac bestie do kompa czy tez można jeździć bez kasowania błędów.
  
 
Cytat:
2006-07-09 17:49:34, winklerw pisze:
dołącze się do dyskusji w sprawie 38:52 kodów które wystepuja u mnie jeden "głupi" sądzac z waszych wypowiedzi gazownik w czwartek regulując mi gaz stwierdził że padnieta mam sądę ponieważ źle działa w niskim zakresie i stwierdził że można dokonać właściwej regulacji tylko po wymianie sondy . Dokonałem sprawdzenia błędów i mam 38 52 i sadząc z waszych opini nie należy się tym przejmować( a może wymieniać sądę ?) poddaje temat pod dyskusję. Nadmienię że mam założony jakiś przekażnik coby oszukiwać sądę na gazie i podobnie jak u innych zapala sie sąda w czasie jazdy po przełaczeniu z gazu na benzynę. rodzi sie pytanie wymieniać sade a może kasować błędy czy się nie przejmować i jeździć aż padnie i stanie w polu? I jeszcze jedno mam pytanko czy po wymianie sondy koniecznie trzeba podłaczac bestie do kompa czy tez można jeździć bez kasowania błędów.


nawet jak skasujesz te błędy to i tak komp po paru odpaleniach je złapie........
te błędy to standart i z 2 gen gazu w 2 .0 16 v to norma
  
 
tylko jeszcze jedno pytanie wymieniać sade czy nie jakie sa poglady braci w tym temacie i jesazcze jedno czy po wymianie sady koniecznie trzeba podłaczac bestie pod kompa i grzebać w ustawieniach czy tez spokojnie wymienić samodzielnie i cieszyć sie wygodna jazda

[ wiadomość edytowana przez: winklerw dnia 2006-07-10 12:00:51 ]
  
 
Cytat:
2006-07-10 11:16:52, winklerw pisze:
wymieniać sade [ wiadomość edytowana przez: winklerw dnia 2006-07-10 12:00:51 ]


jak wymienisz sonde nie ....sąde... bo to nie sąd ostateczny
to musisz sprawdzic jak ona pracuje co wiąże sie z podłaczeniem jeje pod komp
kup używke z angola od mariosa albo od pepe
  
 
elo no to jestem kolejnym posiadaczem bledow kolejno:
38 - Sonda lamba (dziwne piszecie ze zbyt niskie napiecie regulacji a jakos ja znalazlem ze w tym silniku ten blad to za wysokie napiecie regulacji - pozostawiam do dyskusji w innym temacie)
52 - Stopien wyjsciowy lampki kontrolnej silnika - zbyt wysokie napiecie
73 - Przeplywomierz powietrza - zbyt niskie napiecie (ten blad u was sie nie pojawia, kupilem ome, bylem zachwycony rowna praca silnika, ale sie okazalo ze przplywka jest odpieta, po podlaczeniu oboroty dzownie raz dobrze raz zle, jazda bez przeplywki oczywiscie na gazie ok, w wekend wymienie)
91 - hmm Oxygen sensor heater - Voltage high za h... nie wiem co to jest, chyba czyjnik temperatury
92 - Uszkodzony czujnik polozenia walu rozrzadu

teraz pytanie: czy ktos przy tych bledach zmienil juz sonde i te bledy (bez 73) zniknely? czy trzeba inaczej kombinowac, bo jesli nic nie dalo, to moze trzeba by z tym oszykiwaczem sondy pokombinowac?



elo, no i co nikt nic z tym nie zrobil, jezdzicie dalej jak jezdziliscie, czy ktos tu odpowiada na tego typu pytania

[ wiadomość edytowana przez: mkolosa dnia 2007-02-12 19:42:09 ]