Jakie ceny?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!!!

Mój essi 1.6 16v zetec z 94r (120tyś) bierze olej dlatego postanowiłem zrobić remoncik. Ostatnio byłem u mechanika
Zbadał ciśnienie :13-9-13-13
Będe musiał wymienić:
1)pierścienie tłokowe
2)uszczelka pod głowice
3)uszczelka pod mise olejową
4)uszczelka pokrywy zaworów
5)uszczelniacze zaworów
6)uszczelka rury wydechowej
7)uszczelka kolektora ssącego

ile to może wszystko kosztować bo z kasą u mnie troszkę cienko!!


Pozdrawiam wszystkich!!!
  
 
120tys. i remont Takie rzeczy to tylko w Polsce
  
 
no to ja stawiam ze ma oryginalny przebieg 220 tyś
  
 
Nie wiem bo brałem go z Niemiec
Ale książka servisowa i TUV wskazuje ze ma 120 tyś
  
 
kwestia czy wierzysz że te dokumenty są prawdziwe i czy wierzysz w dobre intencje sprzedawcy.. 120tyś i remont.. to nie polonez

może przesada z tym remontem, może pojedź najpierw do innego mechanika zanim się zdecydujesz na takie coś.. koszty napewno nie małe
  
 
ostatnio wymieniałem to samo bez pkt. 6 same uszczelki wyniosły mnie prawie 150zl pierścionki drugie tyle wiec żeby zabrać się za remont musisz mięć koło 300PLN nie mniej nie wiem ile wyniesie robocizna u mechanika bo robiłem to sam z niewielka pomocą ojca właśnie jestem na etapie docierania silniczka

aaa koszty podąłem do silnika 1.3 pozdrawiam
  
 
a ja na twoim miejscu zalal bym tloki nafta i soastawil na dwa dni .
prawdopodobnie jesli przebieg jest autentyczny to mozesz miec zapieczone pierscienie olejowe i dla tego pali olej a cisnienie masz dobre.sprobuj koszt to ok 20zł a bedziesz mial pewnosc.tylko zlej olej do czytego naczynia abys mogl pozniej go uzyc.pozdrawiam
  
 
120k km i 94 rok jedyne co to
wychodzi 27 km dziennie i to w niemczech
to przez 6 lat mam wiecej najechane
  
 
Cytat:
2006-06-02 11:32:42, kainek pisze:
120k km i 94 rok jedyne co to wychodzi 27 km dziennie i to w niemczech to przez 6 lat mam wiecej najechane



to i tak jeszcze 'maly' walek
  
 
Cytat:
2006-06-02 11:38:10, Kajteknr1 pisze:
to i tak jeszcze 'maly' walek



nonie wiadmo tak naprawe czy 120 czy 220 czy 320
  
 
zeczywiscie malo prawdopodobne moj jest 93r i ma 250tys. pozdrawiam
  
 
Wg ksiązki servisowej było 2 właścicieli w niemczech: jakiś starszy pan(6 lat 40 tyś) i młody chłopak (3 lata 50 tyś)
a w ciągu 1 roku zrobiono tylko 800km.
Ogólnie auto sprawia wrażenie mało wyeksploatowanego.

Pozdrawiam
P.S W jaki sposób zrobić tą próbę z naftą (może rzeczywiście zapieczony 1 pierścionek i taka proba pomogła by)
  
 
moje koszty - 1,3 CFI więc uszczelka pod głowice i pokrywe klawiaturyna pewno tańsza niż u ciebie: Ceny jakie zapłaciłem z rabatami (pewnie niewielkimi)

pierścienie - 38 zł komplet na jeden tłok (Goetz - nie wiem jak sie pisze)
uszczelka pod pokrywe klawiatury - 8 zł (korkowa)
uszczelka miski olejowej - 18zł (korek + 2 kawałki gumowe)
uszczelka pod głowice - z tego co pamiętam 35 zł
uszczelka kolektora wydechowego 20 zł (u mnie 4oddzielne kawałki)
uszczelka kolektora ssącego - 25 zł
uszczelniacze zaworów - 2,2 zł sztuka - u mnie x 8
planowanie głowicy (montażowe - żaden tjunink) - 30 zł
wymiana uszczelniaczy zaworów - 12 zł za całość !! (8 sztuk)
filtr oleju - 16 zł
reszta robocizny - 0zł - sam robiłem pierwszy raz w zyciu...i jak na razie wszystko oki