Kto mi pomoże w regulacji k jetronic??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Potrzebuje podpowiedzi jak samemy bez analizatora ustawic k jetronic chodzi ki o sklad mieszanki no i czy wogole da sie to zrobic??
  
 
czesc wiesz wszystko sie da zrobic tylko pytani ejak
mozesz ustawic samemmu ale zalezy co ci sie dzieje ze chcesz pogrzebac.
bez analizatora to trudne ,ale napisz po co chcesz raczki tam wsadzac??
  
 
chodzi o to ze czuc ostro benzyne w spalinach. muslalem ze to sonda, moze troche sie zmienilo ola nie do kanca. zdaje sie ze ktos to juz musial ustawiac przedemna bo jest gorzej jak wymienilem filtr powietrza tamten byl taki troche niebardzo (murzynski filtr) Co myslisz??
  
 
jak dla mnie najprostszym wyjsciem jest pojechanie do gazownika.wepnie ci sonde i sobie ustawisz. W ke-jetronicu mieszanke sie ustawia w nast.sposob:
1.Zdejmujesz filtr powietrza
2.Wciskasz delikatnie (max1mm) klape przeplywomierzai jezeli obroty wzrosna to za ubogo a jezeli spadna to za ubogo.
3.Zgodnie z ruchem wskazowek kreci sie sruba regulacyjna zeby wzboogacic a w przciena zeby zubozyc

Jest jeden problem ze w k-jetronicu klapa sie unosi a filtr jest pod spodem wiec jezeli juz to w ta strone bys musial kombinowac. Jednak wariant z gazownikami bedzie najprostszy
  
 
nie rozumiem tej regulacji
mysle ze pojjedz na jaka kolwiek stacje gdzie maja analizator i podepnij go
pokaza ci sie spaliny i wartosci
przy rozdzielaczu masz taki kominek gdzie wkladasz albo cinki srubokret albo imbusa ale musi byc dlugi
i tam regulujesz sklad mieszanki
tylko musisz delikatnie krecic do jest to bardzo czule urzadzonki.
jak pokercisz to daj mu gazu na chwile po chwili sprawdz wskazania na analizatorze wartosc co nie moze przekroczyc 0,5 gdy masz sonde lambda i bez sondy od 1do max1,5
to jest najprostrzy sposob i praktycznie jedyny.pozdrawiam i milej pracy
  
 
dzieki na to sam wpadlem ale nic. teraz takie pytanie czy ktos wie czym sie różni 90 konne k-jetronic od 105 konnego?? da sie cos zrobic z 90- tką zeby byla 105??