Co to za parownik??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Sor panowie ze daje temat którego nie lubicie ale chciałbym sie zorientowac co to za parownik która sruba co wysterowuje i co waznejsze do jakiej mocy on jest

Przypuszczam ze ktos bedzie znał tą firme...

Widok


Sruba mniejsza


Sruba wieksza


Pozdrawiam
  
 
Wygląda na Tomasetto.....
  
 
Ja również rozpoznaję tu Tomasetto (prawdopodobnie do 140 KM, czyli ten ciut mocniejszy).
Śruba na 2 zdjęciu to bypas, na 3 regulacja czułości.
  
 
Cytat:
2006-06-11 21:01:25, Danek pisze:
Ja również rozpoznaję tu Tomasetto (prawdopodobnie do 140 KM, czyli ten ciut mocniejszy). Śruba na 2 zdjęciu to bypas, na 3 regulacja czułości.



Dzieki panowie

Czyli mniejsza sruba to bieg jałowy a wieksza??

Pytanie moje bierze sie stąd ze "idze" do mnie blos i wstepnie chce go sam podregulowac :/ a potem w razie nie powodzenia pojdjechac do Cromy

W instrukcji blosa pisza zeby parownik rozkrecic na maxa.. jak to mam rozumiec?

pozdrawiam
  
 
Chodzi o czułość, czyli śrubę z 3 zdjęcia. Bypas możesz zakręcić na full. W przypadku blosa on sam "reguluje" podciśnienie działające na membranę parownika, dlatego zaleca się maksymalne zwiększenie czułości parownika.
  
 
reduktory tomasetto występują w trzech mocach 100HP, 140HP, i Super ok. 200HP
  
 
Cytat:
kifer71
Wysłany: 2006-06-12 23:31:44

reduktory tomasetto występują w trzech mocach 100HP, 140HP, i Super ok. 200HP


Fakt . Dzięki za sprostowanie .
  
 
hmm czyli same dobre info thx!

Czyli zakrecam bajpas i na maxa odkrecam druga srube.. hmm niom zobaczymy oby mi ta druga nie wypadła gdzies hehe

pozdrawiam
  
 
No bez przesady z tym odkręcaniem, bo będzie Ci walić gazem naokoło.
  
 
Cytat:
2006-06-13 12:08:45, Danek pisze:
No bez przesady z tym odkręcaniem, bo będzie Ci walić gazem naokoło.



Niom własnie tegoi sie obawiam :/ tak jak tio zrobic zeby było dobrze ? :/
  
 
Ja bym na początek ustawił śrubę w połowie zakresu regulacji, potem podpiął woltomierz pod sondę i doregulował, jeśli by coś było nie tak. Jeśli nie ma sondy lambda. To ustawiłbym na pół i podjechał (na benie) na analizator spalin i z jego pomocą doregulował.