Wał korbowy szlif jakie koszty gdzie zrobic ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
otórz mam takowe pyt. dla bardziej zaawansowanych mech.
troszkie przesadzilem z katowaniem silniczka w moim toledko (sporo na 7tys /obr smgalo ) a ostanio zdarzylo mi sie tak na nierozgrzanym dobrze silniku i rezultat
obróciła sie panewka na jednym korbowodzie
dosc szybko do uslyszałem silnik zostal odrazu z gaszony autko sholowane
po rozebraniu okazalo sie wlasnie ze na jednym korbowodzie masakra panewka obrócona i peknieta hmn no coz trudno wal wydaje sie niezbyt porysowany znaczy tak jak by zostal tylko lekko z matowiony (brak takiego odbicia lustrzanego) zaryzykowalem zaaplikowalem nowe panewki (koszt 41zl nominał) praca 2h na wolnych cacy 100% zadowolenia cichutko ale pozniej leka przegazówka i okazuje sie ze od 4tys słychac delikatnie korbowody rozebralem panewka w miare ok wal dalej taki zmatowiony no wynika ze trza by to oddac do szlifu (chyba ze ktos moze ma jakis sprawdzony pomysl co moze by jeszcze zastosowac)

a zasadnicze pytanie gdzie w okolicach w-wy od północy zrobic szlif ewentualnie warszawa jakie koszty zakladam ze dało by rade zrobic tylko gładzi korbowych czy ktos sie orientuje co do kosztów szlifu chodzby miejwiecej bo niewiem czy niezlozyc tak jak jest i szukac drugiego silnika to w granicach 600-800zl bez osprzetu
  
 
mam ten sam problem tyle ze w essim i mi si ejeszcze nie obrocily panewki
jutro robie rozeznanie poo mechanikach
  
 
ja nie mam takiego problemu bo mi silnik nie kreci sie do 7 tys obrotow!!
  
 
Cytat:
2006-06-11 21:40:37, pytlar pisze:
ja nie mam takiego problemu bo mi silnik nie kreci sie do 7 tys obrotow!!


fajnie masz moj niestety kreci sie i to spokojnie do 8 tyle ze skali brakowalo przyczym nierobil tragicznie glosnej pracy silnika tak jak w essim juz przy 5 i to dosc czesto wykorzytywalem

moze to byla wina oleju wczesniej mialem minaralny ale ze silnik suchutki to wlalem mu 10W i moze to troszkie przy rzadkie było i zbraklo smarowania lub przytkal sie kanał w wale ale raczej tego niewidac w kazdym bądz razie ciekawy jestem ceny szlifu wału
bo chcialbym aby dalej sie tak ładnie krecił bo to byla głowna zaleta tego dupowozu ale bylo wygodne dla pasażerów
  
 
up
  
 
a tak na pisze ze silniczek złozony szlif samych korbowów koszt 80zl w calkiem dobrym zakladzie robiacym takie zeczy koszt panewek 43zl i troszkie uszczelek
roznica jest w pracy silnika ogromna pod wzgledem cichosci pracy chociaz wczesniej niewydawal sie zbytnio jeszcze glosny ale teraz to bym powiedzial prawie jak swierzo z tasmy by zjechal
  
 
Cytat:
2006-06-11 21:50:44, organo pisze:
fajnie masz moj niestety kreci sie i to spokojnie do 8 tyle ze skali brakowalo przyczym nierobil tragicznie glosnej pracy silnika tak jak w essim juz przy 5 i to dosc czesto wykorzytywalem



bo na gazie nie masz odciecia zaplonu! a na benzynce to powinno odcinac zaraz na czerwonym polu a nie poza skala...

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------