Swap i kilka problemow

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
w koncu po perturbacjach kupilem maluszka do kjsow jest to 900 ze 127 i mam z nim kilka problemow moze ktos juz to przerabial. chodzi o to ze auto nie chce zapalac od rozrusznika tylko po kilkunastu probach sie czasem udaje natomiast jak sie popcha to odpala normalnie czy to mozliwe ze go zalewa? rozrusznik kreci dosc zwawo. problem 2 to brak czujnika temp co wiaze sie z koniecznoscia wlaczania wiatraka chlodnicy recznie a problem 3 to cieknaca chlodnica cym to skleic , lutowac? w kazdym razie pozdrawiam uzytkownikow swapow jak zrobie jakies fotki to dam
  
 
skoro nie masz czujnika to skad wiesz kiedy wlaczac wentylator ? hmm?
  
 
Pewnie zaraz po odpaleniu załącza wentilatorro.
Ale troszkę taki druciarski ten Twój swap. Po pierwsze włącznik wentylatora można zamontować w chłodnicy, a po drugie montaż wskaźnika nie jest chyba jakimś wyzwaniem okrutnym. Łatanie chłodnicy? Można lutować, ale lepiej nową. Odpalanie? A regulacja zapłonu, gaźnika, wymiana świec i kabli?
  
 
wujek dzieki za rady co do mozliwych rozwiazan tego nieodpalania charakterystyczne jest jednak to ze jak go popcham to pali natychmiast a jak krece rozrusznikiem to nie bardzo.
wentylator wlaczam jak przewod od wody jest goracy bardzo bo mam go w kabinie czujnik temp wody jest w bloku ale musze go zmienic na taki z cc bo od niego mam wskaznik temp.
acha czy lepiej miwc czujnik temp cieczy w chlodnicy czy w bloku? oczywiscie mam w planach zrobienie automatycznego wlaczania wiatraka moze jakies rady co do tego? ogolnie w instalacji elektrycznej trzeba i tak troche pogrzebac ale najpierw musze przeprowadzic akcje rejestracja...
  
 
a gdzie w bloku jest czujnik cieczy w 127?
  
 
jesli na pych pali a na rozrusznik nie tzn.ze zalaczanie rozrusznika powoduje jakies zwarcie ktore pobiera tak duzo pradu ze iskra sie nie moze wygenerowac. mialem to samo w kaszlu.najprosciej jest krecic rozrusznikiem i sprawdzic jaka jest iskra
  
 
Pat dokladnie gdzie w bloku jest czujnik a podlaczyc automat wentylatora to wystarczy puscic przez czujnik w chlodnicy obwod pradu
  
 
no tak teraz musze tylk sprawdzic czy w mojej chlodnicy z regaty jest ten czujnik czy zostal wywalony dzieki za odpowiec dotyczaca odpalania cos mi sie wydaje ze bedzie to wlasnie brak iskry podczas kreceni jak bede mial mozliwosc to to obadam
  
 
zrób sobie wylacznik wiatraka manualny a oprocz tego zeby mial mozliwosc automatycznego zapinania
czujke najlepiej w seryjnym miejscu, mozna dodatkowo wsadzic gdzies na wężu dodatkowy wskaźnik(chyba zbyteczne)
ja mam od skody 105 i działa rewelacyjnie
  
 
to po co mu manual jak bedzie mial automat podlaczony
  
 
profilaktycznie
  
 
jak dla mnie jest to zbedne ...
  
 
zalezy od stopnia zdrucenia swapa. moze byc zbedne lub niezbedne
  
 
Co do braku palenia "z kluczyka" to sugeruje wymienic stacyjkę. Ja juz to przerabiałem.
  
 
andrzej rozrusznik krecil a auto nie odpalalo? tego bym sie nie spodziewal ze przez stacyjke takie cos. dzisiaj bawilem sie autkiem i wyczailem ze to przez slaba mase chyba bo jak przy niej pogrzebalem to zrobilo sie ok i odpalal ale potem przestal krecic jak prubowalem go uruchomic z guzika start a ze stacyjki palil normalnie potem juz ze stacyjki nawet nie chcial chociaz krecil fajnie ogolnie to woda z chlodnicy mi gdzies znika i to to mnie dopiero wnerwia jak okazuje sie ze jechalem prawie bez wody... ogolnie ciezko dojsc z tym do ladu ale kilka takich dni i mysle ze spokojnie rospracuje co jest nie teges
  
 
Cytat:
2006-06-18 22:59:46, grnb pisze:
andrzej rozrusznik krecil a auto nie odpalalo?


Dokładnie tak. Po prostu kostka była wyrobiona i jak przekręcałem kluczyk do oporu, żeby zakręcić rozrusznikiem to wprawdzie ten kręcił ale jednocześnie w tej właśnie pozycji nie kontaktowały blaszki od zapłonu.
  
 
Cytat:
2006-06-18 23:08:43, andrzej_krakow pisze:
Dokładnie tak. Po prostu kostka była wyrobiona i jak przekręcałem kluczyk do oporu, żeby zakręcić rozrusznikiem to wprawdzie ten kręcił ale jednocześnie w tej właśnie pozycji nie kontaktowały blaszki od zapłonu.


Mialem dokladnie to samo,zwalilem wine na aku ale po podpieciu nowego dalej bylo to samo,zmienilem stacyjke i do dzis ciesze sie z tej decyzji.
  
 
Elo jeśli jest to silnik ze 127 to ma tylko jeden czujnik w głowicy i on jest od kontrolki, należy go wymienić na np taki od cc lub poldolota. Wspólpracują z wskażnikami z łady. W chłodnicy musisz mieć termiczny załacznik wentylatora jeśli jest uszkodzony to go wymień a jak niema go to załóż jakiś na przewodzie wodnym. monataż jest przez przekażnik, włacznik steruje masą na przekaznik dodatkowo warto jest jeszcze manualne sterowanie dać w razie jakby tamten nie zadziałał lub przed wiekszą próbą trzeba by było dośc znacznie wychłodzić silnik. pozdro