MotoNews.pl
6 Swap na IGS Landi - oplaca sie? (150271/0)
  

Swap na IGS Landi - oplaca sie?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
Obecnie mam w aucie instalacje IIgen, ktora dziala bardzo dobrze ( jak na IIgen oczywiscie ).. Problemem jest odczuwalny spadek mocy ( silnik 2.5 R6 BMW ).. Mam mozliwosc zrobienia swapu pod maska na IGS Landi renzo ( to jest zdaje sie IIIgen ? ).. Czy uwazacie Panowie i Panie taki zabieg za sensowny/oplacalny Mozecie cos napisacna temat tego systemu ?

Pozdrawiam.
  
 
Opłacalność zależy od ceny tego SWAP'u Myśle, że lepiej było by się szarpnąć na sekwencję. Kupić przód i założyć samemu lub zlecić warsztatowi. Np. sys. Diego dobrze pracuje w BMW. A IIIgen. jest raczej mało popularna.
  
 
instalki III generacji, także IGS Landi Renzo zostały wyparte całkowicie przez wtryski sekwencyjne gazu
nikt ich już nie produkuje, możliwe jest zdobycie używanych lub złożenia z części zamiennych co wiąże się z wysokimi kosztami

jeszcze parę słów o regulacji tej instalki
żeby dobrze ją ustawić konieczne jest tzw. mapowanie w czasie jazdy do tej czynności instalator musi posiadać klucz sprzętowy do programu i czujnik ciśnienia gazu, wrzucenie gotowego softu może się wiązać z wieloma problemami, najważnieszy to niestabilność wolnych obrotów lub spadek mocy w początkowej fazie przyspieszania

[ wiadomość edytowana przez: kifer71 dnia 2006-06-20 23:43:51 ]